Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je nu op dit moment..

+57
Shy
Eris
Tsjip
Roxi3
Qiara
Rush
Caresses
patjuhhh
Parisienne
xxDila
SleepingBeauty
JD
Merai
Flinder
Zonnetje
Sneeuwvlok
NerdChic
Rovine
Pien
Cheesegirl
Lejow
Ambivalence
Jezzie
Angela_1986
Smaragdje
Zininzon
SnowWhite
ekiaam87
mo-lola
Travelgurly
Sjonno
klavertje
Pussycat
Arwyn
Theezakje13
Kabouter
Sarah1985
Toet
_Lacey_
Fearie
mickey
Jelin
papilon
Snack a Jack
Silver
Like
Monte
Sorella
studiebol
Sterre
Curious
Atelier Madame
smooch
Nana
Suus
Shisha
Tullow
61 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Rovine vr 24 jun 2011 - 8:35

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Heb ik deze week al gedaan aan een helm en broekje met kussentjes (nadat mijn stuitje hardhandig in aanraking kwam met het asfalt tijdens het rolschaatsen).
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? M. Ze had nog zoveel om af te maken.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? -
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? -
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Iets buiten Europa omdat ik dat nog nooit gedaan heb.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Sushi en cola (maar dan apart van elkaar)
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Een luxe kookwinkel ofzo, aan bakspulletjes
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een hypo-allergene kat, al hebben we nu onze handen vol aan deze 2. Een schildpadje lijkt me wel een leuk kijk-huisdier.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  NerdChic vr 24 jun 2011 - 8:44

Razz_ schreef:.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Ik zou het in mijn portemonnee doen voor volgend weekend als mijn vriend en ik in Parijs zijn.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Poeh, moeilijk. Ik wil 2 personen terug namelijk mijn oma en de beste vriendin van mijn moeder.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Geen idee....
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Ook geen idee...
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Aangezien ik al 2 vakanties gepland heb (1 weekend en 1 echte vakantie) zal ik maar naar Amerika gaan. Daar ga ik dit jaar niet heen haha
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Ik heb niet echt zin in bepaalde dingen.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Vero Moda
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een katje I love you
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Sneeuwvlok vr 24 jun 2011 - 8:44

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Kleding! Of leuke spullen voor m'n kamer
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? M'n opa, heb hem nooit gekend, maar ben naar hem vernoemd en volgens mijn ouders lijk ik zo op hem. Als ik alle verhalen hoor over hem zou hij echt een goed mens zijn. Plus dat hij veel te jong overleden is.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Moeilijk! Weet ik zo niet..
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? David
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Exotisch eiland ver ver weg
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? chocola en groene ijsthee
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? een cadeaubon die je overal kan besteden haha, ik zou niet één winkel weten!
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een hond, geen twijfel over mogelijk
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Zonnetje vr 24 jun 2011 - 8:46

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Kleding, absoluut.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn opa.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Fleur
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Tim
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? naar de VS, New York en/of de westkust
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? rose en paprikachips
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Vero moda/Only
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? een vis :P
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Flinder vr 24 jun 2011 - 8:59

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? gebruiken voor de vakantie in augustus
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? mijn papa
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? N.ine
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? T.ijn
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Zuid-Frankrijk
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? cola en bolognese chips
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? IKEA
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? een kat


Laatst aangepast door Flinder op vr 24 jun 2011 - 18:44; in totaal 1 keer bewerkt
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Merai vr 24 jun 2011 - 10:08

100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Cadeautjes en taartspullen
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? De vader van mijn beste vriendin
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? zeg ik niet
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? en dit ook niet :P
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Suriname!
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Nog een kopje thee, verder ben ik behoorlijk verzadigd smile
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Een schoenenwinkel angel
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een poes, dat gaan we na de zomervakantie ook doen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 10:17

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Oei. Ik heb op dit moment nog maar 8 euro te besteden en mn ouders krijgen nog 100 van me. Dus aan mijn ouders ben ik bang
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Niemand, dat zou alles verstoren en dan zou ik diegene nog een keer moeten verliezen. Daar doe je niemand goed mee, de dood hoort bij het leven helaas.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Robin
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Dat is heel wisselend. Ik denk nu Kaleb of Jim
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? gezien ik in februari al weg ga, zou ik nu graag naar de VS gaan gezien Japan nu even niet zo leuk is...
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? waar ik trek in heb (nu dus niks)
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? geen idee
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? nog een kat, zou graag een hond hebben ook maar dat zit er gewoon niet in met mijn werk en single bestaan voorlopig

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  JD vr 24 jun 2011 - 11:37

. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? aan het aflossen van al mn rekeningen.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? mijn neefje
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? yenthe
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? tijs
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? naar de zon!
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? chocola en een colaatje
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? in de intratuin
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? ik heb al een hond, wil er sowieso niet nog 1...dus dan maar een vis?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  SleepingBeauty vr 24 jun 2011 - 22:07

100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Nieuwe lampen in de huiskamer
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? M'n opa
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Lieke
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Weet ik niet eigenlijk
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Zuid Frankrijk:heart:
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Boterham met optimel
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou? Bij de VeroModa
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  xxDila vr 24 jun 2011 - 23:03

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven?
planten/gras voor in de tuin, die moet hier nog helemaal gedaan worden!
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn?
Mijn oma, omdat ik zie hoeveel pijn en verdriet mijn moeder hier nog van heeft.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen?
Echt geen idee, ik vind zoveel leuk!
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen?
Dillen, ik heb besloten als ik ooit een jongen krijg moet hij gewoon zo heten, mijn vriend vind het gelukkig ook wel een leuke naam!
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen?
Zuid-Afrika, wil ik gewoon zo graag een rondreis maken!
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan?
Op dit moment..Italiaanse bol met ham & kaas + verse jus
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden?
Wederom een tuinwinkel, om onze tuin in te richten!
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan?
Een hond, ik heb al twee katten en wil graag een hond. Een rottweiler of een cane corso
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Parisienne vr 24 jun 2011 - 23:50

Wat een leuke! Very Happy

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Kleding
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn schoonvader
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Senna
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Luca(s)
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Israel
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Sushi en een witte wijn
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Een speelgoedwinkel (cadeau voor N.oa)
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Goudvis? :P (ik houd niet zo van huisdieren)
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  patjuhhh vr 24 jun 2011 - 23:51

Razz_ schreef:.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Kleding
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn lieve opa I love you
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Lynn
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? geen idee
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Turkije
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? dubbelfriss en geen idee
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Tally Weijl
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Hond
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Caresses vr 24 jun 2011 - 23:54

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven?
cadeau voor mijn vriend of kleding
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn?
moeder van mij vriend
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen?
ga ik niet zeggen, vind het leuk om te bewaren tot ik echt een dochter krijg smile
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen?
Zelfde verhaal
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen?
Amerika of Thailand
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan?
Chocola, hertenbiefstuk, thee
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden?
Zara of mediamarkt
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan?
Vis, ik hou niet van dieren.

Leuk lijstje om in te vullen smile

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 23:55

Zininzon schreef:.. .. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan vissen, ik heb een hekel aan dieren verzorgen

Vissen moet ook gevoerd worden, en het aquarium/grote kom moet ook schoongemaakt worden. Dat is ook verzorging Wink

Edit: veel van de ladies die vis als huisdier noemen zeggen: "ik hou niet van (huis)dieren" Hoe wil je zo'n beestje dan noemen? Een asseccoire? Vul dan "geen huisdier" in. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Rush za 25 jun 2011 - 0:08

Tea-Leaf schreef:
Zininzon schreef:.. .. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan vissen, ik heb een hekel aan dieren verzorgen

Edit: veel van de ladies die vis als huisdier noemen zeggen: "ik hou niet van (huis)dieren" Hoe wil je zo'n beestje dan noemen? Een asseccoire? Vul dan "geen huisdier" in. Very Happy
Je MOET toch, staat er? Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 0:14

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Ik zou er een rekening van betalen en van de rest lekker naar de film gaan ofzo.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Niemand. Diegene moet dan toch ooit weer sterven, dus daar schiet je niets mee op.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Elena.
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Joachim.
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Géén idee. Ergens in Zuid-Amerika of Australië.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? SUSHI! Ik heb al twee weken lang zin in Sushi.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Cd-winkel.
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Ik haat huisdieren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 0:21

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Sparen voor de vakantie
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn omaatje, maar die was al oud en een mooi leven gehad dus misschien zou ik dan 1 van mijn 2 overleden kennissen terugwensen
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Haha, mijn vriend en ik hebben een naam bedacht, oke dit klinkt heel gaar want we krijgen nog lang geen kinderen, maar we hebben besloten dat we die aan niemand vertellen omdat hij niet veel voorkomt en straks inspireren we mensen er nog mee;)
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? James
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Zuid Afrika
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Aardbeien en spa appel haha
.. een cadeabon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Oeh, Ici Paris denk ik!
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Eh? Een bromvlieg. Ik heb echt geen tijd om goed voor een beestje te zorgen, dat is zielig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Qiara za 25 jun 2011 - 4:15

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Kleding, kapper
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn oma, de moeder van mijn moeder.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Kiara :P of Eline
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Vincent of Maarten
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? V.S., Florida en N.Y.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Pizza met een rosetje
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Douglas
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Konijn of kitten
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 4:19

Powerbabe schreef:.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Haha, mijn vriend en ik hebben een naam bedacht, oke dit klinkt heel gaar want we krijgen nog lang geen kinderen, maar we hebben besloten dat we die aan niemand vertellen omdat hij niet veel voorkomt en straks inspireren we mensen er nog mee;)
Haha, dat heb ik ook.
Geen vriend en voorlopig dus ook nog geen kinderen, maar wil niemand inspireren..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Roxi3 za 25 jun 2011 - 4:24

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven?
Ik zou het meenemen op vakantie om daar lekker uit eten te gaan.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn?
De vader van mijn vriend omdat ik hem graag zou willen leren kennen.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen?
/
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen?
/
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen?
Edmonton in Canada.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan?
Een pizza carpaccio en een groot glas cherry coke met ijsblokjes.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden?
H&m of new look.
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan?
Een hond.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Tsjip za 25 jun 2011 - 4:30

..100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Aan kleren of aan spulletjes voor in onze tuin.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn oom. Hij is vorig jaar op 49 jarige leeftijd na een kort ziekbed van 5 weken overleden.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Ise
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Tijn
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Over 3 weken gaan we naar Fuertaventura. Als we het niet zelf hoeven te betalen naar Mexico of Amerika.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Patat met een kroket of frikandel.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Ook aan spulletjes voor in onze tuin.
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een hond.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Eris za 25 jun 2011 - 4:58


.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? zou ik aan mijn zusje geven
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? mijn opa
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? geen idee
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? idem dito
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Italië of naar Buenos Aires
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? De pizza die straks de oven in gaat met een lekker glaasje wijn
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Telecom winkel om bij mijn telefoon te leggen
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? een hondje
.


Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Shy za 25 jun 2011 - 5:06

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Aan boeken.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn moeder.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Zeg ik niet.
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Ook niet.
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Zweden naar familie.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Lekker glaasje frisdrank
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Nog een keer boeken angel
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Nog een kat.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  silly-one za 25 jun 2011 - 6:33

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Aan iets moois voor mijn zwager en zus
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn?
dan zou ik wensen dat het ongeboren kind van mijn zus gezond zou zijn i.p.v. nu dat het geen kans op leven heeft.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Geen idee
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Geen idee
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Jordanië
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? een goede sushi maaltijd.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? een winkel die mcgregor verkoopt.
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? dwerghamster.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Raindrop za 25 jun 2011 - 6:48

. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Een leuk jurkje denk ik of ik zet het op de spaarrekening.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn opa's en oma's.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Lana.
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Geen idee
... 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Moeilijk. Ik zou nog zoveel willen zien. Japan, Thailand, Amerika..
... moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Kebab met frietjes maar het wordt zo waarschijnlijk een kriekje met een lekkere zak chips!
... een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Takko Fashion of H&M.
... een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een hond en een kat.

Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 4 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum