Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie. Empty Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie.

Bericht  patjuhhh za 25 jun 2011 - 0:06

Ik heb in april een galblaasoperatie ondergaan, waarbij ze mijn galblaas hebben weggehaald. Nu als ik soms een rare beweging maak, net zoals gisteren in bed. Lig ik nog tv te kijken in bed en krijg ik ineens steken in mijn zij. Niet erg heftig, maar wel heel irritant en niet fijn. Wie heeft ook een galblaasoperatie gehad en ook daarna nog last gehad van steken in de zij?
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie. Empty Re: Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie.

Bericht  Minx za 25 jun 2011 - 1:29

Ik heb daar geen last van gehad. Zit het op dezelfde plek dan??
Ik ben vorig jaar op 12 april geopereerd en stond op 6 mei al weer te sporten bovenhandse balsport. Misschien de dokter voor de zekerheid even bellen. Beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinige. Ik heb nog wel eens dat ik de uitstralende pijn voel tussen mijn schouderbladen maar dat is dan 1 steek en dan is het over.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie. Empty Re: Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie.

Bericht  Zininzon za 25 jun 2011 - 1:38

Mijn galblaas is ruim 2,5 jaar geleden verwijderd en de eerste tijd na de operatie heb ik zelfs nog koliekpijnen gehad. Niet zo heftig als toen mijn galblaas er nog in zat, maar toch.
Ik heb toen op internet veel gelezen dat mensen na de galblaasverwijdering nog pijnklachten hielden.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie. Empty Re: Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie.

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:41

Je zegt in je zij, dus je bedoelt niet op de plek waar eerst je galblaas zat? (Er is namelijk een bepaald syndroom dat kan optreden na verwijdering van de galblaas, waarbij eigenlijk weer dezelfde pijnen ontstaat). Als je de kijkoperatie hebt gehad, zijn ze waarschijnlijk op twee plekken in je zij naar binnen gegaan en daar zullen inwendig nog wondjes zitten, al zie je het misschien aan de buitenkant al nauwelijks meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie. Empty Re: Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie.

Bericht  patjuhhh za 25 jun 2011 - 1:42

[quote="Fairytale"]Ik heb daar geen last van gehad. Zit het op dezelfde plek dan??
Ik ben vorig jaar op 12 april geopereerd en stond op 6 mei al weer te sporten bovenhandse balsport. Misschien de dokter voor de zekerheid even bellen. Beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinige. Ik heb nog wel eens dat ik de uitstralende pijn voel tussen mijn schouderbladen maar dat is dan 1 steek en dan is het over. [/quote

Echt in mijn zij. Ik ben 19 april geopereerd. Misschien toch van de week even de dokter bellen.


Laatst aangepast door patjuhhh op za 25 jun 2011 - 1:43; in totaal 1 keer bewerkt
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie. Empty Re: Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie.

Bericht  Minx za 25 jun 2011 - 1:42

Twellie schreef:Je zegt in je zij, dus je bedoelt niet op de plek waar eerst je galblaas zat? (Er is namelijk een bepaald syndroom dat kan optreden na verwijdering van de galblaas, waarbij eigenlijk weer dezelfde pijnen ontstaat). Als je de kijkoperatie hebt gehad, zijn ze waarschijnlijk op twee plekken in je zij naar binnen gegaan en daar zullen inwendig nog wondjes zitten, al zie je het misschien aan de buitenkant al nauwelijks meer.

Het is nu eind juni, ze is in april geopereerd dus normaal gesproken zouden die wondjes toch al wel dicht moeten zitten. Tenzij ze ze steeds weer open heeft gehaald. Door veel te veel te doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie. Empty Re: Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie.

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:44

Fairytale schreef:
Twellie schreef:Je zegt in je zij, dus je bedoelt niet op de plek waar eerst je galblaas zat? (Er is namelijk een bepaald syndroom dat kan optreden na verwijdering van de galblaas, waarbij eigenlijk weer dezelfde pijnen ontstaat). Als je de kijkoperatie hebt gehad, zijn ze waarschijnlijk op twee plekken in je zij naar binnen gegaan en daar zullen inwendig nog wondjes zitten, al zie je het misschien aan de buitenkant al nauwelijks meer.

Het is nu eind juni, ze is in april geopereerd dus normaal gesproken zouden die wondjes toch al wel dicht moeten zitten. Tenzij ze ze steeds weer open heeft gehaald. Door veel te veel te doen.

Dat kan heel erg verschillen per persoon, ik voelde ze een half jaar later nog bij bepaalde bewegingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie. Empty Re: Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie.

Bericht  Minx za 25 jun 2011 - 8:43

Dan voel je de littekens maar de wondjes niet meer Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie. Empty Re: Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie.

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 8:45

Oke, oke, je hebt gelijk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie. Empty Re: Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie.

Bericht  Minx za 25 jun 2011 - 9:03

Dat is het nadeel van een paramedische opleiding dan denk je echt bij sOmmige dingen huh dat kan niet. Krijg je dit soort discussies van haha
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie. Empty Re: Pijn in mij zij houden na een galblaasoperatie.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum