Dagcafé
+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Hihi june die whatsapps zijn leuk! Ik had pas ook een coole conversatie, ga hem ff opzoeken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Reva schreef:toetje_ schreef:Reva, ik ga nooit zo op jou reacties daarover in. Maar ik wist ook niet dat jij echt overgewicht had. Dus ik moet wel toegeven dat ik ook wel eens zo dacht als hoe jij beschrijft. Anyway, ik zal de laatste zijn die daarover valt, omdat ik weet dat je een eetstoornis hebt maar ik wist dat dus ook echt niet.
Ja en dat wil(de) ik dus niet, dat mensen zo denken.
Dat komt door de foto's die ik van jou heb gezien, al waren die alleen van je gezicht. Maar na deze uitleg zie ik voortaan een dik mormel voor me Ok?
Thanks !
June: jammer dat je het niet kan geloven. De labeltjes in kleding liegen niet. Maar goed, ik heb gezegd wat ik wilde. Het geloven is aan jullie uiteraard.
Sjaan, vieze snoeperd!
Ik vind het gewoon frustrerend, dat moet jij net zo -het zij op een ander gebied- net zo ervaren idd. Het blijft maar doorgaan idd.
Gast- Gast
Reva: ik zou natuurlijk ook gewoon Alex veel te dun in kunnen schatten hè . Laten we erover ophouden. Ik geloof best dat jij het beter weet dan ik. Het is niet alsof ik je elke dag zie. Nogmaals: ik wil je niet op je zenuwen werken of wat dan ook!
Gast- Gast
Reva schreef:Sjaan, vieze snoeperd!
Ik vind het gewoon frustrerend, dat moet jij net zo -het zij op een ander gebied- net zo ervaren idd. Het blijft maar doorgaan idd.
Daarom probeer ik me maar voor te houden dat het onwetendheid is, en dat men me niet expres wilt kwetsen. Ik vind zelf overigens wel dat het vooral ligt aan de manier waaróp mensen iets opmerken of vragen. Men mag overal uitleg over vragen aan mij, maar zodra er een beschuldigend of betweterig toontje bij komt, gaan bij mij de nekharen overeind!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Reva schreef:Sjaan, vieze snoeperd!
Daarom probeer ik me maar voor te houden dat het onwetendheid is, en dat men me niet expres wilt kwetsen. Ik vind zelf overigens wel dat het vooral ligt aan de manier waaróp mensen iets opmerken of vragen. Men mag overal uitleg over vragen aan mij, maar zodra er een beschuldigend of betweterig toontje bij komt, gaan bij mij de nekharen overeind!
Ja, al vind ik het bij jou wel een heel ander verhaal. Mensen zijn gewoon heel lomp als ze iets niet kunnen zien (mn vader heeft spierreuma). Ik loop irl niet tegen deze dingen aan,jij wel. Lijkt me echt verschrikkelijk. Ik vind het online al stom
Gast- Gast
Mijn verhaal IS ook heel anders en dat wil ik ook niet vergelijken. Maar wél het feit dat er soms mensen zijn die veroordelend reageren zonder al te veel feiten te kennen. Dát is iets wat bij jou net zo gebeurt als bij mij. En bij je vader, waarschijnlijk.
Ja alleen bij mn vader word ik heel boos en verdrietig en wil ik ze knuppelen, haha. Bij mezelf mogen ze blijven leven En ik bedoelde dat je t niet kan vergelijken omdat jij ergens mee moet.leven en elke dag ergens last van hebt waar je niks aan kan doen en het bij mij nog altijd 'keuze' is. En die keuze brengt logischerwijs reacties mee.Sjaantje schreef:Mijn verhaal IS ook heel anders en dat wil ik ook niet vergelijken. Maar wél het feit dat er soms mensen zijn die veroordelend reageren zonder al te veel feiten te kennen. Dát is iets wat bij jou net zo gebeurt als bij mij. En bij je vader, waarschijnlijk.
Gast- Gast
Als je met de woningbouw hebt afgesproken dat de monteur tussen 10 en 12 komt, en in de brief staat ook dat ie ná 10 uur zal komen, kun je daar dan van opaan? Ik twijfel hoe laat (vroeg) ik morgen op moet staan, namelijk...
Dat jij een 'keuze' hebt, wil nog niet per definitie zeggen dat het dan 'eigen schuld' is, of iets waar makkelijk iets aan te doen is. Waarmee ik maar weer wil zeggen dat 'men' gewoon moet uitkijken met wat men zegt. En op moet letten hóe datgene gezegd wordt.Reva schreef:Ja alleen bij mn vader word ik heel boos en verdrietig en wil ik ze knuppelen, haha. Bij mezelf mogen ze blijven leven En ik bedoelde dat je t niet kan vergelijken omdat jij ergens mee moet.leven en elke dag ergens last van hebt waar je niks aan kan doen en het bij mij nog altijd 'keuze' is. En die keuze brengt logischerwijs reacties mee.Sjaantje schreef:Mijn verhaal IS ook heel anders en dat wil ik ook niet vergelijken. Maar wél het feit dat er soms mensen zijn die veroordelend reageren zonder al te veel feiten te kennen. Dát is iets wat bij jou net zo gebeurt als bij mij. En bij je vader, waarschijnlijk.
Overigens vind ik het dan weer wél heel lief van je dat je ze laat leven!
Truste meiden!
Weltruste
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ProudMama schreef:wat doen jullie nog zo laat hier? Morgen vrij?
Nope! Ik ben ook alweer op
Gast- Gast
Ik ben al wakker maar kan m'n bes niet uitkomen.. Gelukkig mag ik nog uiterlijk een halfuurtje blijven liggen.
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: