HELP! Balustrades voor balkon
+7
rapa nui
Pien
Rush
Lejow
Mamsie
Kaat
Bliss
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: HELP! Balustrades voor balkon
Bliss schreef:Ja de komende maand wordt het sowieso niks, want over anderhalve week ga ik op vakantie en daarna zie ik wel weer verder. Maar ik zat net te zoeken naar tegels voor op mn balkon (die zijn ook aan vervanging toe namelijk) en bedacht me ineens: zou er niet gewoon een balkonmuurtje gemetseld kunnen worden?? Of is dit een heel vreemde gedachte?
Hmm nee, dat heb ik hier bij mijn ouders ook! is ook enkel een muurtje, gewoon gemetseld netzo als de rest van het huis.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Hmm, ik ga dat eens uitzoeken morgen en misschien een paar metselaars mailen ofzo. Ineens lijkt dit me zo gek nog niet, al weet ik natuurlijk niet welke kosten hieraan verbonden zijn. In elk geval zit ik dan vrij én het kan niet gaan rotten enzo
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het nadeel van gemetselde muurtjes alleen dat je daar niet doorheen kunt kijken. Dan wordt je balkon kleiner en het lijkt een beetje alsof je in een doos zit.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Wij hebben een stenen balkon en ik vind het een verademing, niet iedereen kan zo op ons balkon kijken.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik wil juist graag dat je er niet doorheen kunt kijken, zodat ik er lekker in mn bikini kan liggen als ik daar zin in heb
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja dat is toch heerlijk, en met een stenen balkon krijg je een soort veranda idee en dat vind ik echt leuk ^^
Dit is toch leuker dan van die saaie spijlen
Dit is toch leuker dan van die saaie spijlen
Cool! Zit daar nou behang overheen? Dat kan bij mij niet, mijn balkon is niet overdekt.
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik weet een winkeltje in DH waar je dit soort printjes als tafelkleed kan kopen, maar dan gewoon op maat afgesneden. Beetje het Kitch Kitchen printjes idee! Wel erg leuk! En dat kun je uiteraard ook tegen je balkon bevestigen en kan tegen de regen...
Gast- Gast
Nee, is gewoon een stuk tafelzeil
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: