Jumpsuit en Playsuit?
+18
smooch
Paper Crown
Jeanette
Tania
Gizmo
luisa
Toet
Pussycat
loura
Antibes
Moezie
Error
Melis_je
Susan
minoessepoes
Zininzon
Atelier Madame
Rush
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Jumpsuit en Playsuit?
Je hebt echt supermooie en superlelijke.
Laatst zag ik een vrouw in de winkelstraat nou serieus gewoon een leuke jonge meid, maar wat ze aanhad kon me oma nog aan bij wijze van. Zo ouderwets en niet mooi.
Maar ik heb ook wel eens een hele mooie gezien. En het is maar net hoe je het combineert.
Maar goed ik waag me er niet aan. Ben veel te bang dat anderen mij daar te dik voor vinden. Heb namelijk stevige benen voor een vrouw.
Laatst zag ik een vrouw in de winkelstraat nou serieus gewoon een leuke jonge meid, maar wat ze aanhad kon me oma nog aan bij wijze van. Zo ouderwets en niet mooi.
Maar ik heb ook wel eens een hele mooie gezien. En het is maar net hoe je het combineert.
Maar goed ik waag me er niet aan. Ben veel te bang dat anderen mij daar te dik voor vinden. Heb namelijk stevige benen voor een vrouw.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Hot! Ik had echt verwacht dat het me niet zou staan, met mijn lengte (1.65) Maar ik heb nu een zwarte strapless en die staat hartstikke leuk, met een paar hakken er onder.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb vorig jaar een strapless playsuit gekocht. Vind het ideaal, doet hem vaak aan als iknaar het strand ga.
Vandaag heb ik ook jumpsuite gekocht, een zwarte met rode/witte bloemetjes, ook strapless. Ik weet alleen niet zo goed wanneer ik deze aan kan, naar werk iig niet.
Vandaag heb ik ook jumpsuite gekocht, een zwarte met rode/witte bloemetjes, ook strapless. Ik weet alleen niet zo goed wanneer ik deze aan kan, naar werk iig niet.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik snap echt niet wat men er mooi aan vindt, vooral niet aan zoiets als dit:
http://www.zalando.nl/ichi-x-dija-overalljumpsuit-grijs-ic221x003-301.html
Kruising tussen pyama en bloemetjesgordijn.....
Maar goed, ik vind vrij weinig mooi wat anderen mooi vinden. Uggs, harembroeken, en bovenstaande, ik vind het allemaal niks....
http://www.zalando.nl/ichi-x-dija-overalljumpsuit-grijs-ic221x003-301.html
Kruising tussen pyama en bloemetjesgordijn.....
Maar goed, ik vind vrij weinig mooi wat anderen mooi vinden. Uggs, harembroeken, en bovenstaande, ik vind het allemaal niks....
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
HOT HOT HOT!
Ik durf mezelf er niet in te vertonen... Misschien na deze bevalling en na 10 jaar sporten
Ik durf mezelf er niet in te vertonen... Misschien na deze bevalling en na 10 jaar sporten
Gast- Gast
Ik vind sommige echt leuk. Niet voor mij, maar als je het kan hebben lekker aantrekken!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind ze geweldig! Ik heb er een stuk of 5.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik moet eerlijk bekennen dat ik net deze bij H&M heb besteld haha.. Deze vind ik echt heel erg leuk.
Plaatje doet het niet dus bij deze de link:"
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/B44_0013_054R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.85]&set=key[width],value[2696]&set=key[height],value[3153]&set=key[x],value[286]&set=key[y],value[285]&call=url[file:/product/large]
Eerst maar eens kijken hoe hij op mij staat. Anders gaat het direct terug
Plaatje doet het niet dus bij deze de link:"
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/B44_0013_054R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.85]&set=key[width],value[2696]&set=key[height],value[3153]&set=key[x],value[286]&set=key[y],value[285]&call=url[file:/product/large]
Eerst maar eens kijken hoe hij op mij staat. Anders gaat het direct terug
Gast- Gast
Ja, die is heel leuk! Zag hem van de week in de H&M, maar toch maar niet gekocht. Heb net 2 jumpsuits gekocht, dus vandaar.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb er een paar en ik ben er idolaat van! Staat me kek, goede sandaaltjes of sleehakjes.. Mooi hoor..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik vind ze echt super leuk, helaas zijn ook mijn benen er niet voor gemaakt.
Gast- Gast
Zeker weten hot, ik heb er een paar en ze zitten echt heerlijk.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
2CKC2 schreef:Ik heb er een paar en ik ben er idolaat van! Staat me kek, goede sandaaltjes of sleehakjes.. Mooi hoor..
*zucht* Moet je ook zien wie dit typt....
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Ik heb er een paar en ik ben er idolaat van! Staat me kek, goede sandaaltjes of sleehakjes.. Mooi hoor..
Haha, kek! Beeldig! Als een plaatje!
Gast- Gast
Die is leuk! ( van die laatse link ). Ik vind ze ook HOT. Zelf draag ik alleen een lange want ik heb niet meer de mooie beentjes ervoor. To bad!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Voelt trouwens wel naakt als je moet plassen! Zorg dus dat je altijd goed de deur op slot draait
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik vind ze leuk Wel naar de juiste gelegenheid, naar je werk vind ik het een beetje "makkelijk".
Zelf heb ik ze niet, misschien ga ik nog wel voor een playsuit voor de zomer, lekker in Frankrijk of naar het strand!
Zelf heb ik ze niet, misschien ga ik nog wel voor een playsuit voor de zomer, lekker in Frankrijk of naar het strand!
Gast- Gast
Sommige met korte pijpen vind ik erg leuk (bv. die in de openingspost), die met de lange pijpen vind ik wat minder. Inderdaad wel alleen voor mensen die er het figuur voor hebben.
Gast- Gast
Ik heb er zelf maar 2, ga er nog wel meer aanschaffen, vind ze echt heel leuk.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Storm schreef:Voor Yrsa een jumpsuit? Is dat niet gewoon een tuinpakje?
Nee hoor, je hebt superleuke jumpsuits voor kleintjes. Yrsa heeft er vandaag eentje van Jottum aan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
SuperHOT!
Vooral die korte vind ik leuk, dan is het een playsuit toch? Die van de H&M wil ik nu hebben haha
Die lange vind ik altijd zo;n raar kruis hebben, zo'n pyjamabroek/haremkruis, brr. Maar ik vind wel dat er dunne bruine beentjes in moeten zoals bij de H&M dus misschien dat ze niet leuk staan bij mij.. maar bij die H&M meisjes staan ze goed
Ik heb trouwens wel een soort play/jump/suit iets maar dan met rokje, en met knoopjes, dus meer een soort overall met rok-idee (maar dan leuk) en die staat wel goed. Ook met panty! Het is zo lekker makkelijk <3
Vooral die korte vind ik leuk, dan is het een playsuit toch? Die van de H&M wil ik nu hebben haha
Die lange vind ik altijd zo;n raar kruis hebben, zo'n pyjamabroek/haremkruis, brr. Maar ik vind wel dat er dunne bruine beentjes in moeten zoals bij de H&M dus misschien dat ze niet leuk staan bij mij.. maar bij die H&M meisjes staan ze goed
Ik heb trouwens wel een soort play/jump/suit iets maar dan met rokje, en met knoopjes, dus meer een soort overall met rok-idee (maar dan leuk) en die staat wel goed. Ook met panty! Het is zo lekker makkelijk <3
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Ja, ik ook dus ik ga die playsuit denk ik eens zoeken ergens in de winkel.Jen_ schreef:Hot! En die van het plaatje vind ik heel leuk! Ik heb een strapless met bloemen.
Gast- Gast
Ik zeg ook HOT! Maar niet voor mezelf
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: