verzekering (iets kapot gemaakt van gezinslid)
+7
Possom
Zininzon
Monte
luisa
ExpressoB
Sarah1985
Rouge
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
verzekering (iets kapot gemaakt van gezinslid)
Hoe zit het als je (perongeluk) iets kapot hebt gemaakt van een ander binnen je gezin?
Dat valt niet onder de WA verzekering toch? Hoe kan ik toch ervoor zorgen dat hetgeen ik beschadigd heb, toch vergoed wordt, want het gaat om een best duur apparaat!!
Dat valt niet onder de WA verzekering toch? Hoe kan ik toch ervoor zorgen dat hetgeen ik beschadigd heb, toch vergoed wordt, want het gaat om een best duur apparaat!!
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Re: verzekering (iets kapot gemaakt van gezinslid)
je wonen bij elkaar. Ohw ja gezinslid zeg je. Euh geen idee of het dan vergoed word kun je niet informeren bij de verzekering. Of anders zelf betalen?
Wij hadden met ons trouwen had mijn broer mijn foto camera en hij had hem verongeluk ergens tegen aan gestompt en deed het scherm het niet meer. Toen is die na de verzekering man gegaan maar moest die heel veel eigen risico betalen. Plus de verzekering moest het apparaat hebben voor onderzoek en dat wouden wij niet. Dus toen heeft die ons gewoon zo betaald
Wij hadden met ons trouwen had mijn broer mijn foto camera en hij had hem verongeluk ergens tegen aan gestompt en deed het scherm het niet meer. Toen is die na de verzekering man gegaan maar moest die heel veel eigen risico betalen. Plus de verzekering moest het apparaat hebben voor onderzoek en dat wouden wij niet. Dus toen heeft die ons gewoon zo betaald
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
je zou ff contact op kunnen nemen met je verzekering en ff informeren, weet het ook niet precies
maar je kunt je je er wel voor verzekeren heb dat ook...
maar je kunt je je er wel voor verzekeren heb dat ook...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Daarvoor heb je een AVP verzekering nodig, aansprakelijkheid particulieren. Dat degene van wie jij iets kapot gemaakt hebt familie is doet er in principe niet toe, ga wel ff na hoe het zit als beiden partijen in zelfde huis wonen. Maar ik zou het gewoon op je verzekering melden en dan merk je het wel.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Even moeilijk doen maar het is niet verongeluk maar per ongelukSarah1985 schreef:je wonen bij elkaar. Ohw ja gezinslid zeg je. Euh geen idee of het dan vergoed word kun je niet informeren bij de verzekering. Of anders zelf betalen?
On topic: Woon je nog bij dat gezinslid of niet meer?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
ow ik ben beetje te algemeen geweest hha. Het gaat om mijn man, dus ja daar woon ik mee samen. Ik vrees dat we niet veel kunnen regelen...
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Nee, behalve de verzekering oplichten..
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Een vriendin van me heeft frituurvet over haar eigen schoenen gegooid en nieuwe gekregen van de inboedelverzekering.
Gast- Gast
Huh? Is inboedelverzekering niet voor diefstal/brand/etc?
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Hmm, mij is altijd verteld dat ik wat van mijn vriend kapot maak en wij wonen samen, dat dat niet onder de verzekering valt. Volgens mij ook niet onder de AVP (al heb ik daar nooit na geinformeerd).
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Haha als dat het enige is waar je in bovenstaande post over struikelt... Hij staat barstenvol fouten/rare constructies.Monte schreef:Even moeilijk doen maar het is niet verongeluk maar per ongelukSarah1985 schreef:je wonen bij elkaar. Ohw ja gezinslid zeg je. Euh geen idee of het dan vergoed word kun je niet informeren bij de verzekering. Of anders zelf betalen?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Haha als dat het enige is waar je in bovenstaande post over struikelt... Hij staat barstenvol fouten/rare constructies.Monte schreef:Even moeilijk doen maar het is niet verongeluk maar per ongelukSarah1985 schreef:je wonen bij elkaar. Ohw ja gezinslid zeg je. Euh geen idee of het dan vergoed word kun je niet informeren bij de verzekering. Of anders zelf betalen?
Haha mijn gedachte.
Ik ben echt zo slecht op de hoogte wat ik allemaal door de verzekering kan laten vergoeden. Volgens mij loop ik zo een heleboel geld mis :p.
Gast- Gast
Mijn zwager had ooit een telefoon laten vallen. Heeft tegen de verzekering gezegd dat zijn zoontje hem had laten vallen en deze werd gerepareerd op koste van de verzekering. Hij is niet de enige die dit doet, want ik ken meerdere mensen die het soms doen. Nee heb je, ja kan je krijgen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Het ligt er aan hoe je bent verzekerd. Wij hebben nu onze verzekering zo geregeld, dat als ik bijvoorbeeld de tv om gooi, we een nieuwe krijgen. (of in ieder geval de waarde van de tv nu uitgekeerd krijgen)
Het stomme is, dat als bijvoorbeeld een van mijn katten de tv beschadigd we geen nieuwe krijgen..
Het stomme is, dat als bijvoorbeeld een van mijn katten de tv beschadigd we geen nieuwe krijgen..
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Biancy schreef:Het ligt er aan hoe je bent verzekerd. Wij hebben nu onze verzekering zo geregeld, dat als ik bijvoorbeeld de tv om gooi, we een nieuwe krijgen. (of in ieder geval de waarde van de tv nu uitgekeerd krijgen)
Inderdaad, wij hebben ook zo'n verzekering. Als wij nu besluiten de tv te verplaatsen en hij valt kapot, dan valt dat onder de verzekering. Misschien dus even goed je verzekering nakijken of je adviseur raadplegen als je er zelf niet uitkomt?
Gast- Gast
Alex, hoe heet zo'n verzekering?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Als je iets kapot maakt...
» Verzekering
» Chatloket verzekering
» Welke verzekering?
» Verloskundige, verzekering etc.
» Verzekering