Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HELP! Balustrades voor balkon

+7
rapa nui
Pien
Rush
Lejow
Mamsie
Kaat
Bliss
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

HELP! Balustrades voor balkon - Pagina 2 Empty Re: HELP! Balustrades voor balkon

Bericht  Error wo 13 jul 2011 - 11:29

Bliss schreef:Ja de komende maand wordt het sowieso niks, want over anderhalve week ga ik op vakantie en daarna zie ik wel weer verder. Maar ik zat net te zoeken naar tegels voor op mn balkon (die zijn ook aan vervanging toe namelijk) en bedacht me ineens: zou er niet gewoon een balkonmuurtje gemetseld kunnen worden?? Of is dit een heel vreemde gedachte? smile

Hmm nee, dat heb ik hier bij mijn ouders ook! is ook enkel een muurtje, gewoon gemetseld netzo als de rest van het huis.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP! Balustrades voor balkon - Pagina 2 Empty Re: HELP! Balustrades voor balkon

Bericht  Bliss wo 13 jul 2011 - 11:32

Hmm, ik ga dat eens uitzoeken morgen en misschien een paar metselaars mailen ofzo. Ineens lijkt dit me zo gek nog niet, al weet ik natuurlijk niet welke kosten hieraan verbonden zijn. In elk geval zit ik dan vrij én het kan niet gaan rotten enzo smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Prosecco wo 13 jul 2011 - 17:51

Ik vind het nadeel van gemetselde muurtjes alleen dat je daar niet doorheen kunt kijken. Dan wordt je balkon kleiner en het lijkt een beetje alsof je in een doos zit.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 18:25

Moet een balustrade niet aan bepaalde eisen voldoen?

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry wo 13 jul 2011 - 20:13

Wij hebben een stenen balkon en ik vind het een verademing, niet iedereen kan zo op ons balkon kijken.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Bliss wo 13 jul 2011 - 21:37

Ik wil juist graag dat je er niet doorheen kunt kijken, zodat ik er lekker in mn bikini kan liggen als ik daar zin in heb smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry wo 13 jul 2011 - 21:44

Ja dat is toch heerlijk, en met een stenen balkon krijg je een soort veranda idee en dat vind ik echt leuk ^^
Dit is toch leuker dan van die saaie spijlen Wink

HELP! Balustrades voor balkon - Pagina 2 940565379_5_mcpr
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss wo 13 jul 2011 - 21:51

Cool! Zit daar nou behang overheen? Dat kan bij mij niet, mijn balkon is niet overdekt.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:55

Ik weet een winkeltje in DH waar je dit soort printjes als tafelkleed kan kopen, maar dan gewoon op maat afgesneden. Beetje het Kitch Kitchen printjes idee! Wel erg leuk! En dat kun je uiteraard ook tegen je balkon bevestigen en kan tegen de regen...

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry wo 13 jul 2011 - 21:56

Nee, is gewoon een stuk tafelzeil Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: