Een witte gasfornuis weer wit krijgen!
+6
Mamsie
Melis_je
VanillaRose
Natural
Zininzon
Atelier Madame
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Een witte gasfornuis weer wit krijgen!
Mijn witte gasfornuis van een paar maanden oud heeft een lelijke bruine bruinige vlek. Het zit op de gleuf op aan de achterkant van de pitten. Ik vermoed dat dat een luchtgat is voor de oven die eronder zit. Maar ook de rest van de afdekplaat is op sommige plekken wat bruinig.
De dasty van de Wibra al gebruikt, en wat allesreiniger e.d. maar het lukt me maar niet om de boel wit te krijgen..
Dusss iemand een goede tip wat ik nog kan gebruiken qua spul?
De dasty van de Wibra al gebruikt, en wat allesreiniger e.d. maar het lukt me maar niet om de boel wit te krijgen..
Dusss iemand een goede tip wat ik nog kan gebruiken qua spul?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Een witte gasfornuis weer wit krijgen!
Ik heb dan geen fornuis maar een keramische kookplaat. Daar heb ik speciaal schoonmaakspul voor en daarmee krijg ik de meest lelijke vlekken er af. Misschien dat het ook werkt voor jouw fornuis?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien dat HG een middeltje heeft?
En heb je het al geprobeert met bleek?
En heb je het al geprobeert met bleek?
Gast- Gast
Ik heb de klep van het fornuis een keer omlaag gehad terwijl de oven aan stond, met hetzelfde probleem als gevolg. Dit topic ga ik dus in de gaten houden!
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
Als het zo'n aangebrande vlek is, kan je het volgens mij gewoon met muscle ovenreiniger weg krijgen. Beetje van dat spul erop, in laten trekken en dan met een doekje afnemen.Hardnekkige vlekken kan je met een schuursponsje bewerken. Bij mij werkt het altijd. Het is een spuitbus met een oranje dop. succes ermee!
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Wat is het?
Zelf gebruik ik voor de keuken Cif Power Cream. Hij maakt alles weer wit, schoon, glimmend, wat ooit lelijk was.
Zelf gebruik ik voor de keuken Cif Power Cream. Hij maakt alles weer wit, schoon, glimmend, wat ooit lelijk was.
Gast- Gast
Dan zal de vlek er voor eeuwig zittenAtelier Madame schreef:De dasty van de Wibra al gebruikt, en wat allesreiniger e.d. maar het lukt me maar niet om de boel wit te krijgen..
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Bazinga schreef:Tipp-ex..
Ik geef toe, ik moest hier om lachen!
Gast- Gast
Mijn moeder had dit ook, had van een collega de tip gekregen om er citroen op te doen. Dit heeft ze er gewoon opgelegd en even laten intrekken en de vlekken zijn een stuk minder geworden!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Melis_je schreef:Dan zal de vlek er voor eeuwig zittenAtelier Madame schreef:De dasty van de Wibra al gebruikt, en wat allesreiniger e.d. maar het lukt me maar niet om de boel wit te krijgen..
Dat was ook mijn gedachte!
Gast- Gast
nou Ik zal het is proberen met een citroen!Paraplu schreef:Mijn moeder had dit ook, had van een collega de tip gekregen om er citroen op te doen. Dit heeft ze er gewoon opgelegd en even laten intrekken en de vlekken zijn een stuk minder geworden!
Atelier Madame- Ratel
Is dat zo slecht voor in huis dan ja?Melis_je schreef:Dan zal de vlek er voor eeuwig zittenAtelier Madame schreef:De dasty van de Wibra al gebruikt, en wat allesreiniger e.d. maar het lukt me maar niet om de boel wit te krijgen..
Ik gebruik het altijd om de velgen van mn motor mee te poetsen, en daarvoor werkt het geweldig! In huis heb ik het nooit gebruikt eigenlijk ..
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
SoezieQ schreef:Is dat zo slecht voor in huis dan ja?Melis_je schreef:Dan zal de vlek er voor eeuwig zittenAtelier Madame schreef:De dasty van de Wibra al gebruikt, en wat allesreiniger e.d. maar het lukt me maar niet om de boel wit te krijgen..
Ik gebruik het altijd om de velgen van mn motor mee te poetsen, en daarvoor werkt het geweldig! In huis heb ik het nooit gebruikt eigenlijk ..
Ze bedoeld denk ik eerder, als je het met Dasty er niet af krijgt, dan krijg je het er niks er af . Dasty is ook geweldig voor vlekken op kleding! (vetvlekken etc)
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
haha ik denk inderdaad dat het laatste bedoeld wordt. Dasty is gewoon zon geniaal schoonmaakmiddel! Gebruik het altijd om mn fornuis mee schoon te maken, ontvet echt geweldig. Ook toen we ons huisje toegewezen kregen, was helemaal geel van de rok. Alle kozijnen toen ingespoten ermee, paar minuten laten staan en daarna afgedaan, waren ineens weer wit
Atelier Madame- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Witte muren met witte meubels?
» witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
» Hoe de was/wasmachine weer fris krijgen?
» De tip om mijn wit geworden tegels weer zwart te krijgen...
» Is dat mooi witte vloer/witte kast/witte muren?
» witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
» Hoe de was/wasmachine weer fris krijgen?
» De tip om mijn wit geworden tegels weer zwart te krijgen...
» Is dat mooi witte vloer/witte kast/witte muren?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: