Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezellige meiden gezocht voor vriendinnengroep(omg. Zaanstad

3 plaatsers

Ga naar beneden

Gezellige meiden gezocht voor vriendinnengroep(omg. Zaanstad Empty Gezellige meiden gezocht voor vriendinnengroep(omg. Zaanstad

Bericht  VanillaRose za 12 maa 2011 - 7:04

Hey meiden,
Ben op zoek naar gezellige meiden om samen leuke dingen mee te ondernemen zoals naar de bios, stappen, winkelen of terrasjes pikken.Er staan genoeg leuke oproepjes op hier maar niet echt bij mij in de buurt helaas, dus dacht plaats zelf even een oproepje. Lijkt me leuk als we er een soort meeting van kunnen maken. Is het ook meteen een stukje minder spannend haha Very Happy . Ik kom zelf uit Zaandam en ben 28 jaar en single. Heb wel vriendinnen maar die hebben allemaal een ander leven op dit moment (vriend/man, baby). Lijkt het je leuk en gezellig om een keertje wat te ondernemen, reageer dan!

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige meiden gezocht voor vriendinnengroep(omg. Zaanstad Empty Re: Gezellige meiden gezocht voor vriendinnengroep(omg. Zaanstad

Bericht  loura za 19 maa 2011 - 22:58

Hoi hoi! Waar woon je in Zaanstad? Ik heb er altijd gewoond smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Gezellige meiden gezocht voor vriendinnengroep(omg. Zaanstad Empty Re: Gezellige meiden gezocht voor vriendinnengroep(omg. Zaanstad

Bericht  VanillaRose zo 20 maa 2011 - 10:03

loura schreef:Hoi hoi! Waar woon je in Zaanstad? Ik heb er altijd gewoond smile

Hoi Loura, ik woon in het centrum van Zaandam. Zeg maar in de buurt van de peperstraat. Waar heb jij gewoond?

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  loura di 29 maa 2011 - 22:36

Ik in Kogerveld de laatste jaren en daarvoor centrum boven de Dirk. Daarvoor altijd in Koog aan de Zaan gewoond smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Gezellige meiden gezocht voor vriendinnengroep(omg. Zaanstad Empty hi

Bericht  mixedlady24 vr 14 okt 2011 - 11:06

hai ik woon in zaandam kan je meer over jezelf vertellen?ben 24 geen kids geen vriend...ben wel op zoek naar een leuke vriend. ben een halfbloed mix.

mixedlady24
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 14-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: