Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

+3
xxjojootjexx
Bruintje Beer
Pien
7 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 20:24

Gister kreeg ik een nieuwsbrief mee van de kinderopvang, en daar stond dus vanalles in over de komende bezuinigingen.

Verder stond er een hele waslijst met de maatregelen zoals ze er nu liggen en die zagen er dus als volgt uit volgens de opvang :

de 300 miljoen aan bezuinigen is bijgesteld naar 130 miljoen

er wordt niet gekort op de maximum uurprijs maar deze word voor 2012 wel bevroren

de subsidie voor 2de en volgende kinderen word verlaagd van 80% nu naar 60% in 2012

de ouderbijdrage per kind word verhoogd met 16,25%

de kinderopvang word vanaf 1 januari 2012 gekoppend aan de gewerkte uren, voor dagopvang word dan nog maar 140 % vergoed voor bso 70%

vanaf 2012 krijgen ouders 230 uur per maand kinderopvang voor alle opvangsoorten samen, dit was 230 uur per kind

Tja ik weet het niet hoor, maar als ik alles zo zie, volgens mij kan ik het dan gewoon weg niet meer betalen, ik zit aan 260 uur per maand voor 2 kinderen, dus zou dan sowieso al 30 uur voor mijn eigen rekening krijgen + de rest van de opeens extra bijkomende kosten...

Ik zie het somber in, en zit er gewoon iedere dag mee hoe we in godsnaam straks nog rond moeten komen met al die extra kosten / bezuinigingen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 20:55

Ik kan me voorstellen dat je je daar druk om maakt, maar ik denk dat het (zoals altijd) wel mee gaat vallen. Het blijft natuurlijk wel inkomen gebonden dus als je een laag inkomen hebt zal je waarschijnlijk niet ineens honderden euro's meer betalen.

En als het te duur wordt is het misschien een optie om goedkopere opvang te zoeken? Bijv een gastouder ipv een kinderdagverblijf. Of misschien dat er wel mensen zijn in je omgeving die hetzelfde probleem hebben waarbij je een dag op elkaars kinderen kan passen? Zo deden mijn ouders het vroeger namelijk ook.

En denk er ook aan dat je oudste niet nog jaren gebruik gaat maken van dagopvang. Die gaat natuurlijk straks gewoon naar school, waardoor je die op opvangkosten ook niet meer hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 20:59

Rondkomen vimd ik zo abstract. Hoeveel zou het voor jullie schelen? En war is rondkomen...niet meee oo vakantie kunnen gaan? Of geen geld voor brood? Wij hebben bewust een lage hypotheek...imdat dit heel voorspelbaar was. Alles wordt duurder, en ook de kosten voor het kdv...zat er dik in. Of ik begrip heb voor deze bezuinigingen is een ander punt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:00

ik weet het gewoon niet meer hoor, ik betaal nu 200 euro per maand zelf aan de opvang, terwijl ik vaak maar tussen de 500 en 600 euro per maand aan loon heb,

En als ik dan dadelijk nog meer moet betalen weet ik niet hoe we nog rond moeten komen, en we leven al zo zuinig mogelijk, we wonen in een huurhuis maar krijgen geen huurtoeslag of niets want daar zouden we teveel voor verdienen, en een ander goedkoper huurhuis krijgen we ook niet meer want we verdienen teveel voor een een sociale huurwoning dankzij allemaal die nieuwe regels, daarbij denk ik ook niet dat ik nog een ander huurhuis krijg wat goedkoper is dan 400 euro per maand....

Ik blijf me gewoon dag in dag uit zorgen maken en ben gewoon bang dat we volgend jaar gewoon in de financiële problemen komen, alles word duurder en duurder maar ons loon word maar niet hoger....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:02

ivax schreef:Rondkomen vimd ik zo abstract. Hoeveel zou het voor jullie schelen? En war is rondkomen...niet meee oo vakantie kunnen gaan? Of geen geld voor brood? Wij hebben bewust een lage hypotheek...imdat dit heel voorspelbaar was. Alles wordt duurder, en ook de kosten voor het kdv...zat er dik in. Of ik begrip heb voor deze bezuinigingen is een ander punt.
Rondkomen in de zin van straks geen geld meer hebben voor boodschappen,wanneer er iets kapot gaat in huis zoals een wasmachine of iets in die richting...

Een koophuis hebben we niet, we hebben een huurhuis van 400 euro per maand...

Alles waarop we konden bezuinigen hebben we al gedaan, het enige luxe wat we nog hebben is in princiepe onze auto nog, maar die moet ik gewoon hebben voor mijn werk, zonder auto kan ik niet werken omdat ik in de zorg werk bij cliënten thuis, en tussen die cliënten kan rustig 40 km afstand zitten

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:09

Dan moet je dus gaan kijken wat voor opties er zijn voor in de nabije toekomst. Je kinderen gaan naar een kinderdagverblijf. Dat is de duurste opvang, dus misschien dat je daar een goedkopere optie voor kan vinden. Hoe zit het met een gastouder? Is dat te regelen of is daar een wachtlijst voor? Of toch eens gaan netwerken met andere ouders die dezelfde problemen hebben en wel openstaan voor een dag ruilopvang? Schoonmoeder/moeder/vader/zus/broer die misschien een dag opvang wil doen? Je zoontje is 2,5, dus voor hem heb je nog 1,5 jaar opvang nodig. Dat is niet zo heel lang en dat is dus wel te overbruggen.

Je hebt geconstateerd dat je nu waarschijnlijk een probleem hebt, dus dan kan je je druk gaan maken om de aankomende bezuiningen, maar dat helpt niet want die komen er sowieso. Is het een optie om meer uren te maken voor jou? Of misschien een andere beter betaalde baan te zoeken? Of is het een optie om een opleiding te volgen waardoor je in de toekomst een beter betaalde baan kan krijgen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:09

1982Angel1982 schreef:
ivax schreef:Rondkomen vimd ik zo abstract. Hoeveel zou het voor jullie schelen? En war is rondkomen...niet meee oo vakantie kunnen gaan? Of geen geld voor brood? Wij hebben bewust een lage hypotheek...imdat dit heel voorspelbaar was. Alles wordt duurder, en ook de kosten voor het kdv...zat er dik in. Of ik begrip heb voor deze bezuinigingen is een ander punt.
Rondkomen in de zin van straks geen geld meer hebben voor boodschappen,wanneer er iets kapot gaat in huis zoals een wasmachine of iets in die richting...

Een koophuis hebben we niet, we hebben een huurhuis van 400 euro per maand...

Alles waarop we konden bezuinigen hebben we al gedaan, het enige luxe wat we nog hebben is in princiepe onze auto nog, maar die moet ik gewoon hebben voor mijn werk, zonder auto kan ik niet werken omdat ik in de zorg werk bij cliënten thuis, en tussen die cliënten kan rustig 40 km afstand zitten

Wat voor werk doe je dan? Want je werkt in de thuiszorg zeg je. Is dat huishoudelijk werk of ben je verzorgende?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:30

James schreef:
Wat voor werk doe je dan? Want je werkt in de thuiszorg zeg je. Is dat huishoudelijk werk of ben je verzorgende?

Doe huishoudelijk werk, wil wel opleiding doen tot helpende maar dat mag ik pas in september 2012...,

Ben al van baan verwisselend omdat ik hier een hoger loon kreeg en meer uren en voorheen paste mijn moeder op, maar wegens operaties moest ik van de een op de andere dag opvang via het kdv gaan regelen omdat mijn moeder plots geopereerd moest worden en het er de komende maanden niet naar uitziet dat ze weer kan gaan oppassen ivm meerdere operaties, schoonmoeder werkt niet, maar die is niet betrouwbaar met oppassen dat hebben we al geprobeerd, maar 9 van de 10 keer zei ze op het laatste moment af omdat het haar niet uitkwam...

Verder heb ik niemand in mijn omgeving die kan oppassen omdat iedereen zelf werkt

Meer uren werken wil ik wel,maar dan heb ik ook meer opvang nodig...dus dat ligt weer moeilijk en in de huishoudelijke verzorging kan je ook niet in weekenden of avonden werken dus dat is allemaal zo moeilijk, ik wil zo graag , maar het lukt momenteel gewoon niet....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 21:36

Een gastouder is vele malen goedkoper als een kdv! Ga daar eens naar kijken, een goed bureau die door heel nederland verspreid zit is 4-kids.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:38

1982Angel1982 schreef:
James schreef:
Wat voor werk doe je dan? Want je werkt in de thuiszorg zeg je. Is dat huishoudelijk werk of ben je verzorgende?

Doe huishoudelijk werk, wil wel opleiding doen tot helpende maar dat mag ik pas in september 2012...,

Ben al van baan verwisselend omdat ik hier een hoger loon kreeg en meer uren en voorheen paste mijn moeder op, maar wegens operaties moest ik van de een op de andere dag opvang via het kdv gaan regelen omdat mijn moeder plots geopereerd moest worden en het er de komende maanden niet naar uitziet dat ze weer kan gaan oppassen ivm meerdere operaties, schoonmoeder werkt niet, maar die is niet betrouwbaar met oppassen dat hebben we al geprobeerd, maar 9 van de 10 keer zei ze op het laatste moment af omdat het haar niet uitkwam...

Verder heb ik niemand in mijn omgeving die kan oppassen omdat iedereen zelf werkt

Meer uren werken wil ik wel,maar dan heb ik ook meer opvang nodig...dus dat ligt weer moeilijk en in de huishoudelijke verzorging kan je ook niet in weekenden of avonden werken dus dat is allemaal zo moeilijk, ik wil zo graag , maar het lukt momenteel gewoon niet....

Dan hang je briefjes op in de supermarkt, geheid dat veel ouders dat lezen. Ik denk dat er met deze bezuinigingen steeds meer mensen zijn die dat willen gaan doen namelijk.

Maar ik zou eerst even gaan afwachten wat de bezuinigingen nu écht voor jullie gaan betekenen, want het valt (bijna) áltijd milder uit dan dat je nu denkt. Je kunt je nu wel vreselijk druk gaan maken over volgend jaar, maar wie weet valt het hartstikke mee.

Overigens doe ik het zelfde werk als jij bij mijn andere werk, maar ik kan wel veel regelen hoor met de mensen waar ik werk. Die zouden het ook niet erg vinden als ik aanbied om op zaterdagochtend te komen bijvoorbeeld. Plus dat je ook zwart ergens kan werken natuurlijk in het weekend Wink

En daarnaast, je zegt dat je soms 40 km reisafstand hebt.. Kan je niet gewoon in je eigen plaats werken dan? Ik heb aangegeven dat ik niet buiten mijn eigen woonplaats wilde, omdat ik gewoon geen auto heb om daar te komen. Dus het moest wel op de fiets te doen zijn. En ik ben nog nooit buiten mijn woonplaats in geroosterd. Ik zou daar toch eens naar kijken, want 2 auto's is natuurlijk wel duur en daar kan je wellicht ook op bezuinigen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:39

Pien schreef:Een gastouder is vele malen goedkoper als een kdv! Ga daar eens naar kijken, een goed bureau die door heel nederland verspreid zit is 4-kids.
Daar heb ik al vaker over zitten denken, maar het enige is dat mijn man en ik daar gewoon geen goed gevoel bij hebben...tot nu toe heeft nog geen enkele gastouder ons vertrouwen gewonnen, en het kdv wel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:41

James schreef:

En daarnaast, je zegt dat je soms 40 km reisafstand hebt.. Kan je niet gewoon in je eigen plaats werken dan? Ik heb aangegeven dat ik niet buiten mijn eigen woonplaats wilde, omdat ik gewoon geen auto heb om daar te komen. Dus het moest wel op de fiets te doen zijn. En ik ben nog nooit buiten mijn woonplaats in geroosterd. Ik zou daar toch eens naar kijken, want 2 auto's is natuurlijk wel duur en daar kan je wellicht ook op bezuinigen.

De voorwaarde dat ik daar kon komen werken was dat ik een auto moest hebben, ze willen juist geen mensen meer die alleen in de eigen woonplaats kunnen werken, wij hebben maar 1 auto, mijn man gaat nu met de fiets naar zijn werk.

ik ben wel aan het solliciteren bij een andere thuiszorg die wel alleen hier in de buurt cliënten heeft, maar daar hebben ze telkens niemand nodig..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:43

misschien maak ik me wel gewoon te druk momenteel, maar als er iets is wat ik absoluut niet wil is het in de financiële shit komen, ben er zo ontzettend bang voor...

Ik wil alles gewoon goed in de hand kunnen houden en ik ben nu gewoon ontzettend bang voor wat er komen gaat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:43

Hoeveel cent krijg je per kilometer vergoed dan? En kan je zaterdagochtend niet 'zwart' bij poetsen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:45

James schreef:Hoeveel cent krijg je per kilometer vergoed dan? En kan je zaterdagochtend niet 'zwart' bij poetsen?
0,27 cnt de km, tenminste alles wat boven de 10 km komt..
maar daar gaat dus ook nog belasting vanaf.

Op zaterdag een poets plek ben ik wel druk naar op zoek, maar tot heden nog niet gevonden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 21:45

Ik denk dat als je het echt zo erg vind allemaal je een beetje van je eigen eisen moet aanpassen. Jij denkt dat je volgend jaar gigantische problemen gaat krijgen en het financieel niet meer gaat redden, er worden hier verschillende opties geopperd en stuk voor stuk veeg je ze van de baan. Wat wil je dan dat wij doen?

Te weinig inkomen kun je naar mijn idee verhelpen, zoals James ook al zegt, kijk of plaats zelf advertentie's met huishoudelijke hulp. Vaak zijn er bedrijven/ kantoren die voor de avonduren nog een schoonmaakster zoeken.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:45

Die 200.- eigen bijdrage aan het KDV is dat voor beide kinderen?
En voor hoeveel dagen is dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:48

Hazeltje schreef:Die 200.- eigen bijdrage aan het KDV is dat voor beide kinderen?
En voor hoeveel dagen is dat?
voor 3 dagen, voor beide kinderen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:50

Pien schreef:Ik denk dat als je het echt zo erg vind allemaal je een beetje van je eigen eisen moet aanpassen. Jij denkt dat je volgend jaar gigantische problemen gaat krijgen en het financieel niet meer gaat redden, er worden hier verschillende opties geopperd en stuk voor stuk veeg je ze van de baan. Wat wil je dan dat wij doen?

Te weinig inkomen kun je naar mijn idee verhelpen, zoals James ook al zegt, kijk of plaats zelf advertentie's met huishoudelijke hulp. Vaak zijn er bedrijven/ kantoren die voor de avonduren nog een schoonmaakster zoeken.
ik veeg nix van tafel, maar ik wil mijn kinderen wel achterlaten bij mensen die ik vertrouw, als ik iemand niet vertrouw wil ik mijn kinderen daar niet achterlaten

meer uren wil ik wel werken maar dan moet dat wel betaalbaar zijn, zolang ik nog geen meer uren heb kan ik ze nog niet maken / verdienen

ik wil dolgraag meer uren werken, maar het is gewoon heel moeilijk te vinden momenteel, ik wil ook graag een opleiding volgen dat ik s\ avonds en weekenden ook kan werken en zo minder opvang nodig heb, maar als ik die nu niet mag doen word het moeilijk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:52

1982Angel1982 schreef:
Hazeltje schreef:Die 200.- eigen bijdrage aan het KDV is dat voor beide kinderen?
En voor hoeveel dagen is dat?
voor 3 dagen, voor beide kinderen

Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Bruintje Beer wo 29 jun 2011 - 21:53

James schreef:
1982Angel1982 schreef:
Hazeltje schreef:Die 200.- eigen bijdrage aan het KDV is dat voor beide kinderen?
En voor hoeveel dagen is dat?
voor 3 dagen, voor beide kinderen

Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo veel.

Ik vind dat ook niet zo heel veel voor 2 kinderen en 3 dagen opvang.

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 21:55

Maar heb je ooit een gesprek met een gastouder gehad? Heb je ooit jezelf ingeschreven bij een gastouderbureau om er wel vertrouwen in te krijgen?

Het komt op mij wel over alsof je alles aan de kant schuift. Maar goed, dat kan ook mijn verkeerde interpretatie zijn.

Heb je bijv al eens op marktplaats een advertentie gezet voor schoonmaakster? Heb je al bij de supermarkt briefjes opgehangen? Heb je al een advertentie in de lokale krant gezet?
Vaak zoeken ze bij Mc Donalds bijv mensen voor de avond schoonmaak, misschien zou dat wat kunnen zijn?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:57

1982Angel1982 schreef:
Hazeltje schreef:Die 200.- eigen bijdrage aan het KDV is dat voor beide kinderen?
En voor hoeveel dagen is dat?
voor 3 dagen, voor beide kinderen

Maar wat verdient je man dan?
Want stel, dat het in het gekste geval 300.- zou worden. Jullie huis is 400.- dan kom je ongeveer 100.- boven jouw loon uit.
Maar je man zal toch wel een stuk meer verdienen dan jij doet? En wat voor werk doet hij? Zou hij eventueel in ploegen kunnen werken?

En heb je bijvoorbeeld al gekeken naar een goedkoper KDV in de buurt?
Hier scheelde het af en toe bijna een euro per uur, per KDV.

Je dilemma omtrent de gastouder snap ik wel...
Dat gevoel hebben/hadden wij ook.
Mijn gaat nu elke week `s avond werken waardoor we geen opvang nodig hebben. Als het toch eens nodig is dan kan mijn moeder oppassen maar voor ons scheelt het volgend jaar voor 2 kinderen waarschijnlijk rond de 250.- per maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:57

Pien schreef:Maar heb je ooit een gesprek met een gastouder gehad? Heb je ooit jezelf ingeschreven bij een gastouderbureau om er wel vertrouwen in te krijgen?

Het komt op mij wel over alsof je alles aan de kant schuift. Maar goed, dat kan ook mijn verkeerde interpretatie zijn.

Heb je bijv al eens op marktplaats een advertentie gezet voor schoonmaakster? Heb je al bij de supermarkt briefjes opgehangen? Heb je al een advertentie in de lokale krant gezet?
Vaak zoeken ze bij Mc Donalds bijv mensen voor de avond schoonmaak, misschien zou dat wat kunnen zijn?

Vraag ik me ook af. Als ik werk zoek, en ik hang wat op bij de supermarkt heb ik altijd nog binnen 2 weken meerdere adressen (aanbiedingen) gehad. Ik weet niet waar jij woont, maar ik woon in een groot dorp en daar is dus animo genoeg. Plus dat je natuurlijk ook bij dorpen en steden om je heen kan kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 22:01

James schreef:
Pien schreef:Maar heb je ooit een gesprek met een gastouder gehad? Heb je ooit jezelf ingeschreven bij een gastouderbureau om er wel vertrouwen in te krijgen?

Het komt op mij wel over alsof je alles aan de kant schuift. Maar goed, dat kan ook mijn verkeerde interpretatie zijn.

Heb je bijv al eens op marktplaats een advertentie gezet voor schoonmaakster? Heb je al bij de supermarkt briefjes opgehangen? Heb je al een advertentie in de lokale krant gezet?
Vaak zoeken ze bij Mc Donalds bijv mensen voor de avond schoonmaak, misschien zou dat wat kunnen zijn?

Vraag ik me ook af. Als ik werk zoek, en ik hang wat op bij de supermarkt heb ik altijd nog binnen 2 weken meerdere adressen (aanbiedingen) gehad. Ik weet niet waar jij woont, maar ik woon in een groot dorp en daar is dus animo genoeg. Plus dat je natuurlijk ook bij dorpen en steden om je heen kan kijken.
Ik heb nu een paar keer op de lokale website een advertentie geplaatst en bij de supermarkt, maar dit is maar een klein dorp, en bij het ziekenhuis in onze buurt heb ik al vaker gesolliciteerd maar telkens geen reacties, mijn moeder wil dolgraag weer 1 of 2 dagen oppassen maar wegens die operaties gaat dat de komende maanden helaas nog niet lukken,en schoonmoeder vragen is geen optie omdat zij haar afspraken nooit na komt

maarja ik heb nog een paar maanden, we gaan maar vol goede moed verder zoeken...meer zit er niet op ben ik bang, misschien moet ik maar kijken of ik op het werk meer geregeld krijg

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen Empty Re: Ik schrik hier gewoon enorm van - kinderopvang bezuinigingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum