Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke fotocamera hebben jullie en waar heb je op gelet?

Ga naar beneden

Welke fotocamera hebben jullie en waar heb je op gelet? Empty Welke fotocamera hebben jullie en waar heb je op gelet?

Bericht  ShallY di 10 jan 2012 - 8:06

Ik ben aan het rond kijken voor een nieuwe camera maar men wat zijn er toch veel. Mijn huidige camera maakt slecht foto's in het schemer/donker en het duurt best lang voordat hij ook echt een foto maakt als ik op het knopje druk. Deze dingen vind ik toch wel het 'belangrijkste' waar mijn nieuwe foto camera aan moet voldoen. Ook wil ik wel wat meer kunnen inzoomen dan 5x.
Nu ben ik naar 2 verschillende winkels gegaan om wat meer te vragen waar ik op moet letten maar echt helpen kunnen ze me niet. Vandaag was ik bij de dixons en heb toen bovenstaande dingen genoemd. Hij zei 'anders moet je eens kijken naar de canon 220 HS'. Kijk ik later thuis op internet, heeft die camera maar 5x optische zoom.

Zelf wilde ik in eerste instantie de nikon coolpix S6200 (van de reclame) maar op internet staan niet veel recenties erover en die er staan zijn niet erg positief.

Maar mijn vraag dus, welke camera heb je en waarom heb je juist deze gekocht? Waar heb je op gelet toen je je camera kocht?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke fotocamera hebben jullie en waar heb je op gelet? Empty Re: Welke fotocamera hebben jullie en waar heb je op gelet?

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 8:20

Dit is de laatste nieuwe die ik gekocht heb:

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/panasonic-lumix-dmc-fz48/9000000011826215/index.html#product_overview

Hij lijkt erop maar ik heb de FZ38 (18x optische zoom) i.p.v. 48 (met 24x optische zoom) smile

Ik was erg tevreden over Panasonic, ik heb er nog een toestel van (TZ5) en je maakt er mooie/duidelijke foto's mee.
Voorwaarde voor een nieuw toestel was bij mij dat er goed gezoomd kon worden zodat ik hem ook mee kan nemen naar concerten.

Laatst aangepast door Birgit op di 10 jan 2012 - 8:34; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Welke fotocamera hebben jullie en waar heb je op gelet? Empty Re: Welke fotocamera hebben jullie en waar heb je op gelet?

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 8:32

Ze bedoelde dan waarschijnlijk de canon powershot SX220 met 14 x optische zoom.

Gast
Gast

Bericht  ShallY di 10 jan 2012 - 9:28

Zero schreef:

Ja dat zou kunnen maar heb 2x gevraagd 'canon 220 HS' en hij zei ja..maar zal dan eens naar die andere kijken.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 9:32

ShallY schreef:
Zero schreef:

Ja dat zou kunnen maar heb 2x gevraagd 'canon 220 HS' en hij zei ja..maar zal dan eens naar die andere kijken.

De powershot sx220 is ook HS. Het enige dat hier word weggelaten is of het om een powershot of een ixus gaat. Gezien jouw eisen hadden ze het ongetwijfeld over de powershot.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: