Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Ik moest de aardbeien nog even zelf plukken, maar dan heb je ook wat. Hopen dat het er in blijft!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Storm schreef:Er zitten alleen wel wat spelfouten in.Chocolate Cookie schreef:
Zo, mijn blog is ook weer bijgewerkt...
Hmm. Das vreemd want de spellingsdinges (jeetje hoe kan je dat woord kwijt zijn) gaf niks aan...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook weer thuis naar een toertocht met m´n zusje!
Zo maar even kijken bij een buitenzwembad in de buurt, misschien kan ze daar ff in het pierenbadje!
Zo maar even kijken bij een buitenzwembad in de buurt, misschien kan ze daar ff in het pierenbadje!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Chocolate Cookie schreef:Storm schreef:Er zitten alleen wel wat spelfouten in.Chocolate Cookie schreef:
Hmm. Das vreemd want de spellingsdinges (jeetje hoe kan je dat woord kwijt zijn) gaf niks aan...
Dingen als geld / geldt en geen komma's tussen twee werkwoorden. Iets wat hij niet ziet!
Gast- Gast
Burn schreef:Ik ben ook weer thuis naar een toertocht met m´n zusje!
Er staat hier een pierenbadje voor de flat!
Gast- Gast
We hebben hier thuis geen pierenbadje, anders had ik die ff opgezet, maar helaas!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
De therapeut waar ik net was vond het nogal schokkend dat ik in maart al intake heb gehad en nog steeds moest wachten op een plek in de 1e fase groep. Dat is elke maandag, voor maximaal 4 maanden. Na die 4 maanden volgt de 2e fase behandeling en dat is een 2- of 4-daagse behandeling.
Gast- Gast
Ik baal wel als een stekker... Vandaag en morgen werken terwijl het zo heet is.. Woensdag heb ik vrij, 20 graden
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Precies!SunnyScience schreef:Chocolate Cookie schreef:Storm schreef:Er zitten alleen wel wat spelfouten in.Chocolate Cookie schreef:
Dingen als geld / geldt en geen komma's tussen twee werkwoorden. Iets wat hij niet ziet!
Gast- Gast
Oooh. Is dat alles Ik denk het staat er helemaal vol mee...SunnyScience schreef:Chocolate Cookie schreef:Storm schreef:Er zitten alleen wel wat spelfouten in.Chocolate Cookie schreef:
Chocolate Cookie- Ratel
De fouten die ik zelf zo even vluchtig zag heb ik eruit gehaald. Thanks
Chocolate Cookie- Ratel
Fijn dat er in elk geval progressie is Alex!!
Zit te bedenken wat ik ga eten vanavond. Heb zin in gevulde paprika, maar heb geen gehakt.
Wel champignons, spekkies en prei... O, en kaas.
Zit te bedenken wat ik ga eten vanavond. Heb zin in gevulde paprika, maar heb geen gehakt.
Gast- Gast
Nou, dat is aardig van jullie, dat jullie zijn uitgenodigd om in je eigen huis te BBQ-en
Gast- Gast
Storm schreef:Nou, dat is aardig van jullie, dat jullie zijn uitgenodigd om in je eigen huis te BBQ-en
Gast- Gast
Gevulde paprika, dat klinkt wel heel erg lekker. Ik zeg: Recept!!ProudMama schreef:Fijn dat er in elk geval progressie is Alex!!
Chocolate Cookie- Ratel
Nu wil ik ook gevulde paprika. Ik had voor vandaag aardappels, witte bonen in tomatensaus en een runderworstje in gedachten, maar daar is het eigenlijk véél te warm voor...
Gast- Gast
Hmmm, wat moet ik nou aan vandaag? Loop nog steeds in lange mouwen en een spijkerbroek...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zoek ook recept. Heb het ooit een keer gemaakt, maar dat is zo lang geleden en toen had ik gehakt en uitjes ipv bovenstaande.Chocolate Cookie schreef:Gevulde paprika, dat klinkt wel heel erg lekker. Ik zeg: Recept!!ProudMama schreef:Fijn dat er in elk geval progressie is Alex!!
Waar is Reva als je d'r nodig hebt?!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Hmmm, wat moet ik nou aan vandaag? Loop nog steeds in lange mouwen en een spijkerbroek...
Ik heb een topje en katoenen pyjama broek aan en stik al bijna...
Gast- Gast
haha ja m`n zusje belde of of we zin hadden om mee te bbqen Dus we zijn bij m`n ouders en zusje uitgenodigd. Kan ik meteen de foto`s vragen
VC Lange broek en lange mouwen
VC Lange broek en lange mouwen
Gast- Gast
Ik heb het snel koud
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet er vandoor! Naar de fysio en dat met dit weer. Hopelijk is het bij haar een beetje koel haha!
Tot straks!
Tot straks!
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: