Jumpsuit hoe combineren met schoenen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jumpsuit hoe combineren met schoenen
Zaterdag ga ik naar Extrema en heb ik een super mooie blauwe jumpsuit gekocht. Hij is blauw, neigt een beetje naar donkerblauw. Maar nu... het word zulk slecht weer zaterdag en dus het plan om hem met sandaaltjes of flatjes te dragen gaat mooi niet door. Wat voor schoenen zouden jullie eronder dragen zodat het regen proof is maar ook nog leuk om te zien! En wat zouden jullie erop dragen want hij heeft geen mouwen en het word maar 17 graden
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Jumpsuit hoe combineren met schoenen
Gewoon geen jumpsuit aan doen of kiezen voor natte voeten.
Gast- Gast
Ik vind een jumpsuit alleen leuk met pumps of sandaaltjes en ik denk dat dat allebei niet echt handig is zaterdag.
Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma, maar ga maar voor m'n vans denk ik. Of regenlaarsjes.
Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma, maar ga maar voor m'n vans denk ik. Of regenlaarsjes.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ligt een beetje aan het model jumpsuit, heb je een foto? Als het een wat netter model is, kan het evt misschien nog met een enkellaarsje?
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Als het kakweer wordt boeien mijn schoenen me echt niet, die worden toch vies. Dus ik zou er gewoon regenlaarzen onder doen haha.
Gast- Gast
Ik zou dan toch echt voor een andere outfit gaan en je jumpsuit bewaren voor mooier weer!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lavendel schreef:Ik zou dan toch echt voor een andere outfit gaan en je jumpsuit bewaren voor mooier weer!
+1
Gast- Gast
Ik zit ook echt met een probleem wat betreft mijn Extrema outfit. Ik wilde slippertjes aantrekken, ik heb geen dichte schoenen zonder hakken en aangezien er een zachte, modderige ondergrond zal liggen lijkt me dat ook geen optie.
En dan heb ik het nog niet eens over de rest van mijn oufit. Boehoe.
En dan heb ik het nog niet eens over de rest van mijn oufit. Boehoe.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Het gaat toch alleen maar regenen dus je hebt toch de hele dag een poncho aan, no worries over je outfit :p.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: