Jumpsuit
+7
Parel
Diese
CCC
Susan
PiP
Pien
Lejow
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jumpsuit
Het jumpsuit van de prenatal wat ik zo leuk vond (roze met wit gestreept/geblokt) en steeds uitverkocht was in B's maat heb ik nu op marktplaats gevonden.
De zomer is natuurlijk wel een beetje op zijn einde, dus zou ze het eventueel kunnen dragen met iets er over/onder.
Maar wat staat nou het beste bij een jumpsuit?
Een bolerootje en een maillot?
Of een vestje?
De zomer is natuurlijk wel een beetje op zijn einde, dus zou ze het eventueel kunnen dragen met iets er over/onder.
Maar wat staat nou het beste bij een jumpsuit?
Een bolerootje en een maillot?
Of een vestje?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Jumpsuit
Jumpsuit heeft spaghettibandjes trouwens!
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat vraagt eerst om een foto... Roze zit klinkt zomers en dat vind ik dan persoonlijk niet mooi met maillot of legging...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
foto gevonden!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind een jumpsuit eigenlijk wel echt voor de zomer. Zomerjurkjes kunnen in het najaar nog wel met een dunne maillot en een vestje, maar jumpsuits trek ik haar dan niet meer aan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Het is wat mij betreft een dikke no-go te combineren met maillots/ leggings ed.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Grr... ok. nou dan doe ik het maar niet.
Straks koop ik m, plaats ik een (naar mijn inziens) een leuke foto, wordt het compleet afgebrand
Het is deze:
http://www.prenatal.nl/shop/Holland-Unpublished-Category-Oude-push-collectie/Prenatal-Meisjes-jumpsuit-met-ruitjes-93158.htm?id=93158
Lukt dit wel?
Straks koop ik m, plaats ik een (naar mijn inziens) een leuke foto, wordt het compleet afgebrand
Het is deze:
http://www.prenatal.nl/shop/Holland-Unpublished-Category-Oude-push-collectie/Prenatal-Meisjes-jumpsuit-met-ruitjes-93158.htm?id=93158
Lukt dit wel?
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja ik zie hem!
Erg schattig...maar wel echt voor in de zomer. Ik zeg een grote maat kopen voor volgend jaar, en voor in de winter een spijker jumpsuit kopen
Erg schattig...maar wel echt voor in de zomer. Ik zeg een grote maat kopen voor volgend jaar, en voor in de winter een spijker jumpsuit kopen
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik zou hem in 86 kopen!
Al heeft hij lange pijpen en kan het nog best leuk zijn met een grijze of witte bolero, en zilveren schoentjes. Of een grijze of witte romper met lange mouwen eronder.
Al heeft hij lange pijpen en kan het nog best leuk zijn met een grijze of witte bolero, en zilveren schoentjes. Of een grijze of witte romper met lange mouwen eronder.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik vind het ook wel leuk met een bolero of vestje erover heen, mijn jongste draagt ze nu ook zo nog.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik weet ook niet hoelang de pijpjes vallen.
Die op marktplaats was maat 68.
Die op marktplaats was maat 68.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind het echt zomers... Zou hem dus voor volgend jaar aanschaffen!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Hij is erg leuk Zou hem idd ook in een groter maatje voor volgend jaar bestellen!
Gast- Gast
Ik zou 'm ook niet met maillot doen. Ik krijg er dan echt een zwartepieten beeld bij, sorry bovendien is het echt rete irritant als je een vestje oid erop draagt (eigen ervaring met wc) en je moet verschonen dan moet óók het vestje uit ipv alleen broek/rok.
Ik zou 'm groter bestellen voor volgend jaar. Of gewoon wachten tot volgend jaar en er dan 1 kopen.
Ik zou 'm groter bestellen voor volgend jaar. Of gewoon wachten tot volgend jaar en er dan 1 kopen.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik vind hem voor deze maand nog wel kunnen met een vestje erop, maar wat er net gezegd werd(had ik nooit aan gedacht) het is wel irritant met verschonen.
Maat 86 voor volgend jaar vind ik trouwens wel erg groot. F paste dat in het voorjaar/zomer zelfs nog, zij was toen 2,5.
Ik durf dat nooit een jaar vooruit kopen, vind zelfs nu een winterjas voor S al eng, hahaha. Maar die groeit ook als kool, dat ben ik helemaal niet gewend!
Maat 86 voor volgend jaar vind ik trouwens wel erg groot. F paste dat in het voorjaar/zomer zelfs nog, zij was toen 2,5.
Ik durf dat nooit een jaar vooruit kopen, vind zelfs nu een winterjas voor S al eng, hahaha. Maar die groeit ook als kool, dat ben ik helemaal niet gewend!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Theeleut schreef:Ik zou 'm ook niet met maillot doen. Ik krijg er dan echt een zwartepieten beeld bij, sorry bovendien is het echt rete irritant als je een vestje oid erop draagt (eigen ervaring met wc) en je moet verschonen dan moet óók het vestje uit ipv alleen broek/rok.
Ik heb voor H. ook een jumpsuit, maar die kan gewoon open aan de onderkant, zodat je het kindje makkelijk kan verschonen. Dan maakt een vestje niet uit. Misschien heeft de jumpsuit die Lejow post, dat ook wel.
Ik vind een bolero wel leuk, maar een maillot niet zo. Ik zou volgend jaar verder kijken, dan zijn er ook nog wel leuke kleren te koop hoor Lejow
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Was niet bedoeld om je af te branden, een vriendin had zoiets laatst gedaan met zo'n korte chino broek... met een maillot eronder... ik vond het in elk geval geen gezicht... Maar hey, smaken verschillen toch... en waarom niet in een maatje groter voor volgend jaar?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
witte shirt met lange mouwen eronder?
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Nouhou, kan een legging dan wel?chococupcake schreef:Was niet bedoeld om je af te branden, een vriendin had zoiets laatst gedaan met zo'n korte chino broek... met een maillot eronder... ik vond het in elk geval geen gezicht... Maar hey, smaken verschillen toch... en waarom niet in een maatje groter voor volgend jaar?
Ik doe f wel eens een kort broekje met 3/4e legging aan
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Jumpsuit
» Jumpsuit voor baby 4-5mnd
» Jumpsuit en Playsuit?
» Jumpsuit als je klein bent
» Jumpsuit hoe combineren met schoenen
» Jumpsuit voor baby 4-5mnd