Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fitness en afvallen.... werkt dat nou wel?

+4
Puk
CCC
Verona
Beachgirl
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Fitness en afvallen.... werkt dat nou wel? - Pagina 2 Empty Re: Fitness en afvallen.... werkt dat nou wel?

Bericht  Shopelle wo 5 sep 2012 - 23:07

Even een oud topic omhoog halen.

Ik wil graag beginnen met fitnessen. Ik heb vandaag even gekeken in een sportschool. Ik was eigenlijk wel enthousiast. Als ik het goed begrijp dan moet je eerst dus even warm worden en dan krachttraining en daarna cardio?

Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fitness en afvallen.... werkt dat nou wel? - Pagina 2 Empty Re: Fitness en afvallen.... werkt dat nou wel?

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 23:23

Ja inderdaad!

Op die manier spreek je je vetreserves het meeste aan en kom je het 'snelste' in de vetverbrandingszone.

Verder moet je gewoon krachttrainen hoeveel je aankunt. Echt niet met kleine dunne gewichtjes gaan klooien, dat schiet niet op.

Een vrouw heeft in tegenstelling tot een man zo ontzettend weinig testosteron dat wij echt niet breed zullen worden van krachttraining. (En de vrouwen die zo breed zijn die trainen daar zo ontzettend hard voor, eten volgens een zwaar regime en ik denk dat een groot deel ook gewoon bepaalde medicijnen gebruikt).

Gast
Gast

Bericht  Reeza wo 5 sep 2012 - 23:45

Punk'd, hoeveel keer per week zou jij aanraden om te gaan sporten om af te vallen/strakker te worden?
Ik eet nu behoorlijk gezond maar ik sport niet en helaas gaat er op deze manier weinig meer af.

Oja, hardlopen vind ik echt vreselijk laughcry
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 23:50

Bij mij op de sportschool en op fora waar ik in die tijd (dat ik er zo intensief mee bezig was) vaak keek werd toch wel aanbevolen om minimaal 3x te gaan en wil je echt strakke resultaten 4x.

Voor mij was dat echt teveel. Ik ging meestal 2 tot 3x.. Of ik deed 2x krachttraining en 2x hardlopen.

(ipv hardlopen kun je natuurlijk ook op de crosstrainer of fietsen o.i.d. Als je hartslag maar omhoog gaat)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: