Nog geen noodweer gezien....
+64
VeryCherry
Flip Fluitketel
Lady4
Beachgirl
Suus
Burn
Parisienne
Krullebol
Liadan
Nana
Raindrop
fryskfamke1
Vlinderrr
Arwyn
pinkflower
studiebol
Sorella
CCC
Jeanette
Sarah1985
Snack a Jack
ThinkPink
Cheesegirl
Middleme
Lies
Steep
Angela_1986
papilon
Zora
VanillaRose
Tiana
_Lacey_
Jerry
ingrid82
Jordana
Julia
banjer49
Susan
Ezzer
Saxy
mzcharlotte
Rapunzel
Zininzon
MiKa
Fiebje
Koffieleut
Janelie
Mamsie
Verde
silly-one
flower
Shisha
Rebecca
Summerlovin
Roxi3
Zwerver
Monte
Sterre
Kabouter
Tsjip
Silver
Rovine
Moezie
Antibes
68 plaatsers
Pagina 8 van 11
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Re: Nog geen noodweer gezien....
Razz_ schreef:Jeetje het was/is echt noodweer hier. Ik heb het nog nooit zo erg mee gemaakt ! De hele tijd loeiende sirene's, er vloog vanalles door de lucht pff, mega harde wind en donder. En het ergste vind ik nog dat achter ons bij het dierenparkje een flat van konijnenhokjes voorover is gekieperd. Ze staan nu in de stromende regen met 6 man die flat omhoog te tillen. Ik hoop dat die beestjes niks mankeren !
Ahh gossie!!!!! Wat Zielig!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Het was hier ook ontzettend noodweer, de schutting van de buren is omgewaaid, er vloog veel door de lucht. En de straat staat helemaal onder water. Nu regent het alleen nog wat.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Het was dus hier al donkerder geworden en toen hadden we ook zo'n lucht als Sabgirl op de foto heeft gezet, en toen ging het heel hard waaien.... en dat doet het nog steeds. En er is ook wel wat onweer, maar nog niet zoveel en het regent ook nog niet....
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Het gaat hier echt flink te keer! Keiveel regen, harde onweer en ontzettend veel bliksem! Ik ontdek nu pas wat voor scheiterd ik ben... Maarrr, over 14 min moet het hier gestopt zijn ..
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
ooooooh, hier wordt het me toch donker, word er bang van.. 't rommelt en het flitst er nu wel op los.
Hopelijk gaat het hier ook dikke vette hagelstenen hagelen en komen ze plaatselijk allemaal op mijn auto terecht. Dan kan ie total-loss verklaard worden en krijg ik er ws. net ietsje meer voor dan wanneer hij naar de sloop gaat
Hopelijk gaat het hier ook dikke vette hagelstenen hagelen en komen ze plaatselijk allemaal op mijn auto terecht. Dan kan ie total-loss verklaard worden en krijg ik er ws. net ietsje meer voor dan wanneer hij naar de sloop gaat
Gast- Gast
Mmm hier is amper wat gevallen of gedonderd.
En dat terwijl Limburg flink getroffen zou worden...
En dat terwijl Limburg flink getroffen zou worden...
Gast- Gast
Tot nu toe heel erg meegevallen, wel flink afgekoeld. Het is nu buiten 23.
Gast- Gast
Het wordt hier langzaam aan iets rustiger. Ik heb net maar even mijn werk gebeld of het een probleem is dat ik eventueel wat later kom want ik ga nu echt niet fietsen!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben net door de dikke regen en bliksem naar huis gefiets.. vond het engg hahaha
Gast- Gast
Hier gaat het ook flink tekeer..
Brandweer is al uitgerukt..Zuidwest friesland...
Doordat ik in duitsland ooit naast een ingeslagen bushokje zat vindt ik het nu echt doodeng!
Gelukkig zit mijn vriend nu wel naast me...
Brandweer is al uitgerukt..Zuidwest friesland...
Doordat ik in duitsland ooit naast een ingeslagen bushokje zat vindt ik het nu echt doodeng!
Gelukkig zit mijn vriend nu wel naast me...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Het riool is hier overstroomd dus het ruikt heerlijk! Brandweer moet hier heel vaak uitrukken (112brabant )
Gast- Gast
James schreef:Jaaa het begint hier!!
nou, en of! het raam klappert in het kozijn.
Gast- Gast
Wij hebben hier vanochtend wat gehad en vanavond ook weer. Beide keren ging het net langs ons heen. Wel flink wat gedonder gehoord en flitsen gezien, gepaard met wat nodige regen, maar echte klappen heb ik niet gehoord. Beide keren heeft N. lekker doorgeslapen, dus daar ben ik blij om
Nu lijkt het over te zijn, met hier en daar nog wat gerommel, al blijf ik de lucht wel steeds raar vinden veranderen (heel licht en ineens weer heel donker)
Nu lijkt het over te zijn, met hier en daar nog wat gerommel, al blijf ik de lucht wel steeds raar vinden veranderen (heel licht en ineens weer heel donker)
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Dromertje jij woont toch ook in twente? Hier is nog niets gaande, ik zag net alleen heeel erg in de verte flitsen. Ik word eerlijk gezegd wel een beetje bang van jullie verhalen, brr
Oke het begint nu ook te waaien, ik ga weg uit de tuin!
Laatst aangepast door Julia op di 28 jun 2011 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Hier (S.teeeeeenwijk) is het al een uur pikkenacht. Mooie lichtshow ook
Nu de klappen nog.
Nu de klappen nog.
Gast- Gast
Bij mij (Twente) gaat zo het wel loos volgens mij.. Duurt geen half uur meer!
Gast- Gast
Julia schreef:Dromertje jij woont toch ook in twente? Hier is nog niets gaande, ik zag net alleen heeel erg in de verte flitsen. Ik word eerlijk gezegd wel een beetje bang van jullie verhalen, brr
nee, ik woon niet in twente, ik woon midden/noord overijssel
Gast- Gast
Hier waait het nu keihard. De gordijnen waaien zachtjes op en neer terwijl ik het raam dicht heb
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Hier (Amsterdam) valt het allemaal behoorlijk mee.. Paar flitsjes gezien, wat regen, wat gerommel, maar het is nog steeds warm buiten!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Hier lijkt het nu redelijk mee te vallen. Volgens buienradar moeten we het heftigste nu hebben, maar meer dan hard waaien, veel flitsen en een beetje regen doet het niet.
Gast- Gast
Nou het regent nog steeds en een beetje gerommel en wat flitsen maar ik ga zo toch maar fietsen. Ik heb gelukkig een hele grote poncho!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik neem mijn woorden van vanmiddag terug! Hier is sinds een half uur de pleuris ook losgebroken. Ik had op mijn werk de eindmusical van groep 8 en we waren nog lekker aan het napraten tot er een man van een collega belde dat ze nú naar huis moest komen. Dus alle mensen die buiten de plaats kwamen werden dus weggestuurd want het kwam onze kant op. Ik hoorde er ook bij en ik heb nog nooit zo onrustig in de auto gezeten. En dan zeggen ze op het nieuws ook nog zo lekker dat je echt de weg niet op moet gaan blablabla. Dan duurt een kwartiertje best lang met alle geflits en rond vliegende takken. Nu zit ik lekker rustig binnen en ben ik alles mooi aan het bekijken.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Het is hier(Haarlem) nog steeds 29 graden binnen en buiten inderdaad wat spetters en wat gerommel, maar verder niets, jammerAntibes schreef:Hier (Amsterdam) valt het allemaal behoorlijk mee.. Paar flitsjes gezien, wat regen, wat gerommel, maar het is nog steeds warm buiten!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Pagina 8 van 11
Permissies van dit forum: