Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar bezuinig jij juist niet/wel op?

+24
Paper Crown
luenca
SuperGrover
_Lacey_
Angela_1986
Zininzon
Mida4you
Zonnetje
Curious
Happydobby
Pussycat
Roxi3
Susan
Pien
Rovine
Dolphinne
Merai
Lady4
Tania
MissD
Snack a Jack
Atelier Madame
Rush
Moezie
28 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Waar bezuinig jij juist niet/wel op? - Pagina 4 Empty Re: Waar bezuinig jij juist niet/wel op?

Bericht  Rumble za 2 jul 2011 - 9:01

Twellie schreef:Haha CKC, dan zien we jou binnenkort dus ook in de Zeeman en Action topics reageren smile.

Ja of je ziet haar hele garderobe voorbij komen op marktplaats nerd
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar bezuinig jij juist niet/wel op? - Pagina 4 Empty Re: Waar bezuinig jij juist niet/wel op?

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 12:34

2CKC2 schreef:Nee, ik bezuinig nergens op. Het is tot nu ook niet nodig geweest. Als wij zin hebben om uit eten te gaan, dan doen we dat.. maar het kost toch al snel zo'n E100-E120,- (voorgerecht, hoofdgerecht nagerecht,koffie). Boodschappen doen we bij de AH XL omdat we het een fijne winkel vinden, dat je zo 2 a 3 tientjes meer uitgeeft, tja dan is dat zo. Kleding koop ik wekelijks, schoenen zeker eens in de maand (niet dure Chanels iedere keer.. ) laat ik het zo zeggen, als ik iets zie hoef ik het niet te laten om het geld. Ik kan het gewoon kopen.

Maar nu komt er een lange tijd aan, dat er een slotje gaat op ons (vooral de mijne.. laughcry ) bestedingspatroon. Alhoewel we veel sparen elke maand hebben een huis gekocht dat flink wat aantal m2 heeft, waar dus op elke muur en elke vloer wat gedaan moet worden. Gisteren hebben we besloten om onze keuken handgemaakt te laten maken bij een authentieke keukenmaker.. hij wordt schitterend maar alle trutten nog aan toe.. daar moet voor gespaard worden Rolling Eyes ! Zo wil mijn man absoluut een houtenvloer, nou dat geld moet toch ergens vandaan komen. Enig idee wat een beetje badkamer kost? Nou je zit al gauw aan E20.000 te denken (we hebben een grote badkamer en een belachelijke smaak, wat dus alles zo duur maakt..) En dan ben je er nog niet, gordijnen wil ik al helemaal niet aan denken!!

Dus gisteren heb ik officieel een nacht wakker gelegen.. om geld..

So long shoes, purses and expensive groceries. See you next year!!
Waar de fuck ga jij uit eten dat t al snel 100 -120 euro kost? Als ik in een leuk tentje ga eten met 2 flessen wijn en een 3 gangen menu kost dat met zn 2-en max 90 euro. (oftewel max 45 euro pp. Hoe kom je aan 100 euro in je eentje??) Ik ga ongeveer 2x per week buiten de deur eten in gezellige restaurantjes in de stad. Heb nog nooit meegemaakt dat ik 100 euro pp moest afrekenen. (misschien dat de restaurants buiten de stad duurder zijn?)

Ik bespaar niet op eten. Ik wil gewoon versie biologische producten kopen. Ik winkel vaak bij Marqt, wat een stuk duurder is dan de reguliere supermarkt. Ik vind het belangrijk gezond te zijn.
Als ik krap zit koop ik minder kleding, sla ik de kapper een keertje over etc. Eigenlijk komt het nooit voor dat ik iets moet laten. Ik werk hard genoeg en er komt genoeg geld binnen om te leven zoals ik wil.
Je stelt je eigen prioriteiten, ik woon in een leuk apartementje in een bruisende buurt. Ik zou nooit groot willen wonen als dat betekent dat ik mijn leuke dingen moet inleveren.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 2 jul 2011 - 20:45

[quote="Odilia"]
2CKC2 schreef:Nee, ik bezuinig nergens op. Het is tot nu ook niet nodig geweest. Als wij zin hebben om uit eten te gaan, dan doen we dat.. maar het kost toch al snel zo'n E100-E120,- (voorgerecht, hoofdgerecht nagerecht,koffie). Boodschappen doen we bij de AH XL omdat we het een fijne winkel vinden, dat je zo 2 a 3 tientjes meer uitgeeft, tja dan is dat zo. Kleding koop ik wekelijks, schoenen zeker eens in de maand (niet dure Chanels iedere keer.. ) laat ik het zo zeggen, als ik iets zie hoef ik het niet te laten om het geld. Ik kan het gewoon kopen.

Maar nu komt er een lange tijd aan, dat er een slotje gaat op ons (vooral de mijne.. laughcry ) bestedingspatroon. Alhoewel we veel sparen elke maand hebben een huis gekocht dat flink wat aantal m2 heeft, waar dus op elke muur en elke vloer wat gedaan moet worden. Gisteren hebben we besloten om onze keuken handgemaakt te laten maken bij een authentieke keukenmaker.. hij wordt schitterend maar alle trutten nog aan toe.. daar moet voor gespaard worden Rolling Eyes ! Zo wil mijn man absoluut een houtenvloer, nou dat geld moet toch ergens vandaan komen. Enig idee wat een beetje badkamer kost? Nou je zit al gauw aan E20.000 te denken (we hebben een grote badkamer en een belachelijke smaak, wat dus alles zo duur maakt..) En dan ben je er nog niet, gordijnen wil ik al helemaal niet aan denken!!

Dus gisteren heb ik officieel een nacht wakker gelegen.. om geld..

So long shoes, purses and expensive groceries. See you next year!!
Waar de fuck ga jij uit eten dat t al snel 100 -120 euro kost? Als ik in een leuk tentje ga eten met 2 flessen wijn en een 3 gangen menu kost dat met zn 2-en max 90 euro. (oftewel max 45 euro pp. Hoe kom je aan 100 euro in je eentje??) Ik ga ongeveer 2x per week buiten de deur eten in gezellige restaurantjes in de stad. Heb nog nooit meegemaakt dat ik 100 euro pp moest afrekenen. (misschien dat de restaurants buiten de stad duurder zijn?)

[quote]

Waar de FUCK hebben ze jou leren lezen dan?! Want ik zeg toch NERGENS dat het in mijn eentje is? Dus als je even goed leest, zie je dat ik het heb over als wij zin hebben om uit eten te gaan.. Dus WIJ is in dit geval, mijn man en ik en niet alleen ik. Dus, dan zit ik er toch niet ver naast als jij het hebt over 90.- en ik 100,-

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 20:47

Op dit moment besparen wij nergens op. We kunnen kopen en doen wat we willen. En daar genieten we enorm van. als we in de toekomst ooit zouden moeten besparen dan zou dat, denk ik, op eten/drinken/kleding zijn.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 2 jul 2011 - 20:47

Nucia schreef:
Twellie schreef:Haha CKC, dan zien we jou binnenkort dus ook in de Zeeman en Action topics reageren smile.

Ja of je ziet haar hele garderobe voorbij komen op marktplaats nerd

Dat zeer zeker niet. Haha, al zouden sommige van hier een moord doen voor mijn gardarobe!!

Maar twellie:
Nee, ik zal niets kopen.. dus ook niet bij action en zeeman..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Barbabella za 2 jul 2011 - 20:54

Ik bezuinig eigelijk nergens op :shock: Met boodschappen let ik wel op aanbiedingen maar ga meestal wel naar AH en ik koop waar we zin in hebben en niet wat het goedkoopst is.
Ik zou best wat goedkoper kunnen leven maar het is niet nodig en het bevalt me prima zo laughcry
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  mzcharlotte za 2 jul 2011 - 21:37

Wij betalen eerst maandelijkse rekeningen (worden over het algemeen automatisch afgeschreven) en eventuele losse rekeningen (bijvoorbeeld gemeentelijke belastingen) voor de vervaldatum. Verder besparen we niet op boodschappen (lunch/avondeten), we doen boodschappen bij de AH, maar vaak dan wel weer de Euroshopper. We vinden het een prettige winkel met over het algemeen goede kwaliteit.

Verder sparen we graag want er komen zware tijden aan. Maar ik ben het wel met Jada eens dat er geleefd mag worden. Zo kregen we de belastingteruggave binnen en mijn vriend wilt dan alles oppotten voor die zware tijden. Ik heb besloten (ik ben zo'n beetje de admin-miep van ons twee) dat we 10-15% van het bedrag vrij zullen besteden, de rekening van de administrateur is ervan betaald en dan houd ik zo'n 70% over om op de rekening te zetten. Goed geregeld toch?

We shoppen allebei niet zo graag, dus op kleding en schoenen besparen we in principe best wel een beetje. Daarentegen mogen we graag uit eten en besparen daar niet echt op, alhoewel we vaak op zo'n 50-70 euro uitkomen. Mijn vriend drinkt niet en ik met mate.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  bolus26 za 2 jul 2011 - 23:10

wij bezuinigen op dit moment op de boodschappen en uit eten gaan/ff lunchen.Dit omdat we een nieuwhuis gekocht hebben wat in januari opgeleverd wordt. Ook gaan we dit jaar wat korter en minderv er op zomervakantie.

Door deze keuzes kunnen we heel mijn salaris sparen en gaan we toch nog regelmatig leuke dingen doen dus t valt best mee allemaal!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: