Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

+61
Julia
Bruintje Beer
silly-one
_Femme
pindaatje
Chocolate Cookie
Thunder
Koffieleut
VeryCherry
Serena
Moezie
Rush
Jelin
Caramba
Atelier Madame
Sweety
M-G
Caresses
NerdChic
Barbabella
Suus
Flip Fluitketel
TNMN
Shisha
Snoes
SarahKey
Minx
Ambivalence
rapa nui
Jeanette
RYW
Happydobby
Polly
Zwerver
Antibes
Prayer
Fearie
Tania
Chelle
Curious
Lady4
Cheesegirl
Beachgirl
May
Bliss
patjuhhh
girli
Sarah1985
Phileine
Qiara
Highway
Pien
Merai
Lejow
Monte
Error
Chocoholic
_Lacey_
Raindrop
Sugarfall
nina
65 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn11100%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn1110 0% 
[ 0 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn11104%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn1110 4% 
[ 7 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn11106%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn1110 6% 
[ 10 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn11109%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn1110 9% 
[ 16 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn11108%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn1110 8% 
[ 14 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn11106%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn1110 6% 
[ 10 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn111019%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn1110 19% 
[ 34 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn111017%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn1110 17% 
[ 31 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn111013%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn1110 13% 
[ 24 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn11108%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn1110 8% 
[ 15 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn11102%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn1110 2% 
[ 4 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn11104%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn1110 4% 
[ 7 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn11103%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn1110 3% 
[ 5 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn11101%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn1110 1% 
[ 3 ]
N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn11100%N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Lijn1110 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 180
 
 

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:45

Antibes, ik vind dat je overdrijft. Ook vind ik dat je zelf een naar toontje hebt. Als Prayer niet wil zeggen wie ze voorheen was, is dat toch haar goed recht?
Ik vind het stom en kinderachtig dat jullie daar over door blijven zagen. Zo wordt het forum niet leuker.

Ontopic: ik kom hier sinds uh, 2007 volgens mij. Mijn vorige naam was heartbeat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:48

Ik vind het forum juist niet leuker worden door mensen die bewust geheimzinnig gaan doen. Prayer had ook gewoon niet in dit topic kunnen reageren, dan was er niets aan de hand geweest. Ze heeft het ook een beetje zélf in de hand.

Edit: ik snap dat sowieso nooit. Als ik anoniem op dit forum zou willen komen, dan hou ik me op de vlakte en zeg ik niets over mijn forumverleden, misschien totdat er eens naar gevraagd wordt. Ik vind t echt aandacht trekken wat Prayer gisteren deed.


Laatst aangepast door Maple op za 25 jun 2011 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:49

Ze is aan niemand verplicht zich te verantwoorden, of zo. Ik vind dat dat helemaal haar eigen keus is, en zo raar reageerde ze niet vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:51

Zie edit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:52

Maple schreef:Edit: ik snap dat sowieso nooit. Als ik anoniem op dit forum zou willen komen, dan hou ik me op de vlakte en zeg ik niets over mijn forumverleden, misschien totdat er eens naar gevraagd wordt. Ik vind t echt aandacht trekken wat Prayer gisteren deed.
Het is misschien niet heel handig nee, maar dan nog vind ik het belachelijk dat jullie (in dit geval) er zo over door gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:54

Oh en trouwens, als Prayer niet hier had gereageerd, was er misschien vanzelf wel een vraag gekomen: Prayer, wie was jij voorheen? Ben je een nieuwe forummer?
En als ze daar geen antwoord op wilde geven dan was hetzelfde riedeltje weer van voren af aan begonnen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:57

Nouja, dan verschillen wij van mening, Storm. Misschien is netjes anders, maar ik vind het wel een begrijpelijke reactie van iedereen. Ik hou gewoon niet van mystery guests op het forum die een klein tipje van de sluier oplichten. In het echt hou ik niet van verklede mensen en wil ik altijd weten wie er in dat apenpak verstopt zit, blijkbaar is dat hier op t forum ook zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:58

Ik hou forum en real life uit elkaar, ik persoonlijk hoef op het forum niet te weten wie achter elk account schuilt. In real life is dat natuurlijk anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 21:03

Nog 1 ding: ik denk dat het Cathy niet is, of ze moet regelmatig in Eindhoven komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 21:18

Ik zit sinds 2003-2004 op het forum. Zo'n 7-8 jaar dus. Ik was voornamelijk een meelezer. Toen wel een account aangemaakt, maar daar deed ik vrij weinig mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Happydobby za 25 jun 2011 - 21:19

Sinds het nieuwe forum schrijf ik mee, op het oude forum las ik voornamelijk.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 21:26

Maple schreef:'t Blijft ook wel verdacht stil aan de Prayer-kant Wink

Wellicht had ze net een cliënt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  RYW za 25 jun 2011 - 21:27

Ik kom hier zo'n 8 jaar, nu.

En ik vind het ook een beetje interessantdoenerij van Prayer, zeggen hoe lang je hier al komt maar wel anoniem blijven, maar het zal me verder worst wezen als ze het niet wil zeggen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 21:37

mozzarella schreef:
Maple schreef:'t Blijft ook wel verdacht stil aan de Prayer-kant Wink

Wellicht had ze net een cliënt?
Laughing Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Antibes za 25 jun 2011 - 21:37

Storm schreef:Ik hou forum en real life uit elkaar, ik persoonlijk hoef op het forum niet te weten wie achter elk account schuilt. In real life is dat natuurlijk anders.

Ik ook niet, neemt niet weg dat ik het nog steeds aandachttrekkerij vind om hier te posten dat je al jaren actief bent en dan geheimzinnig te gaan doen. smile

En ik was inderdaad gewoon een beetje aan het uitlokken, kijken of ze zich (letterlijk en figuurlijk) zou laten kennen. Ben ik nu een slecht mens? :shock:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 21:38

Ik kom hier nu ook al zes jaar. Tijd gaat snel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 21:45

mozzarella schreef:
Maple schreef:'t Blijft ook wel verdacht stil aan de Prayer-kant Wink

Wellicht had ze net een cliënt?
Midden in de nacht? Hmm... misschien is ze dan toch géén kapster scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 21:52

Ik kom hier alweer 5 of 6 jaar :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 21:55

Vergeet-me-nietje schreef:Ik kom hier alweer 5 of 6 jaar :shock:
Ik vind die smiley onderaan bij jou net een oud mannetje in een scootmobiel!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 21:59

ProudMama schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:Ik kom hier alweer 5 of 6 jaar :shock:
Ik vind die smiley onderaan bij jou net een oud mannetje in een scootmobiel!!
Shit, betrapt! Evil or Very Mad :cyclops:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:10

Storm schreef:Antibes, ik vind dat je overdrijft. Ook vind ik dat je zelf een naar toontje hebt. Als Prayer niet wil zeggen wie ze voorheen was, is dat toch haar goed recht?
Ik vind het stom en kinderachtig dat jullie daar over door blijven zagen. Zo wordt het forum niet leuker.

Ontopic: ik kom hier sinds uh, 2007 volgens mij. Mijn vorige naam was heartbeat.

Mee eens.
AL vind ik ook wel een beetje dat het niet slim is om hier te melden dat je een oude bekende bent maar je toch anoniem even wil blijven. Want als je dat wil, anoniem blijven prima, maar zeg zoiets dan niet. De mens is eenmaal nieuwsgierig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:14

Antibes schreef:
Storm schreef:Ik hou forum en real life uit elkaar, ik persoonlijk hoef op het forum niet te weten wie achter elk account schuilt. In real life is dat natuurlijk anders.

Ik ook niet, neemt niet weg dat ik het nog steeds aandachttrekkerij vind om hier te posten dat je al jaren actief bent en dan geheimzinnig te gaan doen. smile

En ik was inderdaad gewoon een beetje aan het uitlokken, kijken of ze zich (letterlijk en figuurlijk) zou laten kennen. Ben ik nu een slecht mens? :shock:
Nee, maar ik vind dat uitlokken wel kinderachtig gedrag smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:14

Theedoosje schreef:
Storm schreef:Antibes, ik vind dat je overdrijft. Ook vind ik dat je zelf een naar toontje hebt. Als Prayer niet wil zeggen wie ze voorheen was, is dat toch haar goed recht?
Ik vind het stom en kinderachtig dat jullie daar over door blijven zagen. Zo wordt het forum niet leuker.

Ontopic: ik kom hier sinds uh, 2007 volgens mij. Mijn vorige naam was heartbeat.

Mee eens.
AL vind ik ook wel een beetje dat het niet slim is om hier te melden dat je een oude bekende bent maar je toch anoniem even wil blijven. Want als je dat wil, anoniem blijven prima, maar zeg zoiets dan niet. De mens is eenmaal nieuwsgierig.
Dat is ook wel zo, maar ik vind dat zagen en zuigen over wie ze dan voorheen was gewoon niet nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:15

Storm ja het gaat iets te ver en te lang door er over daar heb je gelijk in Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Antibes za 25 jun 2011 - 22:15

Oh, en overigens vind ik het forum er een stuk leuker op worden als er af en toe weer eens wat meer gezegd zou worden wat er gedacht wordt.

Om heel eerlijk te zijn vind ik dit forum een beetje een slap aftreksel van dat van zeg 3/4 jaar geleden. Iedereen moet continu maar lief een aardig tegen elkaar zijn en alles koek en ei. Van mij mag er juist best iets meer pit in zo nu en dan.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Hoe lang kom jij al hier? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v Hoe lang kom jij al hier?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum