Noodweer Topic!
+33
Printje
Raindrop
_Lacey_
Sarah1985
L!ND@
Tullow
Susan
Silver
Tsjip
May
Fred
Dennenappel
love
loesje
Rovine
Spring
_Femme
pinkflower
patjuhhh
Angela_1986
boekenwurm83
Caro
RiverWoods1987
Mon Amour
Caramba
Niene
Kaboutertje
Jade
Ugly Betty
Tania
Chocolate Cookie
minoessepoes
Rush
37 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Noodweer Topic!
Ik zag net een filmpje vanuit Amsterdam, daar is behoorlijk wat water gevallen
Code geel is afgegeven voor heel NL.
Jullie al midden in het noodweer? Het is hier bewolkt, maar verder niets aan de hand.
Code geel is afgegeven voor heel NL.
Jullie al midden in het noodweer? Het is hier bewolkt, maar verder niets aan de hand.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Noodweer Topic!
Klopt! Het was echt helemaal donker hier in Amsterdam, echt heel apart want de straatverlichting was ook niet aan, het leek even wel nacht, verder onweer en heel veel regen!
Ik zag op buienradar dat er vandaag nog wel het nodige aan zit te komen
Ik zag op buienradar dat er vandaag nog wel het nodige aan zit te komen
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Noodweer? Ik wil nog shoppen vandaag! Maar hier valt het volgens mij wel mee. Het onweert wat en af en toe plenst het goed. Maar noodweer kan ik het hier (gelukkig) niet noemen.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ja hier was het vanmorgen ook echt heel donker, veel en harde onweer en veel regen.
Nu is het weer licht en het regent niet echt meer, af en toe een beetje motregen.
Nu is het weer licht en het regent niet echt meer, af en toe een beetje motregen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Hier schijnt de zon!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Het is hier droog.. maar het rommelt hier wel behoorlijk hard. (het Oosten)
Of zouden de bovenburen met de bureaustoel heen en weer aan het rijden zijn ?
Of zouden de bovenburen met de bureaustoel heen en weer aan het rijden zijn ?
Laatst aangepast door Serpentijn op do 25 aug 2011 - 22:19; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hier is het vrij donker, beetje miezerig maar verder (nog) geen noodweer..
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Hier in het Oosten even een flinke stortbui en flink wat knallen gehad,nu schijnt er weer een flauw zonnetje en is het vreselijk benauwd.
Wat ik zo zie op weer.nl gaat de volgende bui net langs ons op.
Wat ik zo zie op weer.nl gaat de volgende bui net langs ons op.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Half uurtje geleden dikke bui en onweer gehad, was dan niet in dit dorp, maar een plaatsje 18 km verderop. Hier is nog geen regen of wat geweest, zonnetje is beetje aanwezig.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
vanmorgen rond half 10 onweer en veel regen, daarna nog een pittige bui, en nu wil de zon er door komen
Mon Amour- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Hmm.. nou ik vertrek dinsdag naar New York, volgens mij voorspellen ze daar dit weekend echt noodweer..
RiverWoods1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 13
Punten : 17
Registratiedatum : 28-02-11
RiverWoods1987 schreef:Hmm.. nou ik vertrek dinsdag naar New York, volgens mij voorspellen ze daar dit weekend echt noodweer..
trekt daar dit weekend geen orkaan over?
Gast- Gast
Rejoy. schreef:RiverWoods1987 schreef:Hmm.. nou ik vertrek dinsdag naar New York, volgens mij voorspellen ze daar dit weekend echt noodweer..
trekt daar dit weekend geen orkaan over?
Ja, klopt (Irene). Ik hoop dat de schade mee zal vallen en dat de vlievelden gewoon open zijn daar dinsdag...
RiverWoods1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 13
Punten : 17
Registratiedatum : 28-02-11
Hier in Maastricht vanochtend even kort vrij heftig onweer gehad en een flinke bui, daarna stralend weer. Maar nu is het weer superdonker aan het worden, begint te waaien en het zal zo wel gaan regenen denk ik.
Gast- Gast
Hier (Den Bosch) zag ik net de eerste lichtflits...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Hier in Oldenzaal, Twente, is het nog droog maar begint de lucht wel een beetje te betrekken. Een half uur geleden scheen de zon nog. Volgens buienradar gaan de heftigste buien ons niet raken. Het is hier wel benauwd!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Hier heeft het net al even geregend en gedonderd maar was met 5 min ook weer voorbij.
Nu ga ik snel boodschappen doen voordat de volgende buien komen
Nu ga ik snel boodschappen doen voordat de volgende buien komen
Gast- Gast
Noodweer.. Ik wordt een beetje gek van dat KNMI..
Heel Nederland is in rep en roer als er wat regen valt.. Moet je eens midden Rusland, Canada, Zweden etc. gaan kijken. Daar valt bakken sneeuw en de wereld gaat gewoon verder.
Zelfs in New York blijft die stad draaien.. Of het nou 40 graden is of -10 en een bak sneeuw op de grond
Heel Nederland is in rep en roer als er wat regen valt.. Moet je eens midden Rusland, Canada, Zweden etc. gaan kijken. Daar valt bakken sneeuw en de wereld gaat gewoon verder.
Zelfs in New York blijft die stad draaien.. Of het nou 40 graden is of -10 en een bak sneeuw op de grond
Gast- Gast
Caro schreef:Hier (Den Bosch) zag ik net de eerste lichtflits...
Ik zit niet zo heel ver bij jou vandaan maar hier regende het al 'n hele tijd zachtjes en ik hoorde af en toe ook wat rommelen. Sinds 'n kwartiertje valt 't met bakken uit de hemel en onweert het ook met flinke knallen.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:Caro schreef:Hier (Den Bosch) zag ik net de eerste lichtflits...
Ik zit niet zo heel ver bij jou vandaan maar hier regende het al 'n hele tijd zachtjes en ik hoorde af en toe ook wat rommelen. Sinds 'n kwartiertje valt 't met bakken uit de hemel en onweert het ook met flinke knallen.
Twee minuten na mijn post kwam zon harde donder dat ik er zelfs van schrok haha! En ik ben helemaal niet bang voor onweer :-). Nu komt het ook met bakken naar beneden..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Hmmm, de laatste tijd niks anders dan noodweer hier in Nederland. Kun je gewoon merken dat het hele klimaat echt aan het veranderen is. Bij ons was het dinsdagmiddag om 12 uur echt superdonker. Het leek wel nacht. Dat had ik echt nog nooit eerder meegemaakt!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
patjuhhh schreef:Hmmm, de laatste tijd niks anders dan noodweer hier in Nederland. Kun je gewoon merken dat het hele klimaat echt aan het veranderen is. Bij ons was het dinsdagmiddag om 12 uur echt superdonker. Het leek wel nacht. Dat had ik echt nog nooit eerder meegemaakt!
dat was hier ook zo!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: