Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

verzekering (iets kapot gemaakt van gezinslid)

+7
Possom
Zininzon
Monte
luisa
ExpressoB
Sarah1985
Rouge
11 plaatsers

Ga naar beneden

verzekering (iets kapot gemaakt van gezinslid) Empty verzekering (iets kapot gemaakt van gezinslid)

Bericht  Rouge zo 26 jun 2011 - 7:05

Hoe zit het als je (perongeluk) iets kapot hebt gemaakt van een ander binnen je gezin?
Dat valt niet onder de WA verzekering toch? Hoe kan ik toch ervoor zorgen dat hetgeen ik beschadigd heb, toch vergoed wordt, want het gaat om een best duur apparaat!!

Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verzekering (iets kapot gemaakt van gezinslid) Empty Re: verzekering (iets kapot gemaakt van gezinslid)

Bericht  Sarah1985 zo 26 jun 2011 - 7:14

je wonen bij elkaar. Ohw ja gezinslid zeg je. Euh geen idee of het dan vergoed word kun je niet informeren bij de verzekering. Of anders zelf betalen?

Wij hadden met ons trouwen had mijn broer mijn foto camera en hij had hem verongeluk ergens tegen aan gestompt en deed het scherm het niet meer. Toen is die na de verzekering man gegaan maar moest die heel veel eigen risico betalen. Plus de verzekering moest het apparaat hebben voor onderzoek en dat wouden wij niet. Dus toen heeft die ons gewoon zo betaald
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

verzekering (iets kapot gemaakt van gezinslid) Empty Re: verzekering (iets kapot gemaakt van gezinslid)

Bericht  ExpressoB zo 26 jun 2011 - 7:16

je zou ff contact op kunnen nemen met je verzekering en ff informeren, weet het ook niet precies

maar je kunt je je er wel voor verzekeren heb dat ook...
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  luisa zo 26 jun 2011 - 7:34

Daarvoor heb je een AVP verzekering nodig, aansprakelijkheid particulieren. Dat degene van wie jij iets kapot gemaakt hebt familie is doet er in principe niet toe, ga wel ff na hoe het zit als beiden partijen in zelfde huis wonen. Maar ik zou het gewoon op je verzekering melden en dan merk je het wel.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Monte zo 26 jun 2011 - 8:20

Sarah1985 schreef:je wonen bij elkaar. Ohw ja gezinslid zeg je. Euh geen idee of het dan vergoed word kun je niet informeren bij de verzekering. Of anders zelf betalen?

Wij hadden met ons trouwen had mijn broer mijn foto camera en hij had hem verongeluk ergens tegen aan gestompt en deed het scherm het niet meer. Toen is die na de verzekering man gegaan maar moest die heel veel eigen risico betalen. Plus de verzekering moest het apparaat hebben voor onderzoek en dat wouden wij niet. Dus toen heeft die ons gewoon zo betaald
Even moeilijk doen maar het is niet verongeluk maar per ongeluk

On topic: Woon je nog bij dat gezinslid of niet meer?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rouge zo 26 jun 2011 - 8:24

ow ik ben beetje te algemeen geweest hha. Het gaat om mijn man, dus ja daar woon ik mee samen. Ik vrees dat we niet veel kunnen regelen...
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Zininzon zo 26 jun 2011 - 8:32

Nee, behalve de verzekering oplichten..
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 22:46

Een vriendin van me heeft frituurvet over haar eigen schoenen gegooid en nieuwe gekregen van de inboedelverzekering.

Gast
Gast

Bericht  Possom di 28 jun 2011 - 7:05

Huh? Is inboedelverzekering niet voor diefstal/brand/etc?
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Fearie di 28 jun 2011 - 20:41

Hmm, mij is altijd verteld dat ik wat van mijn vriend kapot maak en wij wonen samen, dat dat niet onder de verzekering valt. Volgens mij ook niet onder de AVP (al heb ik daar nooit na geinformeerd).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 21:01

Monte schreef:
Sarah1985 schreef:je wonen bij elkaar. Ohw ja gezinslid zeg je. Euh geen idee of het dan vergoed word kun je niet informeren bij de verzekering. Of anders zelf betalen?

Haha als dat het enige is waar je in bovenstaande post over struikelt... Hij staat barstenvol fouten/rare constructies.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 5:17

Vergeet-me-nietje schreef:
Monte schreef:

Haha als dat het enige is waar je in bovenstaande post over struikelt... Hij staat barstenvol fouten/rare constructies.

Haha mijn gedachte.

Ik ben echt zo slecht op de hoogte wat ik allemaal door de verzekering kan laten vergoeden. Volgens mij loop ik zo een heleboel geld mis :p.

Gast
Gast

Bericht  silly-one wo 29 jun 2011 - 21:01

Mijn zwager had ooit een telefoon laten vallen. Heeft tegen de verzekering gezegd dat zijn zoontje hem had laten vallen en deze werd gerepareerd op koste van de verzekering. Hij is niet de enige die dit doet, want ik ken meerdere mensen die het soms doen. Nee heb je, ja kan je krijgen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Spring vr 1 jul 2011 - 0:13

Het ligt er aan hoe je bent verzekerd. Wij hebben nu onze verzekering zo geregeld, dat als ik bijvoorbeeld de tv om gooi, we een nieuwe krijgen. (of in ieder geval de waarde van de tv nu uitgekeerd krijgen)
Het stomme is, dat als bijvoorbeeld een van mijn katten de tv beschadigd we geen nieuwe krijgen..
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 0:21

Biancy schreef:Het ligt er aan hoe je bent verzekerd. Wij hebben nu onze verzekering zo geregeld, dat als ik bijvoorbeeld de tv om gooi, we een nieuwe krijgen. (of in ieder geval de waarde van de tv nu uitgekeerd krijgen)
Het stomme is, dat als bijvoorbeeld een van mijn katten de tv beschadigd we geen nieuwe krijgen..

Inderdaad, wij hebben ook zo'n verzekering. Als wij nu besluiten de tv te verplaatsen en hij valt kapot, dan valt dat onder de verzekering. Misschien dus even goed je verzekering nakijken of je adviseur raadplegen als je er zelf niet uitkomt?

Gast
Gast

Bericht  Caresses vr 1 jul 2011 - 10:44

Alex, hoe heet zo'n verzekering?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: