Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendinnengroep regio 071

+2
simone28
blondie29
6 plaatsers

Ga naar beneden

Vriendinnengroep regio 071 Empty Vriendinnengroep regio 071

Bericht  blondie29 ma 13 dec 2010 - 23:12

Hallo Dames..!!

Ik ben een spontane goed verzorgde meid van 29 en sinds kort weer single. Ik zoek leuke en serieuze vriendinnen om leuke dingen te ondernemen, zoals stappen, uit eten, film, sporten, terrasje (in de zomer ). strand of gewoon thuis lekker kletsen met een wijntje erbij.

De meeste van mn vriendinnen zitten met hun vriend van op de bank of ze hebben kinderen en dan gaat spontaan afspreken ook niet zo makkelijke meer. Nou ik hoop snel wat te horen.

Groetjes bounce

blondie29
blondie29
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 63
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendinnengroep regio 071 Empty Re: Vriendinnengroep regio 071

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:41

blondie29 (di dec 14 2010, 11:12) schreef:
De meeste van mn vriendinnen zitten met hun vriend van op de bank of ze hebben kinderen en dan gaat spontaan afspreken ook niet zo makkelijke meer. Nou ik hoop snel wat te horen.

Ik had wel willen reageren, ga van de zomer die kant op verhuizen, maar ik ben er ook zo een haha. Nou ja het kinderen deel dan.... Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 6:07

Waar woon je in regio 071? Ik ben wel een stukje jonger (23) trouwens... Maar nieuwe vriendinnen maken is altijd leuk smile

Gast
Gast

Bericht  blondie29 zo 19 dec 2010 - 10:37

ik woon vlakbij leiden, leeftijd maakt niet uit, als je maar gezellig bent Very Happy
blondie29
blondie29
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  simone28 za 1 jan 2011 - 4:18

Hey hallo!

Ik heb hetzelfde probleem als jou, genoeg vriendinnen die hele andere bezigheden hebben als mij Evil or Very Mad . Ben eigenlijk net als jou op zoek naar vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen. Ik ben trouwens een single meid van 28 in woon in de buurt van Leiden. Ben spontaan, ondernemend en gezellig, maar kan ook op z'n tijd serieus zijn. Lijkt het je leuk om wat van je te horen! cheers

Groetjes, Simone

simone28
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  nono86 di 4 jan 2011 - 4:55

blondie29 schreef:Hallo Dames..!!

Ik ben een spontane goed verzorgde meid van 29 en sinds kort weer single. Ik zoek leuke en serieuze vriendinnen om leuke dingen te ondernemen, zoals stappen, uit eten, film, sporten, terrasje (in de zomer ). strand of gewoon thuis lekker kletsen met een wijntje erbij.

Groetjes bounce

Hai Blondie29 en Simone28,

Ik heb dan wel een vriend, maar voel me toch aangesproken. We zitten maar af en toe samen op de bank namelijk en verder heb ik veel tijd voor een hoop leuke dingen. Terrasjes, strand, wijntjes drinken, hapje eten, filmpje kijken, sporten, reisjes maken allemaal leuk. Misschien leuk om te mailen? Ik zal mijn email adres naar jullie prive sturen.

Groetjes

nono86
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  blondie29 di 4 jan 2011 - 9:59

simone28 schreef:Hey hallo!

Ik heb hetzelfde probleem als jou, genoeg vriendinnen die hele andere bezigheden hebben als mij Evil or Very Mad . Ben eigenlijk net als jou op zoek naar vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen. Ik ben trouwens een single meid van 28 in woon in de buurt van Leiden. Ben spontaan, ondernemend en gezellig, maar kan ook op z'n tijd serieus zijn. Lijkt het je leuk om wat van je te horen! cheers

Groetjes, Simone

Hai Hai,

Leuk dat je reageerd! Ik woon ook in de buurt van Leiden op 10 min afstand, dus wonen we waarschijnlijk best dicht bijelkaar!
Misschien wil je je mail doorsturen? Dan zal ik proberen dat iedereen ook contact met elkaar krijgt, is wel zo gezellig denk ik!

Tot snel!
blondie29
blondie29
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rumble vr 7 jan 2011 - 0:11

Jetje schreef:

Ik had wel willen reageren, ga van de zomer die kant op verhuizen, maar ik ben er ook zo een haha. Nou ja het kinderen deel dan.... Laughing

Jetje, waar ga jij naartoe verhuizen van de zomer? Ik ben nl. net verhuisd naar Alphen a/d Rijn en ken hier alleen nog maar de vrienden van mijn vriend dus een sociaal netwerk zou wel leuk zijn. Daarbij ben ik nu ook 25 weken zwanger dus wij verwachten in april ons eerste kleintje.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Qiara zo 9 jan 2011 - 10:34

Ik woon ook in regio 071, in L.eiden. Het lijkt mij wel heel leuk om nieuwe meiden te leren kennen, omdat twee van de vriendinnen waar ik veel mee ondernam nu gesettled zijn en het mij leuk lijkt om spontaan eens iets te ondernemen, zonder het heel ver van tevoren af te moeten spreken. Ik zit in de laatste fase van mijn studie (scriptie) en ben momenteel op zoek naar een (bij)baan.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 23:59

Nucia schreef:
Jetje schreef:

Jetje, waar ga jij naartoe verhuizen van de zomer? Ik ben nl. net verhuisd naar Alphen a/d Rijn en ken hier alleen nog maar de vrienden van mijn vriend dus een sociaal netwerk zou wel leuk zijn. Daarbij ben ik nu ook 25 weken zwanger dus wij verwachten in april ons eerste kleintje.

Hi, sorry zie het berichtje nu pas... We gaan verhuizen naar Leiden. Leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd! Heb je een PM gestuurd.

Gast
Gast

Bericht  Rumble ma 17 jan 2011 - 0:32

PM terug, Jetje!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  catgirl85 ma 24 jan 2011 - 6:48

Nucia, ik heb je ook een PM gestuurd
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  blondie29 wo 26 jan 2011 - 6:42

hai hai

wat een leuke reacties al! Ik was al even niet meer op het forum geweest maar misschien is het handig om
email adressen uit te wisselen via PM?

Groetjes
blondie29
blondie29
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud