Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat zouden jullie doen?

+7
yes1984
studiebol
Lenthe
Liadan
Curious
Susan
joyce0606
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wat zouden jullie doen?  - Pagina 2 Empty Re: wat zouden jullie doen?

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 2:57

Pien, ja dat had ik idd ook al begrepen. Ik zou alleen zo iemand nooit op mijn kinderen laten passen als ik het zo hoor, daar verbaas ik me gewoon over.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 2:58

Oh en Joyce, ik zou trouwens je schoonzus ook niet op laten passen i.v.m haar epilepsie. Voor de veiligheid van jouw kindje.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 3:33

Eens met de rest, of 3 dagen opvang of 3 dagen werken, zo was het toch?

Enne je moet maar afwachten of je de dagen die jij voor opvang wilt ook krijgt, ik heb haar met 12 weken zwangerschap al ingeschreven, werd vrijdag gebeld dat ze 2 volle dagen hebben en 3 middagen, terwijl ik 3,5 dag aangevraagd had... De volle dagen die ik aangevraagd had kunnen al niet. Nu had ik meer aangevraagd dan nodig was, dus het is geen probleem, maar hou daar ook rekening mee!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 29 jun 2011 - 4:43

wou wat een reacties super bedankt!

het betreft hier wel mijn eigen moeder en eigen zus, want ik heb het woord schoonmoeder ook al voorbij zien komen smile

mijn moeder heeft inderdaad alleen gastouder voor haar 2 kleinkinderen, zodat ze er wat aan verdient.....mijn mening zal ik daar jullie verder niet mee vermoeien smile (en ook het chips verhaal is ook waar, en dit zijn de dingen nog die het daglicht kunnen verdragen...)

wat betreft inschrijven, ik wist niet dat dat al zooo snel moest. jeetje echt niet bij stil gestaan...dus daar moet ik zeker snel achteraan! waar ik woon (in de randstad) zitten wel alleen al een stuk of 10 kdv's in mijn woonplaats. misschien er nog hoop.

eerst was het plan ook om me vriend een dag minder te laten werken, maar omdat hij veel meer verdient, zou het logischer zijn dat ik dan nog een dag minder gaat, alhoewel ik het wel heel leuk zou vinden als hij ook een papa dag zou hebben.

thanks ladies!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol wo 29 jun 2011 - 5:44

Jocye dan zal ik echt maar gauw in gaan schrijven wat ik in het andere topic ook al zei een vriend van mijn vriend heeft hun kindje op 6 KDV's in geschreven zodat er vast wel ergens plek is. Wij wonen in een klein dorp, dus geen keus maar ook niet echt een wachtlijst.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 5:51

Ik heb je net even een PM teruggestuurd. Ik weet wara je woont, rpobeer het bij de grootste stichting. Ik weet dat de wachtlijsten over het algemeen teruglopen door de bezuinigingen, en een grote stihting met meerdere kdv's kijkt vaak net even wat beter met je mee. Kan het niet bij dagverblijf A bij jou in de buurt, dan kan het wel bij dagvebrlijf B Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: