Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met z'n allen tegen 1! :(

+3
Jerry
Lejow
Toet
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Met z'n allen tegen 1! :( - Pagina 2 Empty Re: Met z'n allen tegen 1! :(

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:12

Beschermde dieren, dat wist ik niet dat zijn eenden ook en het is zelfs strafbaar om eenden uit het wild zelf te laten herstellen en jonge op te voeden.
Ja ze maakt echt een teringkabaal niet normaal, anderen mensen keken niet op of om die interesseerde het niet. Gelukkig is er dan nog iemand zoals ik die wel om ze geeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Met z'n allen tegen 1! :( - Pagina 2 Empty Re: Met z'n allen tegen 1! :(

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:14

Wat goed van je dat je hem hebt geprobeerd te redden en wat jammer dat het niet gelukt is!
Natuur of niet, een dier in nood zal ik ook altijd helpen en ik heb er altijd moeite mee dat wel dier dan ook dood gaat. Laatst heb ik nog met gevaar voor eigen leven, een spin(netje) uit de badkuip gered :P

Ik sommige reacties een beetje flauw, in het tpic over het merel nestje wordt toch anders gereageerd. Maar ja, what's new?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Met z'n allen tegen 1! :( - Pagina 2 Empty Re: Met z'n allen tegen 1! :(

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:14

Ik vind kraaien mooooooi I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Met z'n allen tegen 1! :( - Pagina 2 Empty Re: Met z'n allen tegen 1! :(

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:54

Sunprincess schreef:Wat goed van je dat je hem hebt geprobeerd te redden en wat jammer dat het niet gelukt is!
Natuur of niet, een dier in nood zal ik ook altijd helpen en ik heb er altijd moeite mee dat wel dier dan ook dood gaat. Laatst heb ik nog met gevaar voor eigen leven, een spin(netje) uit de badkuip gered :P

Ik sommige reacties een beetje flauw, in het tpic over het merel nestje wordt toch anders gereageerd. Maar ja, what's new?

Ach die spin, goed van je hoor. Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Met z'n allen tegen 1! :( - Pagina 2 Empty Re: Met z'n allen tegen 1! :(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum