Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

New York! Reisverslagje en wat foto's

+5
Rosa
Zeepje89
Lejow
Beachgirl
Monte
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

New York - New York! Reisverslagje en wat foto's - Pagina 2 Empty Re: New York! Reisverslagje en wat foto's

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 2:58

Juul schreef:
Caribbeanlover schreef:
Lize schreef:
Zeepje89 schreef:Ik was heel benieuwd hoe je het had gehad. Je foto's zien er goed uit, nu heb ik nog meer zin om in augustus te gaan! Fijn dat het hotel mee viel. Heb je nog aanraders?

Bedoel je kwa eten ofzo?

Dat zouden toch eerder afraders zijn aangezien jij het eten vond tegenvallen. Apart hoor, want er zijn zoveel keukens daar dat er voor ieder wat wils is.

Mooie foto's maak je.

Kan me voorstellen als je er een aantal dagen bent dat je niet elk restaurant uit gaat proberen Wink
En ieder zijn smaak/ding. je moet ook net weten waar je lekker kunt eten.
Voor oktober hebben we een aantal tips van mijn tante gehad, die is er in mei geweest.

@Lize, erg leuk verslag en mooie foto's! Fijn dat het hotel mee viel, hoop dat het in oktober ook nog zo schoon is Wink

Ik vond de het moeilijk om een restaurant te kiezen ja, dus dan werd het vaak een diner ofzo.
Maar er is echt wel verschil tussen een hamburger en een hamburger hoor. Dus wat dat betreft kan ik wel tips geven. En met betrekking tot het ontbijt en de lunch ook. Waar je bv lekker kunt ontbijten en koude broodjes kunt vinden, want vaak zijn het warme sandwiches.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

New York - New York! Reisverslagje en wat foto's - Pagina 2 Empty Re: New York! Reisverslagje en wat foto's

Bericht  Juul ma 27 jun 2011 - 5:09

Caribbeanlover schreef:
Juul schreef:
Caribbeanlover schreef:Wanneer ga je naar SM? Zo doe maar duur hoor en over 3 mdn al naar NYC, wat een luxe.

We vertrekken zondag 10 juli naar SM. Nog een kleine twee weken. Kijk er echt naar uit.
We hebben voor deze reizen dan ook erg hard gespaard en een gedeelte alvast cadeau gekregen voor ons huwelijk in september Wink
Mazzel gehad dus :P

Dus je gaat niet meer op honeymoon, want dat is SM toch?!
Mag ik mee? :P
Hihi mijn koffer zit al vol Wink
Jawel, wij gaan ivm vakantieplanning aanstaande op pre-honeymoon. Gewoon vooraf, weer eens wat anders. Wink
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Zeepje89 ma 27 jun 2011 - 5:20

Ik bedoelde meer in zijn geheel. Dingen/plaatsen die je gezien moet hebben (buiten de "normale" bekenden dingen om) maar ook eettentjes, winkels, shoppingoutlets etc.

Jij had ook die NY pass besteld toch? Zit er nog heel erg over te twijfelen. Hoe heb jij dat ervaren?
Zeepje89
Zeepje89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 102
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 2:01

Ik vind je foto's prachtig, het ziet er naar uit dat je een geweldige tijd hebt gehad in New York City!

Gast
Gast

Bericht  Juul di 28 jun 2011 - 3:26

Lize schreef:
Ik vond de het moeilijk om een restaurant te kiezen ja, dus dan werd het vaak een diner ofzo.
Maar er is echt wel verschil tussen een hamburger en een hamburger hoor. Dus wat dat betreft kan ik wel tips geven. En met betrekking tot het ontbijt en de lunch ook. Waar je bv lekker kunt ontbijten en koude broodjes kunt vinden, want vaak zijn het warme sandwiches.

Ja snap ik! Ik had dat in Parijs ook, toen toch een restaurant binnen gelopen en heerlijk gegeten. Ik vind dat ook lastig, eten waar ik niet bekend ben.
Ik ben wel benieuwd waar je lekker kunt ontbijten en lunchen Wink
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 23:24

Ontbijten/lunchen deden wij bij het Europa Café (naast het hotel) of bij Lenny's (tegenover het hotel).
Wij hebben veelal de 'normale' dingen gedaan. Maar je zou echt moeten gaan eten bij Heartland Brewery, niet geweldig speciaal eten. Maar zoooo gezellig. En zit onder het Empire State, dus echt speciaal.

Winkelen moet je echt een dagje doen bij Jersey Gardens. Hebben daar van 10 tot 16 rond gelopen, maar had nog wel langer gekund! Echt zo goedkoop allemaal. PennStation en dan bus 111 naar Jersey Gardens, retour is 12 dollar ofzo.

Cupcakes moet je eten bij Crumbs, super leuk zaakje en heeeerlijke cupcakes!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 23:31

Wat een super mooie foto's! Nu wil ik alleen maar nog liever een keer naar New York.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 5:53

Mooie foto's heb je gemaakt!
Ik zat vorig jaar ook in Hotel Pennsylvania, was echt super hoor!
Sowiezo qua ligging maar ook qua kamers.
Tsjah, niet supergroot maar wel 2 2persoonspedden, tv en badkamer en dat was prima.

Ik ga waarschijnlijk volgend jaar in het voorjaar weer terug naar NY!

Gast
Gast

Bericht  Inge za 9 jul 2011 - 4:04

Zie je foto's nu pas... wow mooie foto's!

Wij vonden pennsylvania ook heel prima
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: