Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

+61
Julia
Bruintje Beer
silly-one
_Femme
pindaatje
Chocolate Cookie
Thunder
Koffieleut
VeryCherry
Serena
Moezie
Rush
Jelin
Caramba
Atelier Madame
Sweety
M-G
Caresses
NerdChic
Barbabella
Suus
Flip Fluitketel
TNMN
Shisha
Snoes
SarahKey
Minx
Ambivalence
rapa nui
Jeanette
RYW
Happydobby
Polly
Zwerver
Antibes
Prayer
Fearie
Tania
Chelle
Curious
Lady4
Cheesegirl
Beachgirl
May
Bliss
patjuhhh
girli
Sarah1985
Phileine
Qiara
Highway
Pien
Merai
Lejow
Monte
Error
Chocoholic
_Lacey_
Raindrop
Sugarfall
nina
65 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn11100%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn1110 0% 
[ 0 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn11104%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn1110 4% 
[ 7 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn11106%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn1110 6% 
[ 10 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn11109%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn1110 9% 
[ 16 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn11108%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn1110 8% 
[ 14 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn11106%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn1110 6% 
[ 10 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn111019%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn1110 19% 
[ 34 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn111017%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn1110 17% 
[ 31 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn111013%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn1110 13% 
[ 24 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn11108%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn1110 8% 
[ 15 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn11102%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn1110 2% 
[ 4 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn11104%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn1110 4% 
[ 7 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn11103%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn1110 3% 
[ 5 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn11101%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn1110 1% 
[ 3 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn11100%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Lijn1110 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 180
 
 

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:16

Ik las al een jaar of 4 mee. Maar postte zelf nooit iets eigelijk. Nu ben ik wel wat fanatieker Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:17

Whaha, dat is al minstens 200 keer gezegd, ook op het oude forum laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Antibes za 25 jun 2011 - 22:18

Storm schreef:Whaha, dat is al minstens 200 keer gezegd, ook op het oude forum laughcry

Maakt het niet minder waar, de laatste 2 jaar op het oude forum was het ook al zo. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:19

Antibes schreef:
Storm schreef:Whaha, dat is al minstens 200 keer gezegd, ook op het oude forum laughcry

Maakt het niet minder waar, de laatste 2 jaar op het oude forum was het ook al zo. smile
Een relletje zo nu en dan is best leuk, ik zal de laatste zijn die dat ontkent. Maar ik vind het forum niet saai of een slap aftreksel ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:20

Ik vind het forum de laatste maanden juist wel leuk en gezellig. Dat rellen en discussiëren hoeft van mij niet per sé meer, ik heb m'n wilde haren achter me gelaten denk ik laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  girli za 25 jun 2011 - 22:20

Theedoosje schreef:
Storm schreef:Antibes, ik vind dat je overdrijft. Ook vind ik dat je zelf een naar toontje hebt. Als Prayer niet wil zeggen wie ze voorheen was, is dat toch haar goed recht?
Ik vind het stom en kinderachtig dat jullie daar over door blijven zagen. Zo wordt het forum niet leuker.

Ontopic: ik kom hier sinds uh, 2007 volgens mij. Mijn vorige naam was heartbeat.

Mee eens.
AL vind ik ook wel een beetje dat het niet slim is om hier te melden dat je een oude bekende bent maar je toch anoniem even wil blijven. Want als je dat wil, anoniem blijven prima, maar zeg zoiets dan niet. De mens is eenmaal nieuwsgierig.
Bij het vetgedrukte sluit ik me vooral aan. Vooral omdat ze het in haar eerste 5 à 10 posts al doet. De vragen die Storm voorstelde van ben je een bekende forummer e.d. zouden waarschijnlijk later komen. Bovendien zei de forummer dat ze terug was zonder vooroordelen. Dat roept alleen nog maar meer vragen op en vind ik eerlijk gezegd gewoon aandachttrekkerij.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Antibes za 25 jun 2011 - 22:20

Maple schreef:Ik vind het forum de laatste maanden juist wel leuk en gezellig. Dat rellen en discussiëren hoeft van mij niet per sé meer, ik heb m'n wilde haren achter me gelaten denk ik laughcry

Of doorgegeven.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:20

Maple schreef:Ik vind het forum de laatste maanden juist wel leuk en gezellig. Dat rellen en discussiëren hoeft van mij niet per sé meer, ik heb m'n wilde haren achter me gelaten denk ik laughcry
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:21

Antibes schreef:
Maple schreef:Ik vind het forum de laatste maanden juist wel leuk en gezellig. Dat rellen en discussiëren hoeft van mij niet per sé meer, ik heb m'n wilde haren achter me gelaten denk ik laughcry

Of doorgegeven.. Wink
Aggeknipt en iemand anders heeft ze als pruik gebruikt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:22

:geek: <---------- je hebt ze aan mij doorgegeven Maple.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:27

Storm schreef: :geek: <---------- je hebt ze aan mij doorgegeven Maple.
Als ik wist dat ik er zó'n volle coupe van kon maken, had ik ze liever zelf gehouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:30

Maple schreef:
Storm schreef: :geek: <---------- je hebt ze aan mij doorgegeven Maple.
Als ik wist dat ik er zó'n volle coupe van kon maken, had ik ze liever zelf gehouden.
Whahahahaha...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:30

Ik wilde er eigenlijk afro van maken...dan moet ik het nog wel even verven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:35

Ik ben halverwege 2005 begonnen op t oude forum, dus zes jaar zo ongeveer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  RYW za 25 jun 2011 - 22:37

Storm schreef:Ik wilde er eigenlijk afro van maken...dan moet ik het nog wel even verven.

Ik weet nog wel een kapster Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:38

RYW schreef:
Storm schreef:Ik wilde er eigenlijk afro van maken...dan moet ik het nog wel even verven.

Ik weet nog wel een kapster Wink
lol! nu ga je te ver.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  RYW za 25 jun 2011 - 22:41

Storm schreef:
RYW schreef:
Storm schreef:Ik wilde er eigenlijk afro van maken...dan moet ik het nog wel even verven.

Ik weet nog wel een kapster Wink
lol! nu ga je te ver.

Nou zeg! Het is nog maar mijn tweede opmerking hier Wink jij trekt gelijk weer conclusies! Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:41

Dat is gewoon mijn mening.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:43

Komen er nog ontopic reacties? Lijkt me leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Polly za 25 jun 2011 - 22:46

Wat is er eigenlijk met die Cathy gebeurd dat ze altijd weer genoemd wordt in topics als deze? Ik ben nieuwsgierig. Question

Verder interesseert het me niet wie Prayer eerst was, maar het lijkt me nogal logisch dat als je met 4 posts komt vertellen dat je hier al jaren komt en geen vooroordelen wilt, dat je dan NIET anoniem wilt blijven. Iemand die anoniem wil blijven houdt gewoon zijn mond, om niet op te vallen. Op deze manier gaan mensen natuurlijk gissen wie je eerst was, en krijg je die vooroordelen toch wel.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  RYW za 25 jun 2011 - 22:47

Storm schreef:Dat is gewoon mijn mening.

Dan is jouw mening fout. Toevallig.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  RYW za 25 jun 2011 - 22:52

Polly schreef:Wat is er eigenlijk met die Cathy gebeurd dat ze altijd weer genoemd wordt in topics als deze? Ik ben nieuwsgierig. Question

Wat ik ervan weet was dat ze altijd een heel mysterie maakte van haar beroep, waarin ze het altijd had over haar 'clienten' en waarvan absoluut niet mocht uitkomen wat ze deed. Daar werd veel drama en circus omheen gebouwd. Heel veel mensen dachten toen dat ze het oudste beroep ter wereld beoefende, maar het bleek wat minder spannend en duister te zijn.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Polly za 25 jun 2011 - 22:54

Oké, daar moet ik wel even om lachen :-) Logisch dat daar nog steeds grappen over gemaakt worden.
Bedankt voor de uitleg.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 23:09

Ze is kapster toch? Dat is ook wel een heel mysterieus beroep. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 23:12

dik 9 jaar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 6 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum