Vriendinnengroep Den Haag
+4
sharonvd
Ellis
syrinx
Jien
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vriendinnengroep Den Haag
Vrijdag had ik het er samen met een vriendin over dat het ons leuk lijkt om een vriendinnengroepje in Den Haag te hebben. We kennen natuurlijk elkaar, maar het is ook wel eens leuk om met meer meiden af te spreken om een drankje te doen, thee te drinken of naar de bios te gaan. Dus: wie heeft er zin om een keer in Den Haag af te spreken om een drankje te drinken. En als dit bevalt het vaker te doen?
Laat het weten, dan prikken we een datum
Gast- Gast
Re: Vriendinnengroep Den Haag
Hoi Vlinka,
Ik ben net in Den Haag komen wonen en ken hier nog vrijwel niemand. Ik zou dan ook graag een leuke groep meiden willen leren kennen dus als jullie een datum plannen ben ik graag van de partij!
groetjes Jorien
Ik ben net in Den Haag komen wonen en ken hier nog vrijwel niemand. Ik zou dan ook graag een leuke groep meiden willen leren kennen dus als jullie een datum plannen ben ik graag van de partij!
groetjes Jorien
Jien- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 23-02-11
Heej Vlinka en Jorien,
Wat een leuk idee, ik ben er ook graag bij dan! Ik kom binnenkort in Den Haag wonen en ken er nog helemaal niemand. Drankje doen lijkt me gezellig!
Groetjes Margriet
Wat een leuk idee, ik ben er ook graag bij dan! Ik kom binnenkort in Den Haag wonen en ken er nog helemaal niemand. Drankje doen lijkt me gezellig!
Groetjes Margriet
syrinx- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 26-02-11
Hey meiden,
Ik was helemaal vergeten dat ik ook van het ouwe yes-forum naar hier was over gegaan, daarom nu pas weer ingelogd. Enne...woon zelf ook in Den Haag, nog niet echt superlang en ik ken er ook niet zo erg veel mensen dus lijkt me gezellig met wat meiden een keer een drankje te doen Geen idee of het nog loopt/ er al wat gepland is mja...ik hoor het wel.
Groetjes,
Ellis
Ik was helemaal vergeten dat ik ook van het ouwe yes-forum naar hier was over gegaan, daarom nu pas weer ingelogd. Enne...woon zelf ook in Den Haag, nog niet echt superlang en ik ken er ook niet zo erg veel mensen dus lijkt me gezellig met wat meiden een keer een drankje te doen Geen idee of het nog loopt/ er al wat gepland is mja...ik hoor het wel.
Groetjes,
Ellis
Ellis- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 09-12-10
Hoi meiden
Ik ben Sharon en ik woon in leeuwarden (oorspronkelijk kom ik uit Hengelo (o)). Vanwege het werk van mijn vriend ben ik bijna elk weekend in scheveningen. Natuurlijk is dat allemaal heel leuk enzo maar ik ben nu wel eens een keer klaar om alleen een terrasje te pakken of in het hotel te zijn en dan 's avonds met mn vriend te zijn. Ik ken nou eenmaal niemand uit Den Haag maar het lijkt me wel leuk om ook overdag dingen te ondernemen met iemand, lekker winkelen oid. Na mijn afstuderen zijn veel vriendinnen van mij verhuisd en ik heb in leeuwarden via dit forum eerder leuke vriendinnen gevonden in leeuwarden om mee te sporten enzo, dus ik dacht ik probeer het ook gewoon een keer voor den haag.
xx Sharon
Ik ben Sharon en ik woon in leeuwarden (oorspronkelijk kom ik uit Hengelo (o)). Vanwege het werk van mijn vriend ben ik bijna elk weekend in scheveningen. Natuurlijk is dat allemaal heel leuk enzo maar ik ben nu wel eens een keer klaar om alleen een terrasje te pakken of in het hotel te zijn en dan 's avonds met mn vriend te zijn. Ik ken nou eenmaal niemand uit Den Haag maar het lijkt me wel leuk om ook overdag dingen te ondernemen met iemand, lekker winkelen oid. Na mijn afstuderen zijn veel vriendinnen van mij verhuisd en ik heb in leeuwarden via dit forum eerder leuke vriendinnen gevonden in leeuwarden om mee te sporten enzo, dus ik dacht ik probeer het ook gewoon een keer voor den haag.
xx Sharon
sharonvd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 44
Punten : 44
Registratiedatum : 04-12-10
hoi meiden,
Ik woon in de buurt van Den haag, dus lijkt mij ook leuk om af te spreken.
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Groetjes
Ik woon in de buurt van Den haag, dus lijkt mij ook leuk om af te spreken.
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Groetjes
happygirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 12
Punten : 15
Registratiedatum : 10-05-11
Ook ik ben pas in Den Haag komen wonen, lijkt me leuk om nieuwe mensen hier te leren kennen!
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
iloverocknroll1984 schreef:Ook ik ben pas in Den Haag komen wonen, lijkt me leuk om nieuwe mensen hier te leren kennen!
Hoe lang dan al?? Ik dacht dat je hier al dansles had of verwar ik je nu met iemand anders? Maar leuk te zien dat er zo veel meiden hier uit die leuke stad (of erom heen) komen .
Gast- Gast
Zusje schreef:iloverocknroll1984 schreef:Ook ik ben pas in Den Haag komen wonen, lijkt me leuk om nieuwe mensen hier te leren kennen!
Hoe lang dan al?? Ik dacht dat je hier al dansles had of verwar ik je nu met iemand anders? Maar leuk te zien dat er zo veel meiden hier uit die leuke stad (of erom heen) komen .
Ik werk wel al een tijdje in Den Haag en heb er inderdaad al een half jaar dansles gehad, maar woon er pas sinds een krap maandje nu :-)
Lijkt me zeker leuk!
vlinka schreef:Vrijdag had ik het er samen met een vriendin over dat het ons leuk lijkt om een vriendinnengroepje in Den Haag te hebben. We kennen natuurlijk elkaar, maar het is ook wel eens leuk om met meer meiden af te spreken om een drankje te doen, thee te drinken of naar de bios te gaan. Dus: wie heeft er zin om een keer in Den Haag af te spreken om een drankje te drinken. En als dit bevalt het vaker te doen?
Lijk me heel gezellig om een keer een drankje te gaan doen
Ik woon vlakbij Den Haag dus dat is geen probleem
ientje03- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 9
Registratiedatum : 20-12-10
Zusje schreef:Die Vlinka reageert niet echt meer geloof ik .
anders organiseren we zelf een leuk avondje
(dan wel na de vakantie, agz de meeste weg zijn/nog weg gaan)
ientje03- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 9
Registratiedatum : 20-12-10
Mocht er weer een meeting in DH komen, zou ik ook mee willen.. Woon hier een half jaartje, maar wil graag hier ook wat mensen leren kennen...
Niki schreef:Mocht er weer een meeting in DH komen, zou ik ook mee willen.. Woon hier een half jaartje, maar wil graag hier ook wat mensen leren kennen...
Jij was eerst Nicolletjuh? Of niet? Maar idd, waarom gaan we niet gewoon eens wat drinken met een groepje? Ergens een weekend. Hoef je toch niet twee maanden van te voren te regelen lijkt mij .
Gast- Gast
Ja, ik was eerst Nicolletjuhhhh!
Nou, ik zou het wel leuk vinden idd om met een groepje iets te gaan drinken. Komende weekenden heb ik al een aantal afspraken staan, maar koopavonden of vrijdagavonden zou ik ook eventueel kunnen...
Nou, ik zou het wel leuk vinden idd om met een groepje iets te gaan drinken. Komende weekenden heb ik al een aantal afspraken staan, maar koopavonden of vrijdagavonden zou ik ook eventueel kunnen...
Soortgelijke onderwerpen
» Vriendinnengroep regio 071
» Gezellige meiden gezocht voor vriendinnengroep(omg. Zaanstad
» Den Haag
» Den-Haag
» Den Haag meeting
» Gezellige meiden gezocht voor vriendinnengroep(omg. Zaanstad
» Den Haag
» Den-Haag
» Den Haag meeting
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: