Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp

5 plaatsers

Ga naar beneden

doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp Empty doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp

Bericht  JD di 14 dec 2010 - 10:13

weet iemand hier iets van?
ik lees het bij verschillende mensen op hyves, maar kan op teletekst of internet weinig vinden.....?

zou wel kut zijn zeg.....leuk dat er een kans is dat nederland alsnog tot wereldkampioen wordt benoemd (als het uberhaupt allemaal kan worden bewezen)....maar was toch leuker geweest als t meteen was gebeurd....was het tenminste 1 groot feest geweest in nederland!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp Empty Re: doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp

Bericht  Sarah1985 di 14 dec 2010 - 10:14

ik hoorde een vriendin dat vanavond ook al zeggen. Heb er ook nergens wat over gelezen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp Empty Re: doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 10:16

Net even op nu.nl gezocht en vond ergens diep in de verte wel dit artikel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp Empty Re: doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 10:33

Ook al zou de dopingsdokter gelijk hebben, het is een beetje mosterd naar de maaltijd. Wel of geen wereldkampioen, ons feestje is 19 juli 2010 al vergalt. Dus achteraf ons alsnog de titel geven, doet voor onszelf helemaal niets. Voor mij in ieder geval niet. :danke:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp Empty Re: doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp

Bericht  JD di 14 dec 2010 - 11:05

ja vind ik zelf ook hoor....ik stond die dag op het museumplein....wat was het gaaf geweest als we toen gewonnen hadden..... vind het ook niet echt leuk om nu alsnog wereldkampioen te worden....laat die spanjaarden hun beker nu maar lekker houden ook.....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp Empty Re: doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 11:16

*Marietje* schreef:ja vind ik zelf ook hoor....ik stond die dag op het museumplein....wat was het gaaf geweest als we toen gewonnen hadden..... vind het ook niet echt leuk om nu alsnog wereldkampioen te worden....laat die spanjaarden hun beker nu maar lekker houden ook.....

Wellicht dat het ook te maken met een geldsom voor de winnaar? Geen idee eigenlijk.

Ik stond ook op een plein. En toen het het eindsignaal klonk droop iedereen af. Wat had ik graag springend, juichend en jubbelend op dat plein gestaan. Dat was wel de reden waarom ik de volgende dag een late dienst had genomen. Maar helaas, over vier/acht jaar beter? Die titel mogen ze nu wel ergens steken waar de zon niet schijnt! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp Empty Re: doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 12:02

Ja er zullen vast een aantal beloningen aan zo'n overwinning zitten en ik vind het ook wel fair dat de titel dan overgaat. Hoe jammer het ook is van ons feestje :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp Empty Re: doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 20:43

't Komt op mij in elk geval over als een storm in een glas water. Als het serieus was, had elke krant en ieder journaal er wel over bericht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp Empty Re: doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp

Bericht  Jeanette di 14 dec 2010 - 21:32

Ik zou het eigenlijk best grappig vinden. Dan maken ze er een verlaat feestje op het Museumplein van. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp Empty Re: doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp

Bericht  bolus26 di 14 dec 2010 - 23:15

dan wordt het een echt ´after´party smile
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp Empty Re: doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp

Bericht  Blond wo 15 dec 2010 - 0:25

Dan gaat het vooral om het geld. Spanje kreeg namelijk beduidend meer geld dan NL na het WK (logisch natuurlijk).
En ach, ik wil het feestje nu ook wel vieren hoor:)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp Empty Re: doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:42

Ik vond het zo jammer dat ze het niet haalden in de finale. Maar stel dat ze nu alsnog de titel krijgen, zou ik dat, zoals hierboven ook al gezegd is, echt mosterd na de maaltijd vinden. Kampioen worden doe je door te winnen, ook gevoelsmatig. En stel dat dit toen meteen na de finale aan de orde was geweest en Nederland meteen daarna alsnog kampioen zou zijn geworden, dan had ik het waarschijnlijk ook niet heel uitbundig gevierd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp Empty Re: doping gebruik spaans elftal...nederland toch nog wereldkamp

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum