Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Drama - koning

3 plaatsers

Ga naar beneden

Drama - koning Empty Drama - koning

Bericht  SparklingEyes wo 29 jun 2011 - 6:16

Oh echt. Soms is dat kind van mij zo'n giga drama koning... Alsof we hem ik weet niet wat aan doen, alsof de wereld vergaat. KRIJSEN dat hij kan. En er is gewoon helemaal niks... nou ja. Dan mag hij iets niet of gaat het niet zoals hij wil!

Fase of... een blik in de toekomst?

Moet er af en toe best wel om lachen, want als hij weer eens drama - doet, moet hij in de gang gaan staan: daar mag hij huilen. Maar gister begon hij dus weer, dus ik zeg alleen maar: moet je even in de gang gaan staan? Knikt die muppet ja, loopt naar de deur en als ik die open doe, gaat hij netjes om 't hoekje zitten huilen! (om vervolgens een minuut later stil te zijn en een knuffel te komen geven en heel hard 'neee' knikken als ik zeg: niet meer huilen?

*zucht*

smile

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama - koning Empty Re: Drama - koning

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 6:25

Hahaha, herkenbaar!!! Hier wordt het gelukkig al iets minder!
Maar ik ben wel blij dat onze buren nooit een melding hebben gedaan bij het Amk :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama - koning Empty Re: Drama - koning

Bericht  SparklingEyes wo 29 jun 2011 - 6:26

Sunprincess schreef:Hahaha, herkenbaar!!! Hier wordt het gelukkig al iets minder!
Maar ik ben wel blij dat onze buren nooit een melding hebben gedaan bij het Amk :P

Haha, dat bedenk ik me ook wel eens! Gelukkig de buur aan de ene kant zó doof als ik weet niet wat.. En aan de andere kant wonen momenteel geen mensen, dus dat scheelt! Maar als de ramen open staan, kan ik soms wel eens door de grond zakken Very Happy

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama - koning Empty Re: Drama - koning

Bericht  Wennes wo 29 jun 2011 - 8:11

Hier ook een ventje wat heel goed weet wat hij wil.
Vorig weekend gingen we even naar de dierenwinkel om konijntjes te kijken. Na een kwartier zei ik dat we weg gingen. Onze zoon liep weg en halverwege stopt hij en wil hij terug lopen. Dus ik zei, Nee we gaan weg. Meneertje ging keihard huilen en op de grond liggen. Ik zei dat hij kon kiezen of hij met me mee ging of dat ik hem op moest tillen. Nou weet ik dat hij nog niet echt met zo'n keuze om kan gaan en ik heb hem opgetild.
Thuis ook, steeds als het niet gaat zoals hij wil dan gaat hij keihard gillen en boos doen.
Hopelijk wordt dit minder als hij gaat praten zodat hij duidelijk kan maken wat hij wil.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama - koning Empty Re: Drama - koning

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 8:39

Ik zeg maar niks nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama - koning Empty Re: Drama - koning

Bericht  Mamsie wo 29 jun 2011 - 9:57

whahahaa idd dat van het amk heb ik mij ook wel is bedacht. Zeker wanneer ik er 2 in bad aan het doen was met het badkamer raam open!

V was ook erg! Die moest mijn hand vroeger vasthouden ( aan de weg etc ) en dan schreeuwde hij keihard: "Je doet mij pijn, je doet mij pijn!!!" ( terwijl hij zn hand probeerde los te trekken )
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drama - koning Empty Re: Drama - koning

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:15

Mamsie schreef:whahahaa idd dat van het amk heb ik mij ook wel is bedacht. Zeker wanneer ik er 2 in bad aan het doen was met het badkamer raam open!

V was ook erg! Die moest mijn hand vroeger vasthouden ( aan de weg etc ) en dan schreeuwde hij keihard: "Je doet mij pijn, je doet mij pijn!!!" ( terwijl hij zn hand probeerde los te trekken )

Argh, dat doet mijn dochter ook. Bijvoorbeeld als ze in de supermarkt niet de vla krijgt die ze wil gaat ze met een woedende blik op mij roepen: 'PIJN, AUUUUUUU!' Heel beschamend zulke momentjes (al kun je er niks aan doen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama - koning Empty Re: Drama - koning

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:42

Zo herkenbaar! Mijn dochter kan ook zo dramatisch doen, als ze bijvoorbeeld ergens aanzit en ik zeg dat het niet mag gaat ze met haar handen voor haar ogen staan en keihard huilen. Tegenwoordig kijken mijn man en ik elkaar gewoon lachend aan, ze houdt vanzelf wel weer op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drama - koning Empty Re: Drama - koning

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum