Dagcafé
+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
June schreef:Reva: ik denk dat jij weer eens vergeet dat ik weleens een foto van je heb gezien..
Een foto vind ik niet zoveel zeggen, zonder een discussie te willen starten
Gast- Gast
Ik heb de pest aan een collega van een andere afdeling, waarvan ik werk heb overgenomen, omdat ze het zelf niet meer redden en nu net doet alsof ze alles weet, alles kan en zo snel werkt dat ze geen achterstand heeft. Nee, tut. Dat heb je niet, omdat ik jouw werk heb overgenomen. En nu achterloop, omdat ik zoveel klussen heb dat ik niet eens meer weet waar ik moet beginnen. En nu de smartass gaan lopen uithangen? Grrr!
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Wedden dat ik grotere voeten heb dan jij??!!!
Ik heb ook 41!
Hoe weet jij mijn schoenmaat nou weer?
Gast- Gast
Irritant ABE!
Reva: een foto zegt heus wel iets als je het over 'tien maten' hebt .
Gast- Gast
June schreef:Irritant ABE!
Ja okee, maar tien was een grapje. Een maat of 6-7.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Wedden dat ik grotere voeten heb dan jij??!!!
Ik heb ook 41!
Hoe weet jij mijn schoenmaat nou weer?
Muahahaaha
Gast- Gast
June schreef:Alex schreef:Reva schreef:
Ja, alleen tien maten groter.
Leugenaar.
Gelukkig hebben jullie allebei geen problemen met jullie gewicht.
Gast- Gast
Nou hehe het is gelukt met de vakantiefoto's! Heb er maar even een apart topic voor gemaakt
Oh bedoel je die geschiedenis, June! Bedenk wel dat het niet voor niets is uitgeraakt en dat hij niet voor niets voor jou heeft gekozen he
Oh bedoel je die geschiedenis, June! Bedenk wel dat het niet voor niets is uitgeraakt en dat hij niet voor niets voor jou heeft gekozen he
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Sinds een post of vier trouwens vanaf mijn H.....T....C.... Omdat ik douche.
B..........I.................T.................C.......................H.......................
Gast- Gast
June schreef:Irritant ABE!
Zij en haar collega konden het werk niet aan. Dat is jammer, maar dan ben ik zo van; Gooi mijn kant maar op. Help ik even. Van dat help ik even, werd het mijn project en nu is het project overgedragen aan collega's die geen weet hebben van het systeem. Trainen kan ik ze niet, want geen tijd. Dus het ligt allemaal op mijn schouders, want ik ben eigenaar van het hele programma en dus alle werkzaamheden die eruit voortkomen.
Doe ik nog niet eens moeilijk over. Vandaag was ik enkel weinig op de afdeling en toen ik er even was, omdat mijn collega van mijn afdeling en ik hadden besloten om terug te keren op de afdeling, tussen de andere bedrijven door, had ik direct drie collega's van facturering om me heen. Het was echt:"Ja?", verhaal aan horen en vervolgens zeggen dati k nog geen tijd heb gehad, afdruipen van collega en oten weer"Ja?" zeggen
Heb ooit gedroomd van een verantwoordelijke baan, maar dit is me even iets te verantwoordelijk.
Sorry, vervuiling. Ik baal er alleen van.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Nou hehe het is gelukt met de vakantiefoto's! Heb er maar even een apart topic voor gemaakt
Ik ga je foto's zo bekijken!
Enne.. ik weet dat wel, maar het is een beetje jammer dat hij me het gevoel heeft gegeven dat hij daar niet meer zo bij stilstaat..
Gast- Gast
June schreef:June schreef:Alex schreef:Reva schreef:
Ja, alleen tien maten groter.
Leugenaar.
Gelukkig hebben jullie allebei geen problemen met jullie gewicht.
Ik zie niks!
Gast- Gast
ABE, ik heb écht mijn best gedaan en het drie keer gelezen, maar ik snap niet zoveel van je verhaal. Facturering is dat 'project'?
Gast- Gast
Geen vervuiling, ABE! Ik snap dat je ervan baalt! Kan er geen tijd gemaakt worden om training te geven aan de onwetenden? Het is nogal wat als alles op jouw bordje ligt!
Gast- Gast
Muhahaha June, nog steeds bezig om van je lieve imago af te komen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Muhahaha June, nog steeds bezig om van je lieve imago af te komen?
Ja, jij moet toch ook toegeven dat het nergens op slaat ik zo'n lief imago heb ?
Hoe is het met je?
Gast- Gast
Oja sorry. GOODEVENING LADIESSSSS!!!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: