Morgen noodweer... ?
+55
Bruintje Beer
Error
Silver
Jordana
Vlinderrr
Niekske
boekenwurm83
papilon
Smaragdje
Dribbel
Linnie1985
Burn
Arwyn
Belle1985
Kqip
silly-one
piertje
Bolleke
SnowWhite
InweCulnamo
Ezzer
Parisienne
MissD
Miccie
Jelin
Shisha
Zora
JD
pindaatje
Chocolate Cookie
Lady4
Zwoesj
MiKa
Julia
miss22
Koffieleut
Susan
Steep
SleepingBeauty
_Femme
Atelier Madame
Toet
Happydobby
Sarah1985
patjuhhh
Suus
Serena
Monte
Moezie
Jerry
Pien
angel250
Rovine
VeryCherry
Rush
59 plaatsers
Pagina 4 van 11
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Re: Morgen noodweer... ?
Dom vraagje: als het echt losbarst voordat ik thuis ben, heeft een paraplu dan zin of moet ik me zeiknat laten regenen en thuis douchen en omkleden?
Gast- Gast
Storm schreef:Maar idd, Zeeland zit er nu midden in.
Ik wil dat het hier overslaat!
Gast- Gast
http://www.weer.nl/nl/home/weer/neerslagradar/nederland.html?tx_mgradarplayer_pi1[focusCity]=Goes;3.88;51.5
Gast- Gast
Fauve schreef:Tea-Leaf schreef:Ik ben net als Storm bang voor noodweer, maar zo te zien slaat het vanavond pas echt toe en dan ben ik gelukkig al binnen.
Ik moet zo met de trein, en hoor nu wel op t nieuws dat de NS vanaf het middaguur al de dienstregeling aan gaat passen ( minder treinen/langzamer rijden? )
Klopt, al moet je altijd maar afwachten met de ns of dat echt gaat gebeuren. Ik moet ook met de trein, en om 1 uur weer terug, ben benieuwd!
Misschien kom ik je dan nog wel tegen! Who knows.
Fijne dag Fauve! En succes, je weet het idd nooit met de NS
Gast- Gast
Volgens mij hebben wij geluk.. Zo aan de buienradar te zien van 24 uur vooruit
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik zie het hier nu al betrekken, volgens de buienradar komen er straks al buien aan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Tea-Leaf schreef:Fauve schreef:Waar moet je heen?
Je hometown
Oh! Haha, ik moet naar Utrecht
Gast- Gast
Susan schreef:Ik zie het hier nu al betrekken, volgens de buienradar komen er straks al buien aan.
Ik heb net ook even gekeken, hier pas echt na de middag/begin avond als ik buienradar mag geloven.
Gast- Gast
Fauve schreef:Tea-Leaf schreef:Fauve schreef:Waar moet je heen?
Je hometown
Maar als jij om 13u terug bent, sta ik misschien wel op de trein naar huis te wachten. Ik heb gesprekken tot twaalf uur en moet ( nou ja, moet ) nog even naar H&M.
Gast- Gast
Hier is het nog een heldere lucht, maar buiten is het waanzinnig benauwd en de stof van de bouw slaat op mijn adem.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Tea-Leaf schreef:Fauve schreef:Tea-Leaf schreef:Fauve schreef:Waar moet je heen?
Je hometown
Maar als jij om 13u terug bent, sta ik misschien wel op de trein naar huis te wachten. Ik heb gesprekken tot twaalf uur en moet ( nou ja, moet ) nog even naar H&M.
Haha ik zal naar je uitkijken
Gast- Gast
Boehoe, ik moet straks nog met mijn zoon een halfuur naar huis fietsen...
Gast- Gast
Heier is het ook nog stralend weer. Zolang de noodweer maar niet komt als ik in de auto zit.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Heier is het ook nog stralend weer. Zolang de noodweer maar niet komt als ik in de auto zit.
En als je het echt eng vind, parkeer dan gewoon ergens joh! Als het echt zo erg wordt is rijden geen doen lijkt me. Al kan je niet zomaar stoppen als je bv op de snelweg zit natuurlijk.
Gast- Gast
Fauve schreef:Tea-Leaf schreef:Fauve schreef:Tea-Leaf schreef:Fauve schreef:Waar moet je heen?
Je hometown
Haha ik zal naar je uitkijken
Ik draag geen witte legging, dus daar hoef je niet op te letten XD
Gast- Gast
Als ik buienradar mag geloven valt het hier heel erg mee met de buien. *duim, duim, duim*
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Met harde windstoten zou ik geen paraplu gebruiken want dan is je paraplu zo naar de haaien. Met hagel zou ik gewoon gaan schuilen, want anders heb je een kapotte paraplu en waarschijnlijk overal pijn, want die dingen komen best hard aanTea-Leaf schreef:Dom vraagje: als het echt losbarst voordat ik thuis ben, heeft een paraplu dan zin of moet ik me zeiknat laten regenen en thuis douchen en omkleden?
Gast- Gast
Oh, zie net dat wij vanaf 8 uur noodweer hebben, scheelt alweer, moet alleen vanavond laat nog terug naar huis.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Tea
Ja, maar ik heb wel een goedkoop jurkje aan hoor, dat wilde ik nog wel even zeggen. Daar wil ik ontzettend mee showen.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Met harde windstoten zou ik geen paraplu gebruiken want dan is je paraplu zo naar de haaien. Met hagel zou ik gewoon gaan schuilen, want anders heb je een kapotte paraplu en waarschijnlijk overal pijn, want die dingen komen best hard aanTea-Leaf schreef:Dom vraagje: als het echt losbarst voordat ik thuis ben, heeft een paraplu dan zin of moet ik me zeiknat laten regenen en thuis douchen en omkleden?
Ik laat m ook lekker thuis Bedankt voor je tip, had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken haha.
Gast- Gast
Hier komt ook al onweer aan zo aan de lucht te zien. Heb mijn tuinset maar naar binnen gesjouwd voor de zekerheid!
Gast- Gast
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Pagina 4 van 11
Permissies van dit forum: