Dagcafé
+20
Sarah1985
Qiara
ExpressoB
Kabouter
Toet
Jeanette
Burn
Atelier Madame
Bimbam
Serena
Sjaantje
Jordana
VeryCherry
silly-one
Zwerver
Suus
Tiana
Moezie
Lotus
Zininzon
24 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Ik vind dat je gezellig nog een dagje moet blijven. En dan het weekend om af te kicken
En dan zit ik over 3 weken weer bij de ha, omdat ik overspannen ben.
Punt is dat niemand mijn werk overneemt als ik ziek ben, moet het allemaal inhalen
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je Sjaan, zit nu 2,5 dag thuis (te forummen haha)
Zininzon- Ratel
ABE, nee dat heb ik nog niet gelezen, heb je dat vanmiddag / begin vd avond gepost? Jemig wat heftig... weet even niet wat ik erop moet zeggen... Ergens hoop ik dat ze zelf ertussenuit knijpt zodat je vader en zijn broers/zussen die beslissing niet hoeven te nemen. Want een kasplantje is toch ook geen fijn vooruitzicht, voor niemand niet!
voor jou!
voor jou!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Reva schreef:Maar voel je je nu niet slap dan ofzo, met al dat vloeibaar eten?
Ja beetje wel. Heb vandaag stiekem 1 beschuit gegeten (met niks).
Ik denk dat ik morgen langzaam weer begin met eten, moet sowieso de ha morgen even bellen.
Zininzon- Ratel
Nu ga ik echt hoor!
(Jammer dat hier geen zwaaiende smiley is)
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Nu ga ik echt hoor!
Googelen en als afbeelding plaatsen
Edit:
Laatst aangepast door Qiara op do 30 jun 2011 - 9:53; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Oh dat had ik nog niet door joh! Gisteravond pas thuis van vakantie en vandaag ook veel weggeweest. Maar succes dan als je morgen weer aan het werk gaat!Zininzon schreef:Dank je Sjaan, zit nu 2,5 dag thuis (te forummen haha)
@ ABE: Wat erg! Ik lees het nu pas... Heel erg veel sterkte meid
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Sjaan, ze hebben de beslissing unaniem al genomen. Als kasplantje zal ze niet eindigen. Dat zou ze zelf niet willen en dus wordt haar wens gehoord, ondanks dat egoisme van het bij zich/haar houden van moeder wel meespeelt. Ik heb er vandaag voor gekozen niet naar een slapende oma te kijken, ze komt ook niet meer bij, want het is een emotionele bende waar ik graag de broers/zussen bij elkaar wil laten zijn. Ik herinner mij mijn grappige oma. Degene die een half uur klaagde en toen de tijd heel erg snel vond gaan, toen we weer wegmoesten.
Opa heeft vanochtend in het Gronings uitgekraamd:"Waarom jij!? Waarom jij!!!? Ik heb vier beroertes gehad, jij maar één. Waarom nemen ze mij niet? Waarom nu juist jou?" Och man, daar durf ik niet bij te zijn. Ik ben al bang voor ziekenhuizen en vond het al knap dat ik er vorige week ben geweest.... Als oma bij was geweest, dan had ik mijn eigen bangigheid nog wel opzij gezet... Maar nu herinner ik me haar liever zoal ik haar de laatste keer zag. En dan de humorvolle kant.
Opa heeft vanochtend in het Gronings uitgekraamd:"Waarom jij!? Waarom jij!!!? Ik heb vier beroertes gehad, jij maar één. Waarom nemen ze mij niet? Waarom nu juist jou?" Och man, daar durf ik niet bij te zijn. Ik ben al bang voor ziekenhuizen en vond het al knap dat ik er vorige week ben geweest.... Als oma bij was geweest, dan had ik mijn eigen bangigheid nog wel opzij gezet... Maar nu herinner ik me haar liever zoal ik haar de laatste keer zag. En dan de humorvolle kant.
Gast- Gast
ABE, van mij ook veel sterkte !
Qiara- Ratel
ABE, ik had het vanmiddag al gezegd, maar ik vind het echt heel erg voor je. Ik snap dat je er niet bij kan zijn als je opa zo is, ik krijg er nu al kippenvel van bij het lezen. Heel veel sterkte de komende tijd.
Gast- Gast
ABE, ik kan het me helemaal voorstellen dat je je zo voelt en weet je... oma is toch altijd wel bij je in je gedachten en in je hart. Gelukkig zijn je vader en zijn broers en zussen het met elkaar eens en kunnen ze hun 'egoïsme' opzij zetten om te handelen in oma's belang.
En wat opa's reactie betreft: het is soms ook zó oneerlijk!! Maar volgens mij heb je een sterke familie en zal het met opa ook wel weer goedkomen. Het is natuurlijk ook verschrikkelijk om degene met wie je jarenlang samen bent geweest, te verliezen...
En wat opa's reactie betreft: het is soms ook zó oneerlijk!! Maar volgens mij heb je een sterke familie en zal het met opa ook wel weer goedkomen. Het is natuurlijk ook verschrikkelijk om degene met wie je jarenlang samen bent geweest, te verliezen...
Pfft, ik heb al de tranen in mijn ogen als ik het lees, en dan ken ik ze niet eens.
Heel veel sterkte lieve ABE! Als je behoefte hebt aan knuffels/ steun/ je hart luchten: Je bent welkom!!
Heel veel sterkte lieve ABE! Als je behoefte hebt aan knuffels/ steun/ je hart luchten: Je bent welkom!!
Gast- Gast
We zaten vorige week in het ziekenhuis. Opa, ik, papa en A. Pap vroeg opa of hij zich de dagen alleen wel vermaakte. Waarop opa antwoorde dat hij zich opperbest vermaakte en dat hij zelfs niet meer tussen de middag ging slapen. Waarop oma antwoorde, heb mijn kont nog niet gelicht of meneer is niet meer lui. En weet je waardoor het komt, door die nieuwe televisie, dat platte ding, dat hij nooit wilde hebben, maar nu hij hem kreeg niet meer zonder kan. Zegt opa:"Dat klopt. Wat een mooi ding. Ik kan niet anders dan naar het beeld kijken. Zelfs als er niets op is, is hij nog mooi"
Opa gaat nu twee dagen per week naar dagvertier. Hij wilde er nooit naartoe, maar hij vindt het nu fantastisch. Het komt ook wel goed, op het eind. En onze familie is van buiten heel erg sterk. Wij laten niet veel emotie zien en praten niet graag over gevoel. Het maakt dat we onszelf ook niet lang zielig voelen, al vraag ik me persoonlijk af of we niet al te veel achter dat masker laten zitten.
Opa gaat nu twee dagen per week naar dagvertier. Hij wilde er nooit naartoe, maar hij vindt het nu fantastisch. Het komt ook wel goed, op het eind. En onze familie is van buiten heel erg sterk. Wij laten niet veel emotie zien en praten niet graag over gevoel. Het maakt dat we onszelf ook niet lang zielig voelen, al vraag ik me persoonlijk af of we niet al te veel achter dat masker laten zitten.
Gast- Gast
Slaap lekker, PM!
Qiara- Ratel
Welterusten PM en de beebjes!
Haha ABE, wat een humor van opa
Gelukkig heeft hij straks ook afleiding aan de dagopvang, het zal voor hem ook echt wel zwaar gaan worden zonder oma maar dan heeft hij in ieder geval een reden om toch een ritme aan te houden. En dat masker... tja... ik geloof dat ik je al eens verteld heb dat jij die ook hebt. Ik ben blij dat je die deels hebt laten vallen want ik geloof heus dat je makkelijker door ellende heen komt als je het aan anderen durft te tonen!
Gelukkig heeft hij straks ook afleiding aan de dagopvang, het zal voor hem ook echt wel zwaar gaan worden zonder oma maar dan heeft hij in ieder geval een reden om toch een ritme aan te houden. En dat masker... tja... ik geloof dat ik je al eens verteld heb dat jij die ook hebt. Ik ben blij dat je die deels hebt laten vallen want ik geloof heus dat je makkelijker door ellende heen komt als je het aan anderen durft te tonen!
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: