Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Zwoesj zo 26 jun 2011 - 9:36

Even in het kort: Mijn pa heeft sinds 1.5 jaar een vriendin in Wit Rusland. Zij is 15 jaar jonger, heeft geen geld, een zoon van 19, en ziet er goed uit. hij is vermogend, kan slecht tegen alleen zijn, heeft een nierziekte en ziet er niet uit.
Ze hebben elkaar niet langer dan 2 weken aaneengesloten gezien. Hij had het al steeds over trouwen, en ik sta daar niet achter. Zij wil perse daar trouwen, wat inhoudt dat hij dan hier in gemeenschap van goederen moet trouwen (qua erkenning ed). Plus hij geeft me geen tijd om uberhaupt aan het idee van een vriendin te wennen (mijn ouders zijn 4 jaar uit elkaar nu).
Wanneer ze met hem trouwt, gaat ze hierheen komen. Haar zoon moet ze achterlaten, hij mag niet emigreren omdat hij een man is.

Nu krijg ik net een sms (!) waarin hij me even meedeelt dat hij 7 juli gaat trouwen met haar in Minsk. Punt. Geen telefoontje, geen bezoekje om het persoonlijk te vragen, niet de vraag of ik er misschien, ondanks mijn bezwaren bij wil zijn.. En dat terwijl ik weet dat sowieso mijn tante erbij is!

Dus zit hier met dikke ogen achter mijn scherm. Voel me een beetje verlaten nu door hem.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:39

ABE> dat is niet egoistisch maar logisch dat je van je moeder wat meer enthousiasme verwacht. Het is tenslotte je moeder.

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 26 jun 2011 - 9:39

Jeetje Zwoesj wat een verhaal! Kan me voorstellen dat je je verdrietig voelt nu hug
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:39

Ow, wat kut! Wat jammer dat hij geen rekening met jou houdt. Gewoon mededeeld en verder niets. hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:40

Wat heftig, Zwoesj. Kun je niet naar hem toe om het erover te hebben? Of bel hem desnoods? Of wil je dat niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:40

Zwoesj wat heftig zeg hug Dat komt ook als een klap Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:41

Theedoosje schreef:ABE> dat is niet egoistisch maar logisch dat je van je moeder wat meer enthousiasme verwacht. Het is tenslotte je moeder.

Zelfs dat is discutabel. :P Maar ik zie dat Zwoesj ons even net iets meer nodig heeft.

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 26 jun 2011 - 9:41

Hij woont op een uur rijden, dus dat wordt hem nu niet.
En hem bellen? Nee ik ben nu te boos en te gefrustreerd en verdrietig, dan ga ik dingen zeggen waar ik misschien spijt van krijg.

Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Zwoesj zo 26 jun 2011 - 9:41

Angel Blue Eyes schreef:
Theedoosje schreef:ABE> dat is niet egoistisch maar logisch dat je van je moeder wat meer enthousiasme verwacht. Het is tenslotte je moeder.

Zelfs dat is discutabel. :P Maar ik zie dat Zwoesj ons even net iets meer nodig heeft.

Ah nee joh het mijne is niet erger, het is beiden kut
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:42

Wat een verhaal, Zwoesj Sad Erg ongevoelig van je vader. Heb je hem wel al een keer kunnen vertellen.waarom jij niet achter dat huwelijk staat?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:44

Ook begrijpelijk dat je hem nu even niet wil bellen, ik snap goed dat je boos en teleurgesteld en verdrietig bent. Is er iemand in je omgeving die je kan bellen of die naar je toe kan komen?

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 26 jun 2011 - 9:44

Ik heb al meerdere malen het gesprek geprobeerd met hem aan te gaan, op een boze, zakelijke, verdrietige manier, alles heb ik geprobeerd. Maar hij wil niet luisteren, vindt mij respectloos omdat ik zijn beslissing niet accepteer. Dat zij een golddigger zou kunnen zijn, nee dat kan echt niet, en de term liefde maakt blind gaat niet voor hem op (aldus hijzelf). Hij is van ons 2en degene met levenservaring, dus ik weet niet waar ik over praat.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:45

Zwoesj schreef:Ik heb al meerdere malen het gesprek geprobeerd met hem aan te gaan, op een boze, zakelijke, verdrietige manier, alles heb ik geprobeerd. Maar hij wil niet luisteren, vindt mij respectloos omdat ik zijn beslissing niet accepteer. Dat zij een golddigger zou kunnen zijn, nee dat kan echt niet, en de term liefde maakt blind gaat niet voor hem op (aldus hijzelf). Hij is van ons 2en degene met levenservaring, dus ik weet niet waar ik over praat.

Bah wat een situatie Sad hug
Hoe staan andere mensen ertegenover?

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 26 jun 2011 - 9:45

Alex schreef:Ook begrijpelijk dat je hem nu even niet wil bellen, ik snap goed dat je boos en teleurgesteld en verdrietig bent. Is er iemand in je omgeving die je kan bellen of die naar je toe kan komen?

Mijn vriend is hier, maar die wil ik even niet om me heen hebben. Ik ken mezelf, dan reageer ik het op hem af, vind ik ook niet eerlijk. Nee laat mij maar lekker even met de laptop op schoot het van me af typen, dat helpt ook wel.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:46

Zwoesj schreef:Ik heb al meerdere malen het gesprek geprobeerd met hem aan te gaan, op een boze, zakelijke, verdrietige manier, alles heb ik geprobeerd. Maar hij wil niet luisteren, vindt mij respectloos omdat ik zijn beslissing niet accepteer. Dat zij een golddigger zou kunnen zijn, nee dat kan echt niet, en de term liefde maakt blind gaat niet voor hem op (aldus hijzelf). Hij is van ons 2en degene met levenservaring, dus ik weet niet waar ik over praat.

En dat snap ik van ouders niet. Ik snap niet dat ze hun kinderen niet als volwaardig zien als het op diepere problemen aankomt. Het vreemde is dat we maar moeten toezien dat een geliefde wordt kaalgeplukt. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 26 jun 2011 - 9:50

Angel Blue Eyes schreef:

En dat snap ik van ouders niet. Ik snap niet dat ze hun kinderen niet als volwaardig zien als het op diepere problemen aankomt. Het vreemde is dat we maar moeten toezien dat een geliefde wordt kaalgeplukt. Rolling Eyes

Juist! En nu zal ik echt niet beweren dat ze dat doet (al zeg ik van wel, hij heeft haar huis in Rusland ook gekocht zodat haar zoon daar kan blijven wonen...) maar hij kan op zijn minst naar mij luisteren. Plus, ik heb foto's van hen samen gezien. Als je samen bent, en je ziet elkaar weinig, dan straal je toch, ben je blij elkaar te zien? Mijn vader straalt dat wel uit, maar zij.. Die ogen, lachen echt helemaal niet en staan bijna geirriteerd.

Sunny, ik weet dat mijn oma er totaal niet achter staat, al zegt ze dat niet zo tegen hem. Mijn moeder snapt hem niet (goh waarom zouden ze gescheiden zijn :P), vooral om het feit dat ze vindt dat mijn mening er wat toe zou moeten doen voor hem, ik ben zijn enigste dochter. En verder.. Ik spreek niet veel mensen die hij spreekt, dus weet niet goed wat die ervan vinden. Maar ben wel van plan om 1 van zijn collega's te bellen (die ken ik ook persoonlijk) om te vragen hoe zij dit vindt.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Merai zo 26 jun 2011 - 9:54

Wat lastig dat je er niet met hem over kan praten. Ik vraag me dan af waarom dat zo is, misschien weet hij stiekem wel dat je gelijk hebt en vindt hij het daarom moeilijk om er met je over te praten. Natuurlijk volstrekt ingevuld maar dat komt zo in mij op. Ik vind het in ieder geval je goed recht om er verdrietig over te zijn, al is het ook zijn goed recht om zijn leven in te vullen zoals hij dat wil. Ik hoop dat je er nog een goed gesprek met hem over kunt hebben maar vooral dat je je er bij neer kunt leggen hug
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:55

Zeker doen Zwoesj, al is het alleen maar om te kijken of anderen hetzelfde gevoel nog delen!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:55

Het is heel erg moeilijk. Dat zal het altijd blijven. Ik ben allang blij dat we acht jaar verder zijn. Mijn vader is bv getrouwd met een ex-collega van mijn moeder. Nou, hoe leuk was dat in het begin, haha. Very Happy (En dat terwijl mijn moeder mijn vader heeft verlaten voor een ander)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:57

Ik ga denk ik maar eens slapen! Trusten!

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 26 jun 2011 - 9:58

Tuurlijk mag hij dat, maar ik vind wel dat hij op zijn minst moet luisteren naar wat ik denk en voel erover. Wat hij er daarna mee doet is aan hem.
Erbij neerleggen zal hem voorlopig nog niet worden, zeker niet als het allemaal op deze manier moet. Ben nog nooit zo blij geweest dat ik wat verder van mijn ouders af woon.

Het is ook niet dat ik hem geen ander gun, zeker niet, maar waarom niet een Nederlandse, een gelijkwaardiger iemand, die ook een inkomen heeft en geen zoon achterlaat. En vooral, die hem niet kaal plukt en hem waarschijnlijk verlaat zodra hij te ziek wordt..
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:58

SunnyScience schreef:Ik ga denk ik maar eens slapen! Trusten!

Slaap lekker!

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 26 jun 2011 - 9:59

Trusten Sunny!

Zo laten we het nu maar weer over iets vrolijkers hebben
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:59

SunnyScience schreef:Ik ga denk ik maar eens slapen! Trusten!

Trusten!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 10:00

Zwoesj ben het met je eens. hug

Meiden ik ga ook slapen. Morgen weer vroeg op.
Fijne avond nog!

voor een ieder die nodig heeft (of gewoon wil:P) hug

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen