Morgen noodweer... ?
+55
Bruintje Beer
Error
Silver
Jordana
Vlinderrr
Niekske
boekenwurm83
papilon
Smaragdje
Dribbel
Linnie1985
Burn
Arwyn
Belle1985
Kqip
silly-one
piertje
Bolleke
SnowWhite
InweCulnamo
Ezzer
Parisienne
MissD
Miccie
Jelin
Shisha
Zora
JD
pindaatje
Chocolate Cookie
Lady4
Zwoesj
MiKa
Julia
miss22
Koffieleut
Susan
Steep
SleepingBeauty
_Femme
Atelier Madame
Toet
Happydobby
Sarah1985
patjuhhh
Suus
Serena
Monte
Moezie
Jerry
Pien
angel250
Rovine
VeryCherry
Rush
59 plaatsers
Pagina 6 van 11
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Re: Morgen noodweer... ?
VeryCherry schreef:Je kan toch beter zo min mogelijk kleren aan hebben, als ik ergens een hekel aan heb is het zeiknat geregende kleren, dan heb ik liever blote benen die nat worden
Daar heb je dan weer helemaal gelijk in En ijskoud zal het ook niet ineens worden.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Zo is het nu ook bij mij Chipp, zit er niet zo heel ver vanaf
Nu word ik nieuwsgierig (Ik woon hier trouwens niet, werken )
Gast- Gast
Ja, klopt, het is een eiland.Storm schreef:Op een eiland toch? Ik kom trouwens vaker in jouw woonplaats, goede vriend is daarheen verhuisd.ProudMama schreef:Ik woon onder Rotterdam...
Hier vallen de eerste druppels... Gelukkig heb je aan alle kanten water als je op een eiland woont, dus het stroomt wel weg
Gast- Gast
Chipp schreef:VeryCherry schreef:Zo is het nu ook bij mij Chipp, zit er niet zo heel ver vanaf
Nu word ik nieuwsgierig (Ik woon hier trouwens niet, werken )
Ik woon in Noord-Holland, net boven Utrecht
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Hier regent en onweert het al. Ik woon bij Rotterdam!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ook hier regent het nu.. Onweer is gelukkig nog nergens te bekennen, maar die zal ook wel zo arriveren dan..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Ik mag aannemen, dat als hier het noodweer losbarst onder schooltijd, ze de kinderen wel binnenhouden, toch??
Tuurlijk!VeryCherry schreef:Ik mag aannemen, dat als hier het noodweer losbarst onder schooltijd, ze de kinderen wel binnenhouden, toch??
Gast- Gast
Nee natuurlijk niet, wat dacht jij dan? Ze zetten die kinderen gewoon in de stromende regen en onweer.VeryCherry schreef:Ik mag aannemen, dat als hier het noodweer losbarst onder schooltijd, ze de kinderen wel binnenhouden, toch??
Gast- Gast
Nou, zulke debielen vind ik het daar wel... Die kinderen moeten bijna altijd buiten spelen in de pauzes.
Storm schreef:Nee natuurlijk niet, wat dacht jij dan? Ze zetten die kinderen gewoon in de stromende regen en onweer.VeryCherry schreef:Ik mag aannemen, dat als hier het noodweer losbarst onder schooltijd, ze de kinderen wel binnenhouden, toch??
Haha, ze hebben bij C op school vandaag water-speeldag, gelukkig wonen we in Limburg en blijft het hier nog wel even droog.
VC, lijkt mij wel dat ze ze dan binnen houden, met slecht weer gaan ze echt niet buiten spelen hoor! Ik zie net dat ze in de pauzes altijd naar buiten moeten, wat stom zeg. Hier is het alleen buiten spelen als het droog is.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Oh, waterballet op school vond ik vroeger zooo leuk
Nja, hier gaan ze ook naar buiten als het regent/sneeuwt/-20 is...
Sneeuw en kou dan gaan kinderen inderdaad vaak gewoon naar buiten. Regen houden wij ze hier wel binnen.
Ik vind het leuk om zo te lezen hoe het bij iedereen verandert, hoe verschillend het kan zijn in ons kleine landje
Hier wordt het langzaamaan een beetje donkerder. Net af en toe nog een zonnestraaltje erdoor heen. Nu bijna geen schaduwen meer te zien.
Ik vind het leuk om zo te lezen hoe het bij iedereen verandert, hoe verschillend het kan zijn in ons kleine landje
Hier wordt het langzaamaan een beetje donkerder. Net af en toe nog een zonnestraaltje erdoor heen. Nu bijna geen schaduwen meer te zien.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Oh, waterballet op school vond ik vroeger zooo leuk
Wat belachelijk zeg! Kun je daar niets van zeggen dan?! Word ik echt pissig om, moet er niet aan denken zeg! Ze hebben de kids gister zelfs maar even buiten laten spelen omdat het te warm was buiten, en daarna zijn ze de gymzaal ingegaan.
Vandaag dan buiten spelen met water, dat verkoelt tenminste.
Bolleke- Kletskop
De NS heeft gister gemaild dat je voor vertrek de site moet checken... ligt ie eruit...
Gast- Gast
Oh, kou kun je je op kleden, dan vind ik het niet erg dat ze buiten spelen, maar onweer en onwijs grote hagelstenen vind ik gewoon gevaarlijk.
En ik kan niet zo goed met de directrice, die vind me een zeikerd.
En ik kan niet zo goed met de directrice, die vind me een zeikerd.
Oei.. bij mijn moeder (in H.ellevoetsluis) is zelfs de bliksem al ingeslagen! Alles lag eruit, gelukkig geen schade. Mijn moeder zit nu met twee heel bange zusjes (16 en 21 jaar) op de bank Zoals ik op Buienradar zie krijgen wij straks ook de 'volle laag'. Wij moeten om 11 uur met N. naar de osteopaat, hoop dus dat het ergste dan voorbij is.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Nja, het schijnt hier vanavond pas echt los te barsten, trek voordat ik wegga overal de kabels uit, kan er niet zoveel gebeuren.
En dan lig ik vannacht helemaal alleen in bed, niet zo'n fijn idee...
Na het kleine beetje regen van net, schijnt nu de zon weer. Nog steeds donkere wolken in de buurt. Raar weer is het toch. Van mij mag het nu allemaal wel vallen, dan zijn we er vanaf..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Nja, het schijnt hier vanavond pas echt los te barsten, trek voordat ik wegga overal de kabels uit, kan er niet zoveel gebeuren.
Deden wij thuis ook altijd. Hier in het noorden schijnt de zon dus nog!
Gast- Gast
Vond het wel slim van mezelf om dat zelf te bedenken, normaal doet mijn vriend het altijd
VC, kou is niet erg inderdaad daar kun je je op kleden, maar sneeuwstormen enzo dan houden ze ze bij ons gelukkig gewoon binnen hoor!
Vanavond komt in het zuiden het ergste noodweer, met hagel en windstoten, en ik moet vanavond vanuit maastricht naar huis..
Vanavond komt in het zuiden het ergste noodweer, met hagel en windstoten, en ik moet vanavond vanuit maastricht naar huis..
Bolleke- Kletskop
Ik woon in het midden van het land, en zoals het er nu naar uit ziet kan ik voor de bui weg en na de bui weer naar huis
hier is het nog stallend mooi weer, en denk ook niet dat er hier veel gaat vallen.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Pagina 6 van 11
Permissies van dit forum: