Morgen noodweer... ?
+55
Bruintje Beer
Error
Silver
Jordana
Vlinderrr
Niekske
boekenwurm83
papilon
Smaragdje
Dribbel
Linnie1985
Burn
Arwyn
Belle1985
Kqip
silly-one
piertje
Bolleke
SnowWhite
InweCulnamo
Ezzer
Parisienne
MissD
Miccie
Jelin
Shisha
Zora
JD
pindaatje
Chocolate Cookie
Lady4
Zwoesj
MiKa
Julia
miss22
Koffieleut
Susan
Steep
SleepingBeauty
_Femme
Atelier Madame
Toet
Happydobby
Sarah1985
patjuhhh
Suus
Serena
Monte
Moezie
Jerry
Pien
angel250
Rovine
VeryCherry
Rush
59 plaatsers
Pagina 2 van 11
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Re: Morgen noodweer... ?
Dat hebben ze al vaker voorspeld, ben benieuwd morgenavond. Heb in ieder geval liever dat het morgenavond noodweer is in plaats van woensdag op mijn verjaardag.
Gast- Gast
Hopelijk valt het morgen rond spitstijd nog mee.. daarna mag het van mij losbarsten
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Waarom is iedereen zo gek op dat weer?
Bij het lezen van het formaat hagelstenen zie ik mijn ruiten al sneuvelen en grote deuken in mijn auto enz...
Bij het lezen van het formaat hagelstenen zie ik mijn ruiten al sneuvelen en grote deuken in mijn auto enz...
Gast- Gast
Als ik alleen thuis ben of ik moet de deur uit vind ik het helemaal niet fijn. en nu ik weet dat mn vriend er heel waarschijnlijk doorheen moet vind ik ook niet fijn... Maar om het te zien vind ik wel 'leuk'. Trouwens ik heb geen auto en zie voor mezelf geen gevaar zegmaar...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Sinds wanneer zijn er van deze extremen in dit kikkerlandje? Van gewoon een graad of 20, naar diep in de 30, naar hagel?? In 2 dagen
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
The end of the world!!_Femme schreef:Sinds wanneer zijn er van deze extremen in dit kikkerlandje? Van gewoon een graad of 20, naar diep in de 30, naar hagel?? In 2 dagen
Gast- Gast
Paar jaar geleden gingen we binnen 2 weken van -20 's nachts naar +20 overdag._Femme schreef:Sinds wanneer zijn er van deze extremen in dit kikkerlandje? Van gewoon een graad of 20, naar diep in de 30, naar hagel?? In 2 dagen
Gast- Gast
Argh net nu ik morgen avond late dienst heb Getsie!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
ProudMama schreef:Waarom is iedereen zo gek op dat weer?
Ja dat heb ik dus ook! De auto staat vandaag bij de spuiterij.. Want vorige week zijn alle deukjes, krasjes enz. bijgewerkt en vandaag deden ze de laatste dingetjes bijwerken.. Laat die hagel asjeblieft zitten want dan is alles voor niks geweest..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Wij hebben pas een andere gekocht ivm de tweeling, en voor het eerst een deuk- loze auto. Dat zou ik toch graag zo houdenSteep schreef:ProudMama schreef:Waarom is iedereen zo gek op dat weer?
Ja dat heb ik dus ook! De auto staat vandaag bij de spuiterij.. Want vorige week zijn alle deukjes, krasjes enz. bijgewerkt en vandaag deden ze de laatste dingetjes bijwerken.. Laat die hagel asjeblieft zitten want dan is alles voor niks geweest..
Gast- Gast
Mijn ouders hebben ook wel eens een kerstvakantie meegemaakt waarin het binnen een week van +16 naar -16 ging.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
ProudMama schreef:Wij hebben pas een andere gekocht ivm de tweeling, en voor het eerst een deuk- loze auto. Dat zou ik toch graag zo houdenSteep schreef:ProudMama schreef:Waarom is iedereen zo gek op dat weer?
Pff inderdaad! Hopelijk blijven onze auto's gespaard!
Steep- Kletskop
Inderdaad, m`n auto. Ik regel eerst wel onderdak voor dat ding als het zover komt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haah, misschien is het dan wel voorbestemd, autotechnisch. Als ik hem heb staat hij altijd buiten, maar als hij in onderhoud bij mijn ouders is binnen.
Noodweer is prima, maar dan graag na zessen 's avonds of overdag tussen halftien en halfvijf. Als ik binnen zit vind ik het ook wel gezellig. Kat flipt dan wel helemaal, ik heb hem al eens in de stromende regen gehouden in de hoop dat hij zou begrijpen wat er aan de hand was.
Noodweer is prima, maar dan graag na zessen 's avonds of overdag tussen halftien en halfvijf. Als ik binnen zit vind ik het ook wel gezellig. Kat flipt dan wel helemaal, ik heb hem al eens in de stromende regen gehouden in de hoop dat hij zou begrijpen wat er aan de hand was.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nobucta schreef:Haah, misschien is het dan wel voorbestemd, autotechnisch. Als ik hem heb staat hij altijd buiten, maar als hij in onderhoud bij mijn ouders is binnen.
Hahahaha! Kwam jij er ongeschonden uit? En je kat?
Steep- Kletskop
He bah. Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt. Ben nogal een mietje wat onweer betreft....
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Het eerste waar ik aan dacht bij het zien van die hagel stenen was idd ook "mijn auto......."
Gast- Gast
Enerzijds vind ik het wel wat hebben, dat extreme weer. Maar wel alleen als ik binnen zit en inderdaad is mijn tweede gedacht ook: onze auto's! En hoe gaat ons huis dat doorstaan? Ik heb er geen behoefte aan om dadelijk geld te moeten uitgeven aan reparaties door noodweer terwijl we dat geld goed kunnen gebruiken voor verbouwingen en andere investeringen in ons huis.
Gast- Gast
Pfff ik heb morgen avonddienst dus laat dat noodweer maar weg blijven
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
Steep schreef:Nobucta schreef:Haah, misschien is het dan wel voorbestemd, autotechnisch. Als ik hem heb staat hij altijd buiten, maar als hij in onderhoud bij mijn ouders is binnen.
Hahahaha! Kwam jij er ongeschonden uit? En je kat?
Jahoor, hij vindt alles best. Het heeft alleen niks geholpen, hij doet nog steeds heel raar als het rotweer is.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Laat het noodweer maar komen! Liefst in de avond. Heerlijk!!
Naja, laat die hagelstenen maar achterwege.
Gast- Gast
Ik geloof dat ik een beetje vreemd in elkaar zit, wat betreft noodweer. Ik vind de spanning die in de lucht hangt van tevoren altijd erg leuk, maar als het daadwerkelijk heeel hard onweert, ben ik bang
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Julia schreef:Ik geloof dat ik een beetje vreemd in elkaar zit, wat betreft noodweer. Ik vind de spanning die in de lucht hangt van tevoren altijd erg leuk, maar als het daadwerkelijk heeel hard onweert, ben ik bang
Haha me too!! Blij dat mn vent thuis is morgenavond!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Pagina 2 van 11
Permissies van dit forum: