Gezellige meiden gezocht voor vriendinnengroep(omg. Zaanstad
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gezellige meiden gezocht voor vriendinnengroep(omg. Zaanstad
Hey meiden,
Ben op zoek naar gezellige meiden om samen leuke dingen mee te ondernemen zoals naar de bios, stappen, winkelen of terrasjes pikken.Er staan genoeg leuke oproepjes op hier maar niet echt bij mij in de buurt helaas, dus dacht plaats zelf even een oproepje. Lijkt me leuk als we er een soort meeting van kunnen maken. Is het ook meteen een stukje minder spannend haha . Ik kom zelf uit Zaandam en ben 28 jaar en single. Heb wel vriendinnen maar die hebben allemaal een ander leven op dit moment (vriend/man, baby). Lijkt het je leuk en gezellig om een keertje wat te ondernemen, reageer dan!
Ben op zoek naar gezellige meiden om samen leuke dingen mee te ondernemen zoals naar de bios, stappen, winkelen of terrasjes pikken.Er staan genoeg leuke oproepjes op hier maar niet echt bij mij in de buurt helaas, dus dacht plaats zelf even een oproepje. Lijkt me leuk als we er een soort meeting van kunnen maken. Is het ook meteen een stukje minder spannend haha . Ik kom zelf uit Zaandam en ben 28 jaar en single. Heb wel vriendinnen maar die hebben allemaal een ander leven op dit moment (vriend/man, baby). Lijkt het je leuk en gezellig om een keertje wat te ondernemen, reageer dan!
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Gezellige meiden gezocht voor vriendinnengroep(omg. Zaanstad
Hoi hoi! Waar woon je in Zaanstad? Ik heb er altijd gewoond
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Hoi hoi! Waar woon je in Zaanstad? Ik heb er altijd gewoond
Hoi Loura, ik woon in het centrum van Zaandam. Zeg maar in de buurt van de peperstraat. Waar heb jij gewoond?
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Ik in Kogerveld de laatste jaren en daarvoor centrum boven de Dirk. Daarvoor altijd in Koog aan de Zaan gewoond
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
hi
hai ik woon in zaandam kan je meer over jezelf vertellen?ben 24 geen kids geen vriend...ben wel op zoek naar een leuke vriend. ben een halfbloed mix.
mixedlady24- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 14-10-11
Soortgelijke onderwerpen
» Gezellige meiden omgeving Breda gezocht!
» Spontane, gezellige meiden 27+ omg leidschedam gezocht
» Gezellige meiden gezocht! (omgeving Deventer/Apeldoorn)
» Gezellige meiden in Groningen
» Gezellige meiden Eindhoven
» Spontane, gezellige meiden 27+ omg leidschedam gezocht
» Gezellige meiden gezocht! (omgeving Deventer/Apeldoorn)
» Gezellige meiden in Groningen
» Gezellige meiden Eindhoven
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: