Dagcafé
+13
Qiara
Jordana
patjuhhh
May
Zwerver
Toet
Burn
silly-one
Suus
Lotus
VeryCherry
Atelier Madame
Moezie
17 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Je hebt me door...Smikkell schreef:Dat was allemaal fake, Lex. Gewoon voor de aandacht.Alex schreef:Is je bezoek er nou nog steeds niet, PM? Of komt dat bezoek niet meer nu je geen koekjes in huis hebt?
Wat moet ik nu weer verzinnen... euh...
Gast- Gast
Wel blijven opletten.Alex schreef:Smikkell schreef:Dat was allemaal fake, Lex. Gewoon voor de aandacht.Alex schreef:Is je bezoek er nou nog steeds niet, PM? Of komt dat bezoek niet meer nu je geen koekjes in huis hebt?
Oh ja, natuurlijk. Dat ik daar intrap, guttegut.
Gast- Gast
Nou daar had June ook last van
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Je man vraagt je ten huwelijk.. even je aantekeningen doorlezen, nee je was al getrouwd.ProudMama schreef:Je hebt me door...Smikkell schreef:Dat was allemaal fake, Lex. Gewoon voor de aandacht.Alex schreef:Is je bezoek er nou nog steeds niet, PM? Of komt dat bezoek niet meer nu je geen koekjes in huis hebt?
Wat moet ik nu weer verzinnen... euh...
Het zou wel leuk zijn voor het verhaal als je een donker en een licht kindje faked, alleen is het dan weer lastig om aan foto't te komen en alle foto´s heb je vast al klaarliggen.
Gast- Gast
June schreef:Moezie schreef:Moezie schreef:June schreef:Wie was jij hiervoor dan Moezie?
Loontjes-power
Tadaaa
Ik stel voor dat ik me, samen met Q, nuttig ga maken.
Daaaag
Ik begrijp de hint, tot laterzz!
*ik was er nog*
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
June vindt dat wij hier allemaal niet nuttig bezig zijn.Alex schreef:And June has finally left the building (?).
Gast- Gast
Smikkell schreef:June vindt dat wij hier allemaal niet nuttig bezig zijn.Alex schreef:And June has finally left the building (?).
Ik wel zit op mn werk
Moezie- Kletskop
Reva schreef:Heb ik tijdens het slapen het red bull rondje gemist ofzo? Tering
Smikkel is gewoon een dag niet op therapie.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je man vraagt je ten huwelijk.. even je aantekeningen doorlezen, nee je was al getrouwd.
Het zou wel leuk zijn voor het verhaal als je een donker en een licht kindje faked, alleen is het dan weer lastig om aan foto's te komen en alle foto´s heb je vast al klaarliggen.
Google.com
Gast- Gast
het gaat inderdaad snel reva ik kan ook niet bijhouden, dus ik lees maar mee haha en post af en toe wel wat
Gast- Gast
Smikkell schreef:June vindt dat wij hier allemaal niet nuttig bezig zijn.Alex schreef:And June has finally left the building (?).
Wat June vindt moet ze bij de politie brengen. Of zelf houden, whatever.
Gast- Gast
Lily schreef:het gaat inderdaad snel reva ik kan ook niet bijhouden, dus ik lees maar mee haha en post af en toe wel wat
Mietje
Gast- Gast
Reva schreef:Lily schreef:het gaat inderdaad snel reva ik kan ook niet bijhouden, dus ik lees maar mee haha en post af en toe wel wat
Mietje
Whahahahhahaha OMG hoe droog.
Gast- Gast
Maar die foto´s kennen we allemaal al. Val je zo door de mand.Alex schreef:Smikkell schreef:Je man vraagt je ten huwelijk.. even je aantekeningen doorlezen, nee je was al getrouwd.
Het zou wel leuk zijn voor het verhaal als je een donker en een licht kindje faked, alleen is het dan weer lastig om aan foto's te komen en alle foto´s heb je vast al klaarliggen.
Google.com
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar die foto´s kennen we allemaal al. Val je zo door de mand.Alex schreef:Smikkell schreef:Je man vraagt je ten huwelijk.. even je aantekeningen doorlezen, nee je was al getrouwd.
Google.comEn dat zijn allemaal meisjes
Ja en ze krijgt jochies
Gast- Gast
Helaas Smik, alles staat al op mijn pc. Baby foto´s, foto´s van de bevalling enz.
Geen zin meer om er opeens chinese baby´s van te maken...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar die foto´s kennen we allemaal al. Val je zo door de mand.Alex schreef:Smikkell schreef:Je man vraagt je ten huwelijk.. even je aantekeningen doorlezen, nee je was al getrouwd.
Google.comEn dat zijn allemaal meisjes
Photoshoppen..
Moezie- Kletskop
ProudMama schreef:Helaas Smik, alles staat al op mijn pc. Baby foto´s, foto´s van de bevalling enz.
Dus je kunt ook niet meer switchen van geslacht! Wel onthouden he wat je ervan gemaakt hebt?
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: