Nog geen noodweer gezien....
+64
VeryCherry
Flip Fluitketel
Lady4
Beachgirl
Suus
Burn
Parisienne
Krullebol
Liadan
Nana
Raindrop
fryskfamke1
Vlinderrr
Arwyn
pinkflower
studiebol
Sorella
CCC
Jeanette
Sarah1985
Snack a Jack
ThinkPink
Cheesegirl
Middleme
Lies
Steep
Angela_1986
papilon
Zora
VanillaRose
Tiana
_Lacey_
Jerry
ingrid82
Jordana
Julia
banjer49
Susan
Ezzer
Saxy
mzcharlotte
Rapunzel
Zininzon
MiKa
Fiebje
Koffieleut
Janelie
Mamsie
Verde
silly-one
flower
Shisha
Rebecca
Summerlovin
Roxi3
Zwerver
Monte
Sterre
Kabouter
Tsjip
Silver
Rovine
Moezie
Antibes
68 plaatsers
Pagina 4 van 11
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Re: Nog geen noodweer gezien....
Birgit schreef:En die foto's maak je dan terwijl je buiten staat of toch maar lekker binnen?
voor 't raam
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Hoop dat t snel komt . Ik heb vanmiddag op het zwembad gelegen, daar was het goed uit te houden met de wind!
Gast- Gast
Nou het zonnetje is hier nu weg maar het ziet er verder nog rustig uit buiten. Geen donkere wolken of harde wind.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Birgit schreef:achter het raam dus eigenlijk
you win...
Zit je voor 't stuur of achter 't stuur?
Voor de tv of achter de tv?
Sta je voor 't fornuis of achter 't fornuis?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Hier beginnen wat grijze wolkjes te ontstaan. Volgens buienradar is de bui rond half 10 hier.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Hier is het begonnen! Het regent, bliksemt en dondert .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Hier komt het er ook aan. Omgeving amsterdam, harde wind en word aardig donker al. Volgens buienradar is het om 8 uur hier.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
James schreef:Hoop dat t snel komt . Ik heb vanmiddag op het zwembad gelegen, daar was het goed uit te houden met de wind!
Hoe werkt dat precies?
Zoiets?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Storm schreef:Volgens buienradar komt er een gigantische bui deze kant op (Brabant) thank God! Ik ben bang voor noodweer maar als het is om af te koelen...
Voor het afkoelen mag, maar laat het dan geen hagel zijn. Kan mijn voorruit momenteel niiet zo goed tegen;)
Gast- Gast
Zora schreef:James schreef:Hoop dat t snel komt . Ik heb vanmiddag op het zwembad gelegen, daar was het goed uit te houden met de wind!
Hoe werkt dat precies?
Zoiets?
Shisha- Ratel
@Zora: ik wilde juist niet zo flauw zijn om een opmerking te maken
Gast- Gast
misschien toch niet voor niks mijn werk voor vandaag afgezegd... uurtje rijden namelijk.... maar heb heerlijk van het weer genoten hoor.. lekker met mijn buuf en de hondje bij het water.. weer wat kleur op mijn gezicht
hoop niet dat het teveel afkoeld wil morgen een paar dagen naar belgie... en liefst met mooi weer
hoop niet dat het teveel afkoeld wil morgen een paar dagen naar belgie... en liefst met mooi weer
papilon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Shisha schreef:flower schreef:Monte schreef:Echt helemaal alleen? Dat lijkt me toch zo moeilijk en een beetje eng ook. Wat doe je voor werk?flower schreef:Ik hoop dat het noodweer ook niet komt.. ik heb vannacht nachtdienst, ben dan alleen en ben bang voor onweer
Ik werk in een verzorgings/verpleeghuis met 86 bewoners, s'nachts werken wij alleen in het kader van bezuinigingen.
Normaal gesproken ben ik niet bang om alleen in de nachtdienst te zitten maar voor een paar weken terug heeft het ook overdag geonweerd en toen is het ingeslagen op mijn werk..
86 bewoners en dan helemaal alleen?? Pfff! Bij ons hebben we 18 bewoners en dan kan het al druk zijn 's nachts...
Qua drukte valt het opzich wel mee.. meeste bewoners slapen! Het is meer het gevoel dat je in zo'n groot huis alleen bent!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Het begint hier, N-O Brabant, nu donkerder te worden *maar nog niet van die gitzwarte lucht die je op het journaal steeds ziet* en het rommelt wat.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Hier begint het inmiddels te betrekken en flink te rommelen. Volgens buienradar komt hier een rode bui, ben benieuwd
Gast- Gast
papilon schreef:misschien toch niet voor niks mijn werk voor vandaag afgezegd... uurtje rijden namelijk.... maar heb heerlijk van het weer genoten hoor.. lekker met mijn buuf en de hondje bij het water.. weer wat kleur op mijn gezicht
Heb je nare ervaringen met rijden in "ruig" weer? Of vindt je het eng? Ik zou namelijk zelf niet thuisblijven voor zoiets als dit. Niets is zo veranderlijk als het weer, toch?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Flower: Dat scheelt wel maar dan nog. Kunnen ze bij jou een beetje slapen met dit weer? Bij mij waren ze aardig onrustig afgelopen nacht. Ik zit ook alleen en ik vind het stiekem soms toch wel een beetje eng...
Shisha- Ratel
appeltje schreef:Hier begint het inmiddels te betrekken en flink te rommelen. Volgens buienradar komt hier een rode bui, ben benieuwd
+1 ben erg benieuwd wat er verder komt
Gast- Gast
Uh oh....de lucht is inmiddels dondergrijs geworden en ik hoor het rommelen in de verte.
Gast- Gast
België hagelstenen zo groot als pingpongballen.... :o dat belooft nog wat.... Hier nog niets te zien....
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
FryskeFlinter schreef:België hagelstenen zo groot als pingpongballen.... :o dat belooft nog wat.... Hier nog niets te zien....
Gast- Gast
Shisha schreef:Flower: Dat scheelt wel maar dan nog. Kunnen ze bij jou een beetje slapen met dit weer? Bij mij waren ze aardig onrustig afgelopen nacht. Ik zit ook alleen en ik vind het stiekem soms toch wel een beetje eng...
Vannacht merkte ik dat het iets drukker was, logisch met die warmte.. benbenieuwd hoe het vannacht is als het gaat onweren.
Ik vind het stiekem ook wel een beetje eng hoor, als ik een deur ineens dicht hoor gaan of iets denk te zien of horen;)
Ben jij alleen op een afdeling of is jullie huis gewoon klein?
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
ik vind het alleen maar eng.. haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Pagina 4 van 11