Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als we nou met zijn allen duimen..?

+32
Oasis
nina
_Lacey_
Jasmine
Tinus
Blond
Queen
TukTuk
Raindrop
slaatje
Feline
Alex
Zwerver
Atelier Madame
Ella
Toet
loura
Muisz
Annemoontje
Snoes
LDJ
Pompoen
Parisienne
Rovine
SuperGrover
Krullebol
Eris
Mermaid
mzcharlotte
Kowalski
Shisha
Antibes
36 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Antibes vr 18 mei 2012 - 5:15

Vanmiddag heb ik gekeken naar een huisje aan de Oudegracht in Utrecht, superleuk.. Zul je net zien: de makelaar heeft net nog een bezichtiging gehad.. Als die het ook wil, is het 50/50 en keuze aan de verhuurder.. Grrrr!! Ik ben inmiddels al voor drie huisjes afgewezen, dus wie duimt er met me mee?

In ruil duim ik vrolijk verder voor waar jullie op hopen! Barst maar los..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Shisha vr 18 mei 2012 - 5:15

Ik duim voor je! thumbup
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Kowalski vr 18 mei 2012 - 5:16

Ik duim met je mee hoor!Als we nou met zijn allen duimen..? 3920004554
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  mzcharlotte vr 18 mei 2012 - 5:24

Als we nou met zijn allen duimen..? 3711883763 Ik duim mee!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 5:26

Wat spannend! Succes!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Mermaid vr 18 mei 2012 - 5:26

Ik doe ook mee!
Klinkt als een hele mooie locatie ook.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 5:28

Als we nou met zijn allen duimen..? Duimendraaien

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Antibes vr 18 mei 2012 - 5:31

Mermaid schreef:Ik doe ook mee!
Klinkt als een hele mooie locatie ook.

Is het ook, superleuk.. Wel klein, maar dat is alles in de binnenstad (voor mijn budget).. En ik heb nog een dakterrasje op het zuidwesten.. =D Ik zie mezelf al helemaal zitten eind augustus.. Wink



Laatst aangepast door Antibes op vr 18 mei 2012 - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 5:34

Wat een leuke studio! Maar wat een verschil met de huurprijzen hier zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Eris vr 18 mei 2012 - 5:37

Wat een mooi pand. Ik duim mee voor je

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 5:37

PurpleSparkle schreef:Wat een leuke studio! Maar wat een verschil met de huurprijzen hier zeg!

Echt wel! :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Antibes vr 18 mei 2012 - 5:40

Het is me tegen gevallen, ik huur in Amsterdam een appartementje net buiten het centrum voor 600 inclusief.. Dacht dat dat in Utrecht ook moest lukken, maar bleek niet echt haalbaar.. Maar ok, dat van nu is inmiddels ook al 615 geworden, komen nog honderden euro's (zeker >500) per jaar gemeentelijke belastingen bij op.. Kosten voor TV/internet.. Dus dan zit je ook al snel boven de 700..

Dus dan is dit hartje Utrecht voor 800 inclusief alles wel leuk! Ik was eerst voor 600-700 aan het zoeken, maar daar was echt bijna niets voor.. Twee dingen bekeken, maar het ene was écht te klein en het ander echt te vies (en dan ook nog behoorlijk ver uit het centrum)..

Ik wil deeeeeeze gewoon !! :cheering:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Mermaid vr 18 mei 2012 - 5:47

Wanneer hoor je het?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Krullebol vr 18 mei 2012 - 5:50

Wauw, ziet er leuk uit he! Duim ik zeker voor mee Als we nou met zijn allen duimen..? 3711883763
Tot hoelang gaan we duimen?! Very Happy
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 5:51

Ik wil absoluut niet raar overkomen. Maar ik vind het ongelofelijk veel geld voor deze woning. We zijn hier in het noorden, qua huren, geen haar beter. Want ik zat ook op dat bedrag voor mijn vorige appartementje. Maar het is wel echt even uitmelken. Althans, dat gevoel hou ik er echt van over.

Maar als dit absoluut is wat jij wilt, dan duim ik natuurlijk. Dan hoop ik dat je het krijgt. En het klopt, het balkon is grandioos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Antibes vr 18 mei 2012 - 5:53

Mermaid schreef:Wanneer hoor je het?

Maandag waarschijnlijk.. Pff, spannend!

@ Maura: dat is gewoon vrije sector in grote steden als Amsterdam en Utrecht. Als je rekent dat je voor een kamer van >12 m2 op een dergelijke locatie al snel op de 500 zit, dan valt het wel weer mee.. =)


Laatst aangepast door Antibes op vr 18 mei 2012 - 5:55; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 5:55

Antibes schreef:
@ Maura: dat is gewoon vrije sector in grote steden als Amsterdam en Utrecht. Als je rekent dat je voor een kamer van >12 m2 al snel richting de 500 gaat, dan valt het wel weer mee.. =)

Dat klopt hoor. Maar als ik het bedrag alleen al lees, krijg ik een hartverzakking. Of ik begin spontaan te dromen van wat ik daar wel niet allemaal mee kan doen in een maand. Niet reeel, maar ik blijf het veel geld vinden.

Heb ik het trouwens gemist? Waarom ga je van A'dam naar Utreg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Antibes vr 18 mei 2012 - 5:56

Ik ben geselecteerd voor een master aan de Universiteit Utrecht. Het is geneeskunde + onderzoek in een, maar betekent dus ook dat ik zo nu en dan om 8:00 in het ziekenhuis moet zijn.. Dan vind ik 1,5 uur reistijd teveel..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  SuperGrover vr 18 mei 2012 - 5:56

Jeetje, ik vind dit ook echt heel veel geld. Lees ik nou dat dat voor 25 m² is? Ik woon op een studentenkamer van 15 m², wel met een gedeelde badkamer en keuken, maar dat is minder dan 1/3 van deze prijs... Oudegracht is uiteraard wel fantastisch om te wonen. Ik duim maar met je mee dan!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 6:00

Antibes schreef:Ik ben geselecteerd voor een master aan de Universiteit Utrecht. Het is geneeskunde + onderzoek in een, maar betekent dus ook dat ik zo nu en dan om 8:00 in het ziekenhuis moet zijn.. Dan vind ik 1,5 uur reistijd teveel..

Gefeliciteerd! Wat goed!

En nee, dan is het wel even teveel van het goede. Het is niet eenmalige natuurlijk.

Mocht het nu niet lukken, daar ga ik natuurlijk niet vanuit, dan kan ik mijn stiefoom en tante nog vragen of ze opties voor je hebben in of nabij het centrum. Maar we duimen dat je dit krijgt! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Antibes vr 18 mei 2012 - 6:00

SuperGrover schreef:Jeetje, ik vind dit ook echt heel veel geld. Lees ik nou dat dat voor 25 m² is? Ik woon op een studentenkamer van 15 m², wel met een gedeelde badkamer en keuken, maar dat is minder dan 1/3 van deze prijs... Oudegracht is uiteraard wel fantastisch om te wonen. Ik duim maar met je mee dan!

Maar waar zit je dan? Ik ken in Amsterdam niemand die (in een redelijke buurt) een kamer (boven de 12m2) voor onder de 400 heeft hoor.. Behalve een paar vriendinnen die dit jaar (na 3 jaar ingeschreven staan) via studentenwoningweb wat toegewezen hebben gekregen, maar das geen optie voor mij.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  SuperGrover vr 18 mei 2012 - 6:05

Antibes schreef:
SuperGrover schreef:Jeetje, ik vind dit ook echt heel veel geld. Lees ik nou dat dat voor 25 m² is? Ik woon op een studentenkamer van 15 m², wel met een gedeelde badkamer en keuken, maar dat is minder dan 1/3 van deze prijs... Oudegracht is uiteraard wel fantastisch om te wonen. Ik duim maar met je mee dan!

Maar waar zit je dan? Ik ken in Amsterdam niemand die (in een redelijke buurt) een kamer (boven de 12m2) voor onder de 400 heeft hoor.. Behalve een paar vriendinnen die dit jaar (na 3 jaar ingeschreven staan) via studentenwoningweb wat toegewezen hebben gekregen, maar das geen optie voor mij.. =)

Ik heb je een PM gestuurd! Als we nou met zijn allen duimen..? 561177
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 6:22

Ziet er leuk uit Antibes. Utrecht is erg prijzig, hoor ik van diverse bronnen.

Ik had in Almere een 3-kamerappartement voor 500 ex. Een ruimte dat ik daar had! Mijn schoonzus zat op dat moment in Utrecht in een appartement, dat dezelfde afmetingen had en zij betaalde 900 ex.

Maar goed, soms kun je gewoon bijna niet anders en ik hoop dan ook dat je deze studio krijgt! Wat super dat je die master mag doen Als we nou met zijn allen duimen..? 281626781Hoe lang moet je dan nog?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Antibes vr 18 mei 2012 - 6:24

Die master is vier jaar... Dus ik ben nog wel even onder de pannen!! Maja, ik heb dan 3 jaar bachelor gedaan en 4 jaar master = 7 jaar.. En geneeskunde kost je sowieso al standaard meer dan 6 jaar, dus dat moet je er maar voor over hebben.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Rovine vr 18 mei 2012 - 6:28

Het is veel geld voor zo'n kleine woning, maar volgens mij zit je wel op een fantastische locatie. Dicht bij de stad en het ziet er ook mooi licht uit en vrij aardig onderhouden. Snap dus wel dat die plek zijn geld waard is. Ik zal ook duimen!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we nou met zijn allen duimen..? Empty Re: Als we nou met zijn allen duimen..?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum