Als je nu op dit moment..
+57
Shy
Eris
Tsjip
Roxi3
Qiara
Rush
Caresses
patjuhhh
Parisienne
xxDila
SleepingBeauty
JD
Merai
Flinder
Zonnetje
Sneeuwvlok
NerdChic
Rovine
Pien
Cheesegirl
Lejow
Ambivalence
Jezzie
Angela_1986
Smaragdje
Zininzon
SnowWhite
ekiaam87
mo-lola
Travelgurly
Sjonno
klavertje
Pussycat
Arwyn
Theezakje13
Kabouter
Sarah1985
Toet
_Lacey_
Fearie
mickey
Jelin
papilon
Snack a Jack
Silver
Like
Monte
Sorella
studiebol
Sterre
Curious
Atelier Madame
smooch
Nana
Suus
Shisha
Tullow
61 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Als je nu op dit moment..
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Avondje uit met mijn vriend. Borrelen en daarna een hapje eten
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Ik zou dat zo 123 niet weten
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Noa Nadine
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen??
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen?Aruba lijkt me wel wat
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan?Een lekker koud biertje en tapas
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden?H&M denk ik
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan?Ik heb al een hond
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Ik zou dat zo 123 niet weten
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Noa Nadine
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen??
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen?Aruba lijkt me wel wat
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan?Een lekker koud biertje en tapas
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden?H&M denk ik
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan?Ik heb al een hond
Gast- Gast
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Kleding
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Ik heb zoveel dierbare mensen gekend die te jong zijn overleden dat ik hierin geen keuze wil maken.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Dieze
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Nesco
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Ibiza
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Gamba's met zoete witte wijn
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Kledingwinkel
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Kat (heb ik al)
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Ik heb zoveel dierbare mensen gekend die te jong zijn overleden dat ik hierin geen keuze wil maken.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Dieze
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Nesco
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Ibiza
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Gamba's met zoete witte wijn
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Kledingwinkel
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Kat (heb ik al)
Gast- Gast
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? mijn reis new york mee af betalen
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? mijn oma
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? x
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? x
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Maleisie of Brazilie
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? kapsalon !
.. een cadeabon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Hunkemoller
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een kat
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? mijn oma
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Maleisie of Brazilie
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? kapsalon !
.. een cadeabon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Hunkemoller
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een kat
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Opa
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Florida en dan Miami,Orlando
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan?Broodje shourma met ice tea
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden?H&M
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Hond
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Florida en dan Miami,Orlando
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan?Broodje shourma met ice tea
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden?H&M
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Hond
Laatst aangepast door mo-lola op vr 24 jun 2011 - 4:04; in totaal 1 keer bewerkt
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven?
Kleren, heb zo'n zin om te shoppen nu!
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn?
Mijn oma
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen?
Zeg ik niet, aangezien we nog een kindje willen en wil dat wel een verrassing houden.
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen?
Idem.
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen?
Hmmm.. iig waar het lekker warm is, Bonaire of curaçao ofzo
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan?
Pizza van de pizzaria en een milk shake, haha wat een combi ook, maar daar heb ik erg zin in!
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden?
Intratuin, plantjes kopen voor de tuin!
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan?
Hond.
Kleren, heb zo'n zin om te shoppen nu!
Mijn oma
Zeg ik niet, aangezien we nog een kindje willen en wil dat wel een verrassing houden.
Idem.
Hmmm.. iig waar het lekker warm is, Bonaire of curaçao ofzo
Pizza van de pizzaria en een milk shake, haha wat een combi ook, maar daar heb ik erg zin in!
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden?
Intratuin, plantjes kopen voor de tuin!
Hond.
Gast- Gast
Razz_ schreef:.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven?
Laptop ( met eigen geld erbij natuurlijk)
Mijn opa
Pam (nee is een grapje met de achternaam van mijn vriend)
Sem ofzo
Disneyland en al die andere pretparken in Amerika
Burritos
Bart smit, er zijn een aantal games (wii & ps 3 en bordspelen) die ik graag wil hebben
Hond (nog 6 weken!!)
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Geen idee, ben nog geen meisjesnaam tegen gekomen die ik mijn dochter zou willen geven
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Jens
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Curacao
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Aardappels, spruitjes, schnitzel
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Douglas
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Kat
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Geen idee, ben nog geen meisjesnaam tegen gekomen die ik mijn dochter zou willen geven
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Jens
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Curacao
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Aardappels, spruitjes, schnitzel
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Douglas
Gast- Gast
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Nieuw pannenset
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Oma
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Julia
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Tijmen
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Indonesië
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Patat en Cola Zero (caffeine free)
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Thee winkel hier in de stad, geweldige spullen en smaken thee
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Oma
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Julia
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Tijmen
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Indonesië
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Patat en Cola Zero (caffeine free)
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Thee winkel hier in de stad, geweldige spullen en smaken thee
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Ik zou gaan shoppen en Birkenstocks kopen
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn opa, ik ben zo benieuwd wat voor een man dat was, en hoe hij in een relatie stond met mijn oma. Helaas heb ik hem nooit gekend.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Robine
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Olivier
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Brazilië, rondtrekken
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Spare ribs en verse jus d'orange
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? HEMA / IKEA / V&D
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een puppy
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn opa, ik ben zo benieuwd wat voor een man dat was, en hoe hij in een relatie stond met mijn oma. Helaas heb ik hem nooit gekend.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Robine
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Olivier
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Brazilië, rondtrekken
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Spare ribs en verse jus d'orange
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? HEMA / IKEA / V&D
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een puppy
Gast- Gast
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Kleding (of doorsparen voor een droger)
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Gelukkig zijn er de afgelopen jaren geen dierbare gestorven. Voor mijn vader zou ik zijn ouders terugwensen (mijn opa en oma) die zijn toch al een ruime tijd overleden.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Chloé (al weet ik dat toch niet zeker haha, ik vind meiden namen de laatste tijd een stuk moeilijker dan jongens)
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Julian, Elia, Vince, Philip
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Malediven of New York
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Water, heb echt ontzettende dorst
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? ASOS
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Chihuahua of ander klein geinig hondje.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Gelukkig zijn er de afgelopen jaren geen dierbare gestorven. Voor mijn vader zou ik zijn ouders terugwensen (mijn opa en oma) die zijn toch al een ruime tijd overleden.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Chloé (al weet ik dat toch niet zeker haha, ik vind meiden namen de laatste tijd een stuk moeilijker dan jongens)
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Julian, Elia, Vince, Philip
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Malediven of New York
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Water, heb echt ontzettende dorst
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? ASOS
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Chihuahua of ander klein geinig hondje.
Gast- Gast
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? een dagje sauna en sushi eten
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? voor mezelf? ik wil niet kiezen tussen opa en oma
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Robyn
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? David
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? IJsland
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? sushi en een heel zoete witte wijn
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? bij het tuincentrum
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan vissen, ik heb een hekel aan dieren verzorgen
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? voor mezelf? ik wil niet kiezen tussen opa en oma
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Robyn
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? David
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? IJsland
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? sushi en een heel zoete witte wijn
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? bij het tuincentrum
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan vissen, ik heb een hekel aan dieren verzorgen
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Een goede spijkerbroek
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Schandalig misschien, maar er is nog nooit een dierbaar iemand overleden!
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Geen idee
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Bram
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Warm en ver weg, misschien Mexico of Curacau
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Een schaaltje yoghurt met cruesli
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Lady sting
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Konijntje
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Schandalig misschien, maar er is nog nooit een dierbaar iemand overleden!
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Geen idee
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Bram
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Warm en ver weg, misschien Mexico of Curacau
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Een schaaltje yoghurt met cruesli
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Lady sting
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Konijntje
Gast- Gast
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Kleren en spulletjes voor mij en mijn zoontje.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn opa
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Weet ik niet
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Weet ik niet
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Kaapstad
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Een wokgerecht
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Intratuin of h&m
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Dan zou ik twee konijntjes nemen
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn opa
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Weet ik niet
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Weet ik niet
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Kaapstad
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Een wokgerecht
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Intratuin of h&m
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Dan zou ik twee konijntjes nemen
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Spullen voor m'n hobby. .. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn moeder!
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Ik heb geen flauw idee...
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Ook geen flauw idee...
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Naar zee.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Ik heb wel zin 'n frietje van de Mac en 'n kopje thee.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? In een kledingwinkel, zou eerst kijken waar ze de leukste dingetjes hebben .
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een goudvis
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Ik heb geen flauw idee...
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Ook geen flauw idee...
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Naar zee.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Ik heb wel zin 'n frietje van de Mac en 'n kopje thee.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? In een kledingwinkel, zou eerst kijken waar ze de leukste dingetjes hebben .
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Spullen voor mijn uitzet
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn oma
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? ***
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Fabian of Lucas
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Spanje, aan het strand
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Thee met een verse stroopwafel van de markt
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Ikea
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een hond
.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn oma
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? ***
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Fabian of Lucas
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Spanje, aan het strand
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Thee met een verse stroopwafel van de markt
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Ikea
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een hond
.
Laatst aangepast door Jezzie89 op ma 14 jan 2013 - 1:42; in totaal 1 keer bewerkt
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Ik zou wat zomerkleding en een bikini kopen, heb al een hele tijd geen kleding gekocht.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Een oud-klasgenootje. Zij is op haar 13e overleden aan CF en dat vind ik nog steeds zo oneerlijk.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Kirstie
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Lennox
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Thailand
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Bitter lemon light en een cornetto o.i.d.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Ikea, denk ik.
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Ik heb al twee huisdieren en meer past eigenlijk niet in mijn huisje, maar een kitten erbij zou wel te gek zijn.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Een oud-klasgenootje. Zij is op haar 13e overleden aan CF en dat vind ik nog steeds zo oneerlijk.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Kirstie
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Lennox
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Thailand
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Bitter lemon light en een cornetto o.i.d.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Ikea, denk ik.
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Ik heb al twee huisdieren en meer past eigenlijk niet in mijn huisje, maar een kitten erbij zou wel te gek zijn.
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? op de spaar voor de auto, we zijn er bijna!
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? mijn schoonmoeder
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Shannon of Dagmar denk ik
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? ehmm daar ben ik nog niet uit
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? disneyland of portugal
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? wok
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? H&M, shoppppeennn!
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan hond
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? mijn schoonmoeder
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Shannon of Dagmar denk ik
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? ehmm daar ben ik nog niet uit
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? disneyland of portugal
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? wok
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? H&M, shoppppeennn!
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan hond
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Die zet ik op mn spaarrekening!
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn moeder... echt alleen mn moeder
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Dat zie dan wel
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Dat zie ik dan wel
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Uhm... daar kom ik later wel op terug...
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Een pistoletje waar niks op zit met een sapje
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? De supermarkt
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn moeder... echt alleen mn moeder
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Dat zie dan wel
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Dat zie ik dan wel
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Uhm... daar kom ik later wel op terug...
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Een pistoletje waar niks op zit met een sapje
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? De supermarkt
Gast- Gast
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Sparen voor de vakantie
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Geen dierbare verloren in mijn leven
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Cecilia
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Sam
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Kreta
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Wieckse Rose Bier en bitterganituur
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Boekenwinkel
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Konijn
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Geen dierbare verloren in mijn leven
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Cecilia
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Sam
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Kreta
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Wieckse Rose Bier en bitterganituur
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Boekenwinkel
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Konijn
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Een nieuwe broek voor mijn man
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn neefje van 6, hij overleed 11 jaar geleden aan leukemie
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Lisa of Faye
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Liam
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Egypte
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? MAAAAAAAACCCC!!!
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? IKEA of Intratuin of H&M (sorry kan niet kiezen )
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Sharpei
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn neefje van 6, hij overleed 11 jaar geleden aan leukemie
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Lisa of Faye
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Liam
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Egypte
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? MAAAAAAAACCCC!!!
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? IKEA of Intratuin of H&M (sorry kan niet kiezen )
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Sharpei
Gast- Gast
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Dan zou ik hem voor nu bij mijn APK leggen.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Niemand. Het is goed zoals het nu is.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Charissa
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Nog steeds Jerzy.
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Naar een warm land. Maakt me niet zoveel uit waar naartoe.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Pizza Dinamite en een Cola Light.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Geen idee. Bart Smit voor een PS3.
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een hond, een boxer
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Niemand. Het is goed zoals het nu is.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Charissa
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Nog steeds Jerzy.
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Naar een warm land. Maakt me niet zoveel uit waar naartoe.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Pizza Dinamite en een Cola Light.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Geen idee. Bart Smit voor een PS3.
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een hond, een boxer
Gast- Gast
Die door een kattenluik past!!Alex schreef:... een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Sharpei
Gast- Gast
ProudMama schreef:Die door een kattenluik past!!Alex schreef:... een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Sharpei
Ooh ja!! Vergeten erbij te zetten! Dat is wel een must natuurlijk!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Die door een kattenluik past!!Alex schreef:... een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Sharpei
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? aan een cadeau voor mijn man
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? mijn zus
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? geheim, dat weten jullie binnen 3 weken
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Kyran, Stijn, Stan of Boas
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Naar Mallorca, El Arenal
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? als ik er geen rekening mee hoef te houden dat ik zwanger ben kies ik voor varkenshaas met champignonnensaus en een heerlijk wit wijntje of rosétje
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? ik wil heel graag een kinderstoel van Bloom hebben, waarschijnlijk zou ik hem daar bij leggen
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een katertje, een britse korthaar en dan bij voorkeur een silver tabbey
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? mijn zus
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? geheim, dat weten jullie binnen 3 weken
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Kyran, Stijn, Stan of Boas
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Naar Mallorca, El Arenal
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? als ik er geen rekening mee hoef te houden dat ik zwanger ben kies ik voor varkenshaas met champignonnensaus en een heerlijk wit wijntje of rosétje
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? ik wil heel graag een kinderstoel van Bloom hebben, waarschijnlijk zou ik hem daar bij leggen
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een katertje, een britse korthaar en dan bij voorkeur een silver tabbey
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zie jij er op dit moment uit?
» 80's moment
» Wat is je lievelingsnummer op het moment?
» 80's moment
» Wat is je lievelingsnummer op het moment?
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: