Dagcafé
+13
Qiara
Jordana
patjuhhh
May
Zwerver
Toet
Burn
silly-one
Suus
Lotus
VeryCherry
Atelier Madame
Moezie
17 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
@Silly: jeetje wat een verhaal !!! Enorm veel sterkte voor jullie en vooral je zus en haar partner !
Enn uuhhh welk kwartje is hier gevallen.... ik mis iets en ik wil het weten !!!!
Enn uuhhh welk kwartje is hier gevallen.... ik mis iets en ik wil het weten !!!!
Gast- Gast
[quote="ProudMama"]Wat leuk Burn!!
Het word donker hier...[/quote
Jaloers!
Maar ik heb een kaassouffle.
Het word donker hier...[/quote
Jaloers!
Maar ik heb een kaassouffle.
Gast- Gast
Ik heb geen kaassouffles en het wordt hier niet donker en ook niet koel.
En omdat ik zo vroeg heb gegeten denkt mijn systeem dat het nu heel laat is en ik ben gaar!
En omdat ik zo vroeg heb gegeten denkt mijn systeem dat het nu heel laat is en ik ben gaar!
Gast- Gast
Jeetje Sillyone, wat verschrikkelijk voor je zus en haar man! Sterkte voor jullie allemaal!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:@Silly: jeetje wat een verhaal !!! Enorm veel sterkte voor jullie en vooral je zus en haar partner !
ik wil ook weten
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wat leuk Burn!!
Het word donker hier...
We whats appen al dik een maand, volgens mij.. Maar dan komt het er nu ook eindelijk een keertje van!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hier wordt het ook donker .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Waar woon jij? In de buurt bij mij?Stylegirl schreef:Hier wordt het ook donker .
Het giet nu ook...
Gast- Gast
Jordana schreef:@ Silly: Wat heftig zeg..
@Maple: Check je foon is.. Je hebt whats app
verder halll!!!!
Hahaha, ik las het Maple was ff eten en zorgen dat ze voor de rest van vanavond klaar is
Noodweer barst hier nu los geloof ik, wind, donkere lucht, gerommel... Laat maar komen
Gast- Gast
Thanks meiden voor jullie knuffels.
Het is naar voren gekomen met de 20 weken echo. Voor mij is het allemaal nog zo onwerkelijk. Zeker omdat ik er toch ver vanaf zit qua afstand. Daarbij komt ook dat ze vele mensen op afstand houden om er samen uit te komen. Misschien dat ik van het weekend of volgende week een keer die kant op ga. Puur om er even voor ze te zijn, maar het is gewoon niet eerlijk. Ze willen zo graag een gezinnetje en dan dit.
Het is naar voren gekomen met de 20 weken echo. Voor mij is het allemaal nog zo onwerkelijk. Zeker omdat ik er toch ver vanaf zit qua afstand. Daarbij komt ook dat ze vele mensen op afstand houden om er samen uit te komen. Misschien dat ik van het weekend of volgende week een keer die kant op ga. Puur om er even voor ze te zijn, maar het is gewoon niet eerlijk. Ze willen zo graag een gezinnetje en dan dit.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
ProudMama schreef:Waar woon jij? In de buurt bij mij?Stylegirl schreef:Hier wordt het ook donker .
Het giet nu ook...
Wow ik zag net een bliksemflits! Ik weet niet of het regent, maar het dondert wel!
Ik woon in Tilburg!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Da's niet naast de deur. Dus een flinke bui.Stylegirl schreef:ProudMama schreef:Waar woon jij? In de buurt bij mij?Stylegirl schreef:Hier wordt het ook donker .
Het giet nu ook...
Wow ik zag net een bliksemflits! Ik weet niet of het regent, maar het dondert wel!
Ik woon in Tilburg!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=10419
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: