Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je nu op dit moment..

+57
Shy
Eris
Tsjip
Roxi3
Qiara
Rush
Caresses
patjuhhh
Parisienne
xxDila
SleepingBeauty
JD
Merai
Flinder
Zonnetje
Sneeuwvlok
NerdChic
Rovine
Pien
Cheesegirl
Lejow
Ambivalence
Jezzie
Angela_1986
Smaragdje
Zininzon
SnowWhite
ekiaam87
mo-lola
Travelgurly
Sjonno
klavertje
Pussycat
Arwyn
Theezakje13
Kabouter
Sarah1985
Toet
_Lacey_
Fearie
mickey
Jelin
papilon
Snack a Jack
Silver
Like
Monte
Sorella
studiebol
Sterre
Curious
Atelier Madame
smooch
Nana
Suus
Shisha
Tullow
61 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:20

100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? boodschappen want die ga ik zo doen
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? mijn neef
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Dieze
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? just
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? als er maar zon is....
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? cola light en macdonalds Very Happy
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? prenatal, voor de baby
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? een kat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:20

_Leaf_ schreef:
Tea-Leaf schreef:We hebben wat gemeen Leaf Wink

Niet leuk, maar toch waar. Je mag me altijd mailen/facebooken/PM'en he, dat weet je.

hug

Wow inderdaad!! Had ik ook nog niet gezien, had het scherm al even openstaan;)

Dat weet ik, en ga ik ook nog even doen. Vandaag op mijn kop gekregen van mijn psycholoog dat ik het verdriet niet toe laat, dus daarom zal ik je nog wel geen pm gestuurd hebben haha. hug

Je moet niks, als je dat maar goed onthoudt. Maar alles mag, en ik wil graag een luisterend ( lezend? ) oor bieden.

Makkelijk gezegd van je psych trouwens, hij kan dan wel de theorie hebben maar jij hebt helaas de praktijk. En die laat zich niet leiden...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Like vr 24 jun 2011 - 2:23

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Kleding en schoenen!
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn oma
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Eila
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Elijah
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Curacao
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Roze koek met een kop thee smile
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? H&M
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Nog een kat
Like
Like
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 46
Registratiedatum : 23-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Silver vr 24 jun 2011 - 2:24

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Kleding
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn beste vriendin
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? -
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? -
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Amerika Ohio
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Zalm met gebakken aardappels en slasalade
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Mediamarkt of blokker
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een hond
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Snack a Jack vr 24 jun 2011 - 2:25

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Een tas van PIP studio
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? De opa van mijn vriend
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Charly
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Ruben
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Jamaica
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Macdonalds en een milkshake framboos
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Ikea
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Nog een kater erbij


Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:27

BeeGee, nu ben ik wel benieuwd of je nu de namen noemt die jullie in gedachte hebben voor deze baby? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  papilon vr 24 jun 2011 - 2:30

[100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? kleding..

iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? moeilijk ik zou graag mijn oma terug willen ze is vorig jaar onverwachts overleden.. maar ik zou ook graag mijn vriendinnetje leaf haar vader terug willen geven.. weet hoe erg ze hem mist.....

een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? geen idee

.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? :S zover ik nu weet wil ik geen kinderen dus denk ik daar niet echt over na..

2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Alaska... naar mijn lieve vriendinnetje (zusje)

.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? geef mij maar een baily's coffee en een lekkere pasta mmm.. krijg er nu al honger van hihihi..

een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? meubelzaak... spulletjes kopen voor mijn nieuwe huisje..

een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? kan best nog een hondje bij hihi Very Happy [/quote][b]
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:31

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Op een spaarrekening zetten voor de verhuizing, of wat boeken kopen.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn moeder, absoluut mijn moeder...
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Ha, dat zeg ik niet Wink gezien het enorm aparte namen zijn die ik al vanaf mijn 11'e in mijn hoofd heb.
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Nog geen idee, ik dacht eerst altijd Jason, bij nader inzien vind ik dat toch geen leuke naam...
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Italië, en dan Venetië denk ik.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Waarschijnlijk pasta met een wijntje.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Een boeken winkel.
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een hond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Jelin vr 24 jun 2011 - 2:32

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Waarschijnlijk aan kleding.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn oma of de oma van mijn man.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Kylie
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Devon
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Griekenland
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Koffie met een koekje.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Bcc of een dergelijke winkel.
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Nog een hond.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  mickey vr 24 jun 2011 - 2:35

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Schoenen, boeken, babyspullen
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn opa of de oma van mijn vriend. Ze is vorig jaar overleden en volgens mij heeft mijn vriend er nog veel verdriet van. Mijn opa is al 15 jaar dood, maar mijn oma mist hem nog iedere dag.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Ise (mijn vriend vindt het geen mooie naam, dus ik kan het hier gerust neer zetten)
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Jens (zelfde als bij de meisjesnaam)
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Amerika of Canada
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Frietjes en ijsthee
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? MissEtam, Babydump
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Niks. We hebben nu een hond, maar als hij er niet meer is, komt er ook geen nieuwe, i.v.m. allergiën van mijn kant. Ben ook allergisch voor katten, vogels, knaagdieren, etc.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:42

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Jurkje en accessoires voor in huis.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn oma.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Uhm.. Vi(e)ve denk ik.
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Sil?
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Bali.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Sushi en rode wijn.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Douglas.
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Goudvis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:51

Razz_ schreef:.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Ik zou hier denk ik een nieuwe pandorabedel van kopen en kaartjes voor de musical Soldaat van Oranje.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn oma
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Ik weet het echt serieus niet
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Thomas/Thijs/Jens ergens in die trant
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Kenia/Tanzania en Zanzibar (rondreis)
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Sushi en een lekker wijntje
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? een kledingwinkel
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een poes, alleen is mijn vriend daar allergisch voor haha, dus dan wordt het een of ander klein knaagdier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Fearie vr 24 jun 2011 - 2:53

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Babyfoon
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn overgrootoma
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Roxy
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Krijg een zoon, dus dat ga ik niet vertellen
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Kroatie
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Broodje filet american met een smoothie
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Douglas
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een mopshondje en dan noemde ik hem Frenk (van Men In Black :P)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:56

Razz_ schreef:.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Aan de vakantie smile
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mij oma!
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Loïs.
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Geen flauw idee.
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Italie of Turkije.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Een pizza en een lekker koud biertje!
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Prenatal of Intertoys (zoontje)
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Geen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  _Lacey_ vr 24 jun 2011 - 2:57

Razz_ schreef:.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Schoenen.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn oma, die ik dan wel nooit gekend heb, maar ik schijn erg op haar te lijken. Zou haar graag gekend hebben...
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Geen idee
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Finn
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Naar de Southern States van de VS. Al is 2 weken daar misschien wat kort voor.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Thee en een boterham
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Juwelier of een andere winkel waar ze mooie horloges verkopen.
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Geen. Ik had een cavia, maar is 2 maanden terug overleden. Hoe gezellig een dier in huis ook is, ik wil de komende jaren veel gaan reizen en dan vind ik het niet handig om een huisdier te nemen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Toet vr 24 jun 2011 - 2:58

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Aan drankjes op defqon morgen.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? De broer van mijn vriendin, maar dan wel zonder de stemmen in zijn hoofd, zodat hij een normaal leven kan hebben.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Julia.
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Dean.
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Kreta.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Een blikje red bull.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Bij een parfumerie, want mijn victor & rolf is bijna op.
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een slang, boa kleine soort..
.

Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 3:07

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven?
Mooi zomerjurkje/outfit

.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn?
Er is niemand in mijn naaste omgeving overleden. Mijn overgrootmoeder had ik wel een keer willen ontmoeten, ik ben naar haar vernoemd.

.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen?
Roza of Barthe

.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen?
Lucas of Thijmen

.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen?
Zuid-Frankrijk
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan?
Fruitsalade met aardbei, ananas, nectarine, appel, peer, banaan...

.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden?
Steps of woonwinkel waar ze Riviera de la Maison hebben smile

.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan?
Eendagsvlieg :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Sarah1985 vr 24 jun 2011 - 3:13

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? aan isolatie voor de zolder.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? mijn opa en oma zodat ze mijn man kunnen ontmoeten..
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Sarah.
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Jens.
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? pff wil overal wel heen.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Dan zou ik wel uiteten willen hier in een restaurant lekkere snitzel.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? mediamarkt, voor een stofzuiger.
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? kat..
.

Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Kabouter vr 24 jun 2011 - 3:17

100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Ik denk dat ik er lekker van zou gaan shoppen
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mama
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Ik heb serieus geen idee..
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Teun
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Zweden
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Ik heb wel zin in sushi
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? In de boekwinkel!!
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een hond (liefst een husky)
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Theezakje13 vr 24 jun 2011 - 3:20

100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Babykleertjes!!
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn oma die alweer 10 jaar dood is, maar ze zou zo ontzettend trots op haar achterkleinkind zijn die op komst is!
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Hou ik geheim, want geslacht is onbekend.
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Iden.
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Italie
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Ik heb zin in lasagne.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Prenatal
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? geen
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 3:22

Razz_ schreef:.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Uit eten gaan.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn opa
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Lize
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Willem
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Dominicaanse Republiek
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Ranja en Friet
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Ici Paris, Flowebomb kopen
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een tweede hondje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Arwyn vr 24 jun 2011 - 3:24

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Ik zou gaan shoppen, maar weet niet voor wat.. Mss schoenen voor op het werk of een paar sneakers.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Een jongen die ik nog ken van de middelbare school. We hadden al jaren geen contact meer gehad toen ik hoorde dat hij verongelukt was op vakantie. Vind het nog steeds vreselijk voor zijn ouders.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Geen idee.
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Daan/Daniël.
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Kroatië en Oostenrijk.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Op dit moment zit ik lekker aan de thee met M&M's.. Embarassed Na vanavond ga ik m'n leven weer beteren, haha.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Geen idee eigenlijk, haha.
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een kat.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Pussycat vr 24 jun 2011 - 3:25

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven?
- Uhm... dan toch kleding denk ik. Of anders een etentje met m'n man samen.

.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn?
- M'n moeder.

.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen?
- Oh help ik denk serieus dat we grote problemen gaan krijgen mochten er meer kinderen komen haha. Want voor onze dochter vonden we samen maar 1 naam mooi.

.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen?
- Dat is helemaal een ramp.

.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen?
- We willen dit jaar graag naar italie/spanje/griekenland die kant.

.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan?
- Hmm op dit moment weinig zin in iets. Heb net limonade op.

.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden?
-Geen idee ik ben niet zo'n shopholic, ow wacht ik heb nog wel schoenen en sieraden nodig voor een bruiloft. Maar geen idee welke winkel ik daarvoor ga benaderen smile

.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan?
- Een hond


Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  klavertje vr 24 jun 2011 - 3:31

Razz_ schreef:.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? kleding
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? mijn lieve opa en oma
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Maud
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Daan
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Curacao
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Kersen
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? boekwinkel
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? hond
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Sjonno vr 24 jun 2011 - 3:35

Razz_ schreef:.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Kleding!
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn opa
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Silke
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Jurre
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Normandie, Frankrijk
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Ik heb totaal geen trek nu
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Douglas
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Konijn
[b]
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum