Dagcafé
+13
Qiara
Jordana
patjuhhh
May
Zwerver
Toet
Burn
silly-one
Suus
Lotus
VeryCherry
Atelier Madame
Moezie
17 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Bij mijn laatste controle woog ik 82 kg. Geen 282 kgJune schreef:Alex schreef:ProudMama schreef:En wie wordt er weer niet meegevraagd...
Jij mag mee zonder buik. Zegt June. Ik vind het maar raar.
Het is toch zielig als we haar constant in trams moeten duwen of door deuren, omdat ze daar niet doorheen past. Is voor niemand leuk. Voor PM niet --> die heeft pijn, voor de baby's niet --> die worden plat, voor ons niet --> zoveel armspieren hebben we niet .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Niemand wordt gevraagd, mensen schrijven zich in/melden zich aan/ gaan mee.
Wat er minder aan is, is de stad waar NEMO staat!
Boeooeoeoeo voor Amsterdam!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Bij mijn laatste controle woog ik 82 kg. Geen 282 kg
Gelukkig niet voor jou! Anders kreeg je gelijk pubers in plaats van baby's.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Bij mijn laatste controle woog ik 82 kg. Geen 282 kg
Jammer, anders had ik je met liefde willen rollen . Het ging in dat topic trouwens over stappen. Ik denk dat jij daar nu zelf ook niet heel gelukkig van wordt, of wel dan ?
Gast- Gast
Alex schreef:ProudMama schreef:Bij mijn laatste controle woog ik 82 kg. Geen 282 kg
En had je een bolderkar nodig voor je buik
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
+ al mijn postpunten.June schreef:Smikkell schreef:Niemand wordt gevraagd, mensen schrijven zich in/melden zich aan/ gaan mee.
Wat er minder aan is, is de stad waar NEMO staat!
Boeooeoeoeo voor Amsterdam!
Gast- Gast
Als ze ze laten zitten tot de 40 weken worden ze wel 10 en 12 pond vrees ik.Alex schreef:ProudMama schreef:Bij mijn laatste controle woog ik 82 kg. Geen 282 kg
Gelukkig doen ze dat niet
Gast- Gast
Heb ik zelf nog gezegd
Of heb je liggen zoeken ??
Of heb je liggen zoeken ??
Moezie- Kletskop
Helemaal zelf uitgezocht, June? Knap hoor!
Laatst aangepast door Alex op di 28 jun 2011 - 1:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Moet er niet aan denken!!June schreef:ProudMama schreef:Bij mijn laatste controle woog ik 82 kg. Geen 282 kg
Jammer, anders had ik je met liefde willen rollen . Het ging in dat topic trouwens over stappen. Ik denk dat jij daar nu zelf ook niet heel gelukkig van wordt, of wel dan ?
Gast- Gast
dat schreef ze al twee posts voor dat jij het vroeg, sukkel!June schreef:Moezie: ik weet lekker wie jij behent . En niet eens van Smikkell..
Gast- Gast
Is je bezoek er nou nog steeds niet, PM? Of komt dat bezoek niet meer nu je geen koekjes in huis hebt?
Laatst aangepast door Alex op di 28 jun 2011 - 1:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Woehoe, nu heb ik de meeste punten!
Thanks Smik! Merai vindt het vast leuk dat je hieraan al je punten hebt gegeven .
Thanks Smik! Merai vindt het vast leuk dat je hieraan al je punten hebt gegeven .
Gast- Gast
40 weken is 16 augustus, maar ik beval hoe dan ook tussen de 36 en 37 weken. Tenzij ze eerder spontaan komen.Lily schreef:wanneer was je ook alweer uitgerekent/moet je bevallen?
Gast- Gast
Moezie schreef:June schreef:Wie was jij hiervoor dan Moezie?
Loontjes-power
Tadaaa
Moezie- Kletskop
Rond uur of 3 pas.Alex schreef:Is je bezoek er nou nog steeds niet, PM? Of komt dat bezoek niet meer nu je geen koekjes in huis hebt?
Gast- Gast
Smikkell schreef:dat schreef ze al twee posts voor dat jij het vroeg, sukkel!June schreef:Moezie: ik weet lekker wie jij behent . En niet eens van Smikkell..
Ik ben echt dom, haha. Ik heb het zelf uitgezocht
Gast- Gast
Smikkell schreef:dat schreef ze al twee posts voor dat jij het vroeg, sukkel!June schreef:Moezie: ik weet lekker wie jij behent . En niet eens van Smikkell..
Gast- Gast
Dat was allemaal fake, Lex. Gewoon voor de aandacht.Alex schreef:Is je bezoek er nou nog steeds niet, PM? Of komt dat bezoek niet meer nu je geen koekjes in huis hebt?
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:dat schreef ze al twee posts voor dat jij het vroeg, sukkel!June schreef:Moezie: ik weet lekker wie jij behent . En niet eens van Smikkell..
Ik ben echt dom, haha. Ik heb het zelf uitgezocht
Nou dat maakt je dan toch een beetje minder dom
Moezie- Kletskop
Smikkell schreef:Dat was allemaal fake, Lex. Gewoon voor de aandacht.Alex schreef:Is je bezoek er nou nog steeds niet, PM? Of komt dat bezoek niet meer nu je geen koekjes in huis hebt?
Oh ja, natuurlijk. Dat ik daar intrap, guttegut.
Gast- Gast
vast!June schreef:Woehoe, nu heb ik de meeste punten!
Gast- Gast
Moezie schreef:Moezie schreef:June schreef:Wie was jij hiervoor dan Moezie?
Loontjes-power
Tadaaa
Ik stel voor dat ik me, samen met Q, nuttig ga maken.
Daaaag
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: