Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 39 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Toet wo 29 jun 2011 - 11:20

Ik vind jou wel lief june. En heeuulll sarcastisch. Maar dat is leuk.

Met mij goed. En met jou/jullie? Ik verveel me, zullen we iets leuks doen?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sjaantje wo 29 jun 2011 - 11:21

June schreef:Enne.. ik weet dat wel, maar het is een beetje jammer dat hij me het gevoel heeft gegeven dat hij daar niet meer zo bij stilstaat..
Dat is ook echt jammer ja, ik hoop dat je het naast je neer kunt gaan leggen want je verandert er niets aan. Probeer het te laten overwaaien, zou ik zeggen want anders heb je misschien alleen maar kans dat je hem meer haar kant op drijft. Ofzo. Ik ben moe dus niet echt meer in staat om mezelf fatsoenlijk uit te drukken, sorry. Hopelijk snap je wat ik bedoel!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sjaantje wo 29 jun 2011 - 11:21

Toetjeeeeeeeeeeee! Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 11:21

June schreef:ABE, ik heb écht mijn best gedaan en het drie keer gelezen, maar ik snap niet zoveel van je verhaal. Facturering is dat 'project'?

Haha, daar was ik al bang voor. smile Dat je nog zoveel moeite hebt gedaan. laughcry

Ik ben beheerder van het zakelijke programma dat wij gebruiken. Alle werkzaamheden die hieruit voortvloeien zijn mijn verantwoordelijkheid. Ik heb drie geschillen uitgezet bij de afdeling facturering en ik heb van drie verschillende collega's van facturering teruggekregen dat we even om de tafel moeten. Maar ik heb geen tijd om een begin te maken en ik weet eigenlijk al niet meer waar het overgaat. Daar moet ik tijd voor hebben. Éen van de collega's van facturering heeft gesteld dat ik morgen met een antwoord moet komen. Hoe kan dat als ik morgen niet op de afdeling aanwezig ben? Ik heb geen kans om te bellen?!

Maar goed, ik vertel jullie over mijn werk en ik snap ook dat jullie dat dan weer niet snappen. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 11:24

Wat voor leuks had je in gedachten, toet?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 11:26

k wordt gek van mijn gezeik. Moet echt ieder uur. Babyluiers passen niet Sad

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 29 jun 2011 - 11:27

Alex schreef:Wat voor leuks had je in gedachten, toet?

Nou ja euh.. dat moet ik nog even bedenken.

Sjaan! hoi!! Ik bedenk me net dat ik jouw pm nog niet beantwoord heb want die had ik toen een keer gauw vanaf m'n telefoon geopend. Sorry daarvoor maar zal het zo ff doen! smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 11:28

ProudMama schreef:k wordt gek van mijn gezeik. Moet echt ieder uur. Babyluiers passen niet Sad

Zeikerd!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 29 jun 2011 - 11:29

ProudMama schreef:k wordt gek van mijn gezeik. Moet echt ieder uur. Babyluiers passen niet Sad
Nee schat, voor volwassenen hebben ze Tena Lady! :P

Toet, is niet erg hoor Very Happy Ben zelf pas net terug van vakantie en ben dus toch niet meer echt online geweest sinds ik je pm'de Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 11:30

Vervelend zeg ABE. Heb je geen leidinggevende met wie je dit kunt bespreken?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 11:33

June, over PM gesproken ... ik heb je een PM gestuurd Wink

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 29 jun 2011 - 11:34

June, ik schrik me iedere keer het leplazerus als ik je avatar voorbij zie komen :affraid:
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 11:36

Ik wil nog even zeggen, anders spuw ik alleen mn gal bij Lex, dat niet iedereen met een eventuele eetstoornis een onrealistisch zelfbeeld heeft. En dat ik er soms moe van word dat ik haast moet verdedigen dat ik echt dik ben. Echt zwaar overgewicht heb. En niet gewoon een verkeerd beeld van mezelf. En dat het laatste wat ik wil een situatie creëren waarin jullie denken dat ik bewust iets zeg sodat jullie dat kunnen ontkrachten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 11:37

Sjaantje schreef:June, ik schrik me iedere keer het leplazerus als ik je avatar voorbij zie komen :affraid:

Ik ben ook zo eng. Veel mensen schrikken ook wanneer ze me op straat tegenkomen :P.

Alex, jij hebt ook PM!

Ik ben even tien minuten schoonmaakontwijkendgedrag aan het vertonen..

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 29 jun 2011 - 11:38

Reev, ik weet niets over je postuur en over je al dan niet realistische zelfbeeld, maar ik herken wel het gevoel van je constant moeten verdedigen en dat is inderdaad niet leuk. Wat voor mensen zeggen dat dan, dat je zelfbeeld niet reëel is? Mensen die jou niet IRL kennen, of nooit gezien hebben?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet wo 29 jun 2011 - 11:39

Reva, ik ga nooit zo op jou reacties daarover in. Maar ik wist ook niet dat jij echt overgewicht had. Dus ik moet wel toegeven dat ik ook wel eens zo dacht als hoe jij beschrijft. Anyway, ik zal de laatste zijn die daarover valt, omdat ik weet dat je een eetstoornis hebt maar ik wist dat dus ook echt niet.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje wo 29 jun 2011 - 11:39

June schreef:Ik ben ook zo eng. Veel mensen schrikken ook wanneer ze me op straat tegenkomen :P
Fijn dat je me even waarschuwt! Zal voortaan niet meer in 'jouw' stad komen winkelen dan...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 11:44

June schreef:Vervelend zeg ABE. Heb je geen leidinggevende met wie je dit kunt bespreken?

Nee. Helaas. Sad

We hebben weliswaar een leidinggevende, maar deze is er enkel voor rapportages e.d. Ze, de leidinggevende, heeft twee seniors, maar deze twee seniors zijn compleet afhankelijk van mij en een collega. Wat inhoudt dat de situatie even onhoudbaar is. Mijn collega, welke geen senior is, heeft nog uitdagender werk in het systeem dan ik heb (omdat ik naast mijn eigen werkzaamheden nog projecten heb). Ik help haar zoveel ik kan, maar moet mijn eigen werk ook afmaken. Vandaag hebben mijn collega, welke geen senior is, en ik besproken dat we een uniforme werkwijze moeten hanteren. maar die uniforme werkwijze moet ik maken.

Leukste is; Ik had een Bilateraal gesprek en de leidinggevende zei; Jij en collega (welke geen senior is) zijn geplaatst aan de kennistafel. Jullie zijn degene met de kennis van alle systemen. DAT wil ik helemaal niet. Ik heb kennis van alles, maar het liefst maar een beetje. Ik voorzie een promotie of ik laat mijn kop hangen. Echt, dit wordt me te druk. :P

Gast
Gast

-

Laatst aangepast door June op wo 29 jun 2011 - 12:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Sjaantje schreef:Reev, ik weet niets over je postuur en over je al dan niet realistische zelfbeeld, maar ik herken wel het gevoel van je constant moeten verdedigen en dat is inderdaad niet leuk. Wat voor mensen zeggen dat dan, dat je zelfbeeld niet reëel is? Mensen die jou niet IRL kennen, of nooit gezien hebben?

Nee, hier. Maar ik heb er zelf zo'n bloedhekel aan als mensen dat doen (daargelaten als ze (psychisch) ziek zijn) en ik loop er keer op keer tegenaan hier. Dat mensen mijn figuur tegenspreken. En dat vind ik echt klote, want wat moet ik ermee? Een foto van mn weegschaal plaatsen om mm gelijk te krijgen? Een bikinishot? Ik wil niet dat mensen denken dat ik het er om doe. Andere zware mensen krijgen hier nooit dat soort commentaar, alleen om dat zij niet overgeven?

Laatst aangepast door Reva op wo 29 jun 2011 - 11:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 11:48

toetje_ schreef:Reva, ik ga nooit zo op jou reacties daarover in. Maar ik wist ook niet dat jij echt overgewicht had. Dus ik moet wel toegeven dat ik ook wel eens zo dacht als hoe jij beschrijft. Anyway, ik zal de laatste zijn die daarover valt, omdat ik weet dat je een eetstoornis hebt maar ik wist dat dus ook echt niet.

Ja en dat wil(de) ik dus niet, dat mensen zo denken.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 29 jun 2011 - 11:49

Ik zeg: Bikinishot!!!

Nee dat is een geintje. Je zou jezelf helemaal niet moeten hoeven verdedigen en het feit dat mensen je aanspreken op zoiets is waarschijnlijk omdat ze zich totaal niet kunnen verplaatsen in een situatie waarin jij en Alex zitten. Dáár voel ik herkenning, mensen spreken mij ook vaak aan op dingen omdat ze zich niet kunnen voorstellen hoe het is om reuma te hebben. Ik ervaar het meestal niet als kwetsend, wel als vermoeiend. Want als ik geduldig uitleg hoe het wél zit, geloven ze me niet of gaan me weer tegenspreken. NEEEEEEEEEEEEEE! Evil or Very Mad Ik kan me voorstellen dat jij dat ook zo ervaart.

Onthou wel dat het meer over hen zegt, dan over jou!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 11:50

Reva: ik denk van niemand dat jullie iets zeggen om te provoceren of omdat jullie willen horen dat het niet zo is. Ik denk gewoon dat 6-7 maten ook te veel is en niet reëel. Ik denk absoluut niet dat jij ondergewicht hebt, maar ik denk gewoon dat 10 maten overdreven is en 6-7 ook. Foto van je weegschaal wil ik trouwens best graag zien, want jij hebt vast geen saaie weegschaal. Verder wilde ik je niet kwetsen of je het gevoel geven dat je jezelf moet verdedigen. Excuses als het zo overkwam smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 11:52

ABE: ik hoop dat het binnenkort wat rustiger wordt en anders toch maar aan de bel trekken hoor!

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 29 jun 2011 - 11:52

Reva schreef:
toetje_ schreef:Reva, ik ga nooit zo op jou reacties daarover in. Maar ik wist ook niet dat jij echt overgewicht had. Dus ik moet wel toegeven dat ik ook wel eens zo dacht als hoe jij beschrijft. Anyway, ik zal de laatste zijn die daarover valt, omdat ik weet dat je een eetstoornis hebt maar ik wist dat dus ook echt niet.

Ja en dat wil(de) ik dus niet, dat mensen zo denken.

Dat komt door de foto's die ik van jou heb gezien, al waren die alleen van je gezicht. Maar na deze uitleg zie ik voortaan een dik mormel voor me Ok?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud