Jumpsuit en Playsuit?
+18
smooch
Paper Crown
Jeanette
Tania
Gizmo
luisa
Toet
Pussycat
loura
Antibes
Moezie
Error
Melis_je
Susan
minoessepoes
Zininzon
Atelier Madame
Rush
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Jumpsuit en Playsuit?
HOT. Met een stel goede benen eronder dan. Ik persoonlijk ga me er niet in vertonen. Jumpsuit durf ik trouwens nog wel aan, maar dan wel een stel goede hakken eronder, zodat ik langer lijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja mits het het juiste weer ervoor is!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Zoals vandaag?Atelier Madame schreef:Ja mits het het juiste weer ervoor is!
Gast- Gast
Naast dat ik er zelf het figuur niet voor heb, vind ik ze gewoon niet mooi.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Hot!
Ik heb een strapless jumpsuit en ik vind het echt heel leuk staan en het zit ook echt super lekker met dit warme weer. Ik draag het ook gewoon met leuke sandaaltje of slippertjes eronder. Een playsuit heb ik niet maar vind ik wel heel leuk, zou ik zo nog aan kunnen schaffen! Ik vind het beide wel echt meer geschikt voor een hele mooie zomers dag!
Alleen vind ik het met een jumpsuit altijd wel een beetje gek als je naar de wc moet
Ik heb een strapless jumpsuit en ik vind het echt heel leuk staan en het zit ook echt super lekker met dit warme weer. Ik draag het ook gewoon met leuke sandaaltje of slippertjes eronder. Een playsuit heb ik niet maar vind ik wel heel leuk, zou ik zo nog aan kunnen schaffen! Ik vind het beide wel echt meer geschikt voor een hele mooie zomers dag!
Alleen vind ik het met een jumpsuit altijd wel een beetje gek als je naar de wc moet
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Voor Yrsa vind ik jumpsuits erg leuk, voor mezelf weet ik het nog zo net niet. Heb er ook nog nooit eentje gepast.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
jupsPurple schreef:Zoals vandaag?Atelier Madame schreef:Ja mits het het juiste weer ervoor is!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind ze wel heel leuk, maar helaas ben ik te lang voor die dingen. Dan trekken ze in mijn kruis of mijn tieten dreigen eruit te vallen. Geen succes dus
Zie mezelf al gaan met een camel toe en nipple slip...
Gast- Gast
Voor Yrsa een jumpsuit? Is dat niet gewoon een tuinpakje?
Ik vind die in het plaatje echt super!
Ik vind die in het plaatje echt super!
Gast- Gast
Je hebt ook jumpsuits voor kindjes, een vriendin van mij had er laatst eentje voor haar dochtertje.
Gast- Gast
Hot! En die van het plaatje vind ik heel leuk! Ik heb een strapless met bloemen.
Gast- Gast
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
_Leaf_ schreef:Ik vind ze wel heel leuk, maar helaas ben ik te lang voor die dingen. Dan trekken ze in mijn kruis of mijn tieten dreigen eruit te vallen. Geen succes dus
Ik ben iets kleiner volgens mij, ben 1,82 en was daar ook bang voor, jurkjes zijn ook altijd te kort, maar ik heb er 1 die echt makkelijk past!
minoessepoes- Ratel
minoessepoes schreef:_Leaf_ schreef:Ik vind ze wel heel leuk, maar helaas ben ik te lang voor die dingen. Dan trekken ze in mijn kruis of mijn tieten dreigen eruit te vallen. Geen succes dus
Ik ben iets kleiner volgens mij, ben 1,82 en was daar ook bang voor, jurkjes zijn ook altijd te kort, maar ik heb er 1 die echt makkelijk past!
Waarvandaan?? Ik ben 1.84, mijn zusje is 1.78 en die heeft hetzelfde probleem.
Gast- Gast
Leuk! Ik heb er intussen 4 of 5... Heb er eentje die wel vrij kort is, die draag ik ook lekker alleen in de achtertuin.
Alleen echt onhandig met naar de wc gaan idd!
Alleen echt onhandig met naar de wc gaan idd!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
HOT!
Maar helaas ik ben er echt te klein voor.. Zit geloof ik echt niet uit
Maar helaas ik ben er echt te klein voor.. Zit geloof ik echt niet uit
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Albert Cuyp Ik koop daar eigenlijk nooit kleding, maar liep zo tegen deze aan, maar hier heb je dus niet zo veel aan haha_Leaf_ schreef:minoessepoes schreef:_Leaf_ schreef:Ik vind ze wel heel leuk, maar helaas ben ik te lang voor die dingen. Dan trekken ze in mijn kruis of mijn tieten dreigen eruit te vallen. Geen succes dus
minoessepoes- Ratel
_Leaf_ schreef:minoessepoes schreef:_Leaf_ schreef:Ik vind ze wel heel leuk, maar helaas ben ik te lang voor die dingen. Dan trekken ze in mijn kruis of mijn tieten dreigen eruit te vallen. Geen succes dus
Maar jij hebt de lengte ook in je romp zitten toch? Denk dat het daar vanaf hangt, been/romp verhouding.. Ik zou ze ook wel passen denk ik, ook langere benen en normale romp.
Gewoon veel passen?
Ik vind ze helemaal niets.. Beetje trying to hard gevoel voor mij.. Vind sommige mode dingen gewoon net te..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik vind het ook niet zo leuk.. Lopen in mijn ogen altijd net de verkeerde types mee.
Sowieso vind ik het bij 80% al niets omdat die er niet het perfecte figuur voor hebben. (Natuurlijk moet iedereen zelf weten wat hij/zij draagt, maar dat is mijn mening )
Sowieso vind ik het bij 80% al niets omdat die er niet het perfecte figuur voor hebben. (Natuurlijk moet iedereen zelf weten wat hij/zij draagt, maar dat is mijn mening )
Gast- Gast
Antibes schreef:_Leaf_ schreef:minoessepoes schreef:_Leaf_ schreef:Ik vind ze wel heel leuk, maar helaas ben ik te lang voor die dingen. Dan trekken ze in mijn kruis of mijn tieten dreigen eruit te vallen. Geen succes dus
Maar jij hebt de lengte ook in je romp zitten toch? Denk dat het daar vanaf hangt, been/romp verhouding.. Ik zou ze ook wel passen denk ik, ook langere benen en normale romp.
Gewoon veel passen?
Ik vind ze helemaal niets.. Beetje trying to hard gevoel voor mij.. Vind sommige mode dingen gewoon net te..
Nee, mijn lengte zit echt in mijn benen en bij mijn zusje ook. Maar een lange romp heb ik natuurlijk ook...Dat merk ik wel met shirtjes enzo. Alleen vind ik dat als mijn lengte in mijn romp zou zitten, die langer zou zijn dan mijn benen, zeg maar, en dat is dus niet zo.
Gast- Gast
Haha, dat zou een beetje vreemd zijn Leaf, langere romp dan benen! Ik denk dat die pakjes dan helemaal niet staan.. Ik zie nu al een hobbit in een jumpsuit voor me haha!
Ik bedoelde meer qua verhouding.. Twee derde been of meer hoofd+romp vs benen = 50/50.. Maja, doet er ook niet toe, je moet sowieso veel passen waarschijnlijk..
Ik bedoelde meer qua verhouding.. Twee derde been of meer hoofd+romp vs benen = 50/50.. Maja, doet er ook niet toe, je moet sowieso veel passen waarschijnlijk..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ja, ik ben gestopt met alles aanpassen en heb mijn verlies maar genomen
Gast- Gast
Ik vind ze heel cool. Ik heb ze zelf nog nooit aangehad, ik ben bang dat het me niet staat maar ik moet maar eens gaan passen in de winkels. Helaas is het zo weinig mooi weer hier in Ned. Dan vind ik het jammer dat ik em maar een paar keer per jaar aan kan.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: