Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

fotocamera

2 plaatsers

Ga naar beneden

fotocamera Empty fotocamera

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 0:35

ik wil eigenlijk een iets betere fotocamera dan onze digitale, maar ik ben 'maar' een hobbyfotograaf. Ik wil de camera vooral gebruiken om mensen (en dan met name mijn dochter natuurlijk) te fotograferen. Voor een spiegelreflexcamera ben je zo 300 tot 500 euro (excl. extra lenzen) verder zag ik al wel en dat is misschien in mijn situatie een beetje overdreven, omdat ik denk ik toch niet van alle opties gebruik zal maken. Ik heb al wel gezien dat je ook camera's hebt die tussen een digitale en een spiegelreflex in zitten, je kunt dan meer instellingen aanpassen en hij heeft ook een groter zoombereik.

Heeft iemand misschien tips welke camera geschikt is voor mij? Merken, types o.i.d? Ik wil sowieso nog wel even naar een fotowinkel, maar ik wil me alvast een beetje orienteren.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

fotocamera Empty Re: fotocamera

Bericht  Monte di 14 dec 2010 - 1:01

Dromertje schreef:ik wil eigenlijk een iets betere fotocamera dan onze digitale, maar ik ben 'maar' een hobbyfotograaf. Ik wil de camera vooral gebruiken om mensen (en dan met name mijn dochter natuurlijk) te fotograferen. Voor een spiegelreflexcamera ben je zo 300 tot 500 euro (excl. extra lenzen) verder zag ik al wel en dat is misschien in mijn situatie een beetje overdreven, omdat ik denk ik toch niet van alle opties gebruik zal maken. Ik heb al wel gezien dat je ook camera's hebt die tussen een digitale en een spiegelreflex in zitten, je kunt dan meer instellingen aanpassen en hij heeft ook een groter zoombereik.

Heeft iemand misschien tips welke camera geschikt is voor mij? Merken, types o.i.d? Ik wil sowieso nog wel even naar een fotowinkel, maar ik wil me alvast een beetje orienteren.