Broek verven, tips?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Broek verven, tips?
Gaat dat goed? Ik heb twee zwarte treggings maar op de een of andere manier zijn daar lichte strepen in gekomen en ook op mn kont zijn ze lichter geworden. Nu wil ik ze dus gaan verven maar heb zoiets nog nooit gedaan.. Heb Dylon verf & zout gekocht. Is het niet slecht voor mn wasmachine ook? Wie heeft er wel eens eerder kleding geverfd en was het resultaat goed?
Gast- Gast
Re: Broek verven, tips?
Resultaat prima.
Zorg dat het poeder niet op de vloer valt of in je kleding komt. Geeft meteen vlekken als er vocht bij komt.
Na het verven je wasmachine goed laten draaien (volgens mij heel heet met bleek? check de verpakking even)
Zorg dat het poeder niet op de vloer valt of in je kleding komt. Geeft meteen vlekken als er vocht bij komt.
Na het verven je wasmachine goed laten draaien (volgens mij heel heet met bleek? check de verpakking even)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ja idd met bleek! Wat voor bleek bedoelen ze dan? Gewoon wat je in de wc gooit?
Gast- Gast
Amazzonia schreef:Ja idd met bleek! Wat voor bleek bedoelen ze dan? Gewoon wat je in de wc gooit?
Ja! Als je de beschrijving volgt, gaat alles goed. Ook de was die je draait nadat de machine met bleek heeft gedraaid.
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Amazzonia schreef:Ja idd met bleek! Wat voor bleek bedoelen ze dan? Gewoon wat je in de wc gooit?
Ja! Als je de beschrijving volgt, gaat alles goed. Ook de was die je draait nadat de machine met bleek heeft gedraaid.
Wat bedoel je daarmee? Daar zie ik niks over staan namelijk.. Alleen dat ik de broeken zelf nog 2 keer apart moet wassen..
Laatst aangepast door Amazzonia op za 25 jun 2011 - 23:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik was bang dat er bijv bleek in de machine zou blijven zitten, dat de volgende keer dat ik normaal mijn (vieze) was ging draaien, daar bleekvlekken in zouden komen. Maar dat was (gelukkig) niet zo!
Zininzon- Ratel
Ah oke zo! Ik kan altijd nog een snelwasje draaien voor de zekerheid erna Ze zitten in de was trouwens, ben benieuwd.. Vond het zo zonde, die treggings waren toch 40 euro per stuk en na een maand of 3 al niet meer draagbaar.
Gast- Gast
Ik had dat met mijn favo broek, die weliswaar niet veel kostte maar te fijn zat om weg te gooien!
Zininzon- Ratel
Wow ben echt vet blij, mn broeken zijn weer helemaal mooi zwart!! *doet vreugdedansje* En dat voor een tientje.. Ik heb ook nog een jeanstregging, denk dat ik die ook ga doen aangezien ze dit ook voor jeans hebben!
Gast- Gast
Ja, handig hè. Ik had eerst een bruine broek, waarvan je de pijpen kon oprollen en vastzetten. Na een zomer was de stof op mijn bovenbenen veel lichter dan de stof van de onderbenen. Heb ik ook even in een emmer met een blokje dylon gedaan en was weer als nieuw.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Welke heb jij gekocht van de Dylon? Zon pakje?
Want ik stond laatst bij de drogist. Ik heb een aantal zwarte spullen die de afgelopen tijd steeds grijzer geworden zijn. Ik wil ze dus weer mooi zwart krijgen en dacht koop gewoon zon blokje! Maar de vrouwen in de winkel wisten niet zo goed welke je dan nodig had. Het gaat om 1 broek, 1 vestje en 1 shirtje. Zou ik dan voldoende hebben aan zon blokje?
Want ik stond laatst bij de drogist. Ik heb een aantal zwarte spullen die de afgelopen tijd steeds grijzer geworden zijn. Ik wil ze dus weer mooi zwart krijgen en dacht koop gewoon zon blokje! Maar de vrouwen in de winkel wisten niet zo goed welke je dan nodig had. Het gaat om 1 broek, 1 vestje en 1 shirtje. Zou ik dan voldoende hebben aan zon blokje?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik had een zakje genomen, 'Velvet Black' van Dylon idd. Daarbij een pak zout en in de wasmachine gedaan samen
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Welke heb jij gekocht van de Dylon? Zon pakje?
ik zou het gewoon proberen met één blokje, als het dan niet zwart genoeg is kan je het altijd nog een keer doen met nog een blokje..
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Soortgelijke onderwerpen
» Kast verven, tips?
» Tips gevraagd kast verven
» vale/ kapotte-plekken-maken-op-broek-tips-gevraagd
» haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
» Luxaflex verven
» Tips gevraagd kast verven
» vale/ kapotte-plekken-maken-op-broek-tips-gevraagd
» haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
» Luxaflex verven
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: