Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je nu op dit moment..

+57
Shy
Eris
Tsjip
Roxi3
Qiara
Rush
Caresses
patjuhhh
Parisienne
xxDila
SleepingBeauty
JD
Merai
Flinder
Zonnetje
Sneeuwvlok
NerdChic
Rovine
Pien
Cheesegirl
Lejow
Ambivalence
Jezzie
Angela_1986
Smaragdje
Zininzon
SnowWhite
ekiaam87
mo-lola
Travelgurly
Sjonno
klavertje
Pussycat
Arwyn
Theezakje13
Kabouter
Sarah1985
Toet
_Lacey_
Fearie
mickey
Jelin
papilon
Snack a Jack
Silver
Like
Monte
Sorella
studiebol
Sterre
Curious
Atelier Madame
smooch
Nana
Suus
Shisha
Tullow
61 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 5 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 6:56

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Sieraden voor bij mijn trouwjurk.
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn opa van vaders kant.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Judith/Sarah/Jennifer o.i.d.
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Brent/Thom o.i.d.
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Mexico.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Blokjes kaas met honing en een glas Prosecco.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? H&M of een boekenwinkel, zoals ECI of Bruna.
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een kat. Ik wil zoooooooo graag weer een kat... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 5 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 6:57

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Een nieuwe tv
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn oma. Ik heb haar nooit gekend.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Amy of Ava
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Julian
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Ergens waar het warm is. Ik zou graag terugwillen naar Bulgarije maar Aruba lijkt me ook wel wat Wink
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Glas water. Ik zit nog vol van de Mac dus hoef voorlopig niks te eten.
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? River Island
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Als ik echt zou moeten kiezen een mini varkentje. Maar eigenlijk wil ik helemaal geen huisdier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 5 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Beachgirl za 25 jun 2011 - 7:13

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Nieuwe achterlichten voor mijn auto
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? Mijn oma
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Mara
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Lucas
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Curacao
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Sushi en muntthee
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Esprit
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een kat uit het asiel


Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 5 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 7:18

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Aan mooie pumps die lekker zitten!
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? De moeder van een vriendin van me. Ze is anderhalf jaar geleden overleden en ik zie vaak hoe moeilijk het voor haar is als het weer over ouders gaat. Ik heb haar nooit persoonlijk gekend, maar ze heeft vier geweldige dochters grootgebracht, dus ik denk dat het een fantastisch mens moet zijn.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Lara
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Daan (op voorwaarde dat het niet van mijn ex is, want zijn broertje heet zo Wink).
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Ecuador.
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? Gamba's: VEEL!
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Men at Work, ik wil een nieuwe broek!
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Een kat denk ik I love you.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 5 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Mamasapje za 25 jun 2011 - 14:17

.. 100 euro zou krijgen die op moet waar zou je die nu aan uitgeven? Nieuwe draagdoek
.. iemand mag terug wensen die is overleden wie zou dat dan zijn? De moeder van mijn achterneven. Zij heeft zelfmoord gepleegd toen zij nog maar klein waren door zichzelf te verstikken.
.. een dochter zou krijgen, hoe zou je haar noemen? Ik zou dat zo niet weten... Jackie vind ik wel leuk, maar manlief niet. Ik denk iets van Ju.lia, Jose.phine, Ju.liette etc.
.. een zoon zou krijgen, hoe zou je hem noemen? Ni.sse, Ju.lius, A.iden ( geen idee! eerst moet vriendlief een 4e willen dan denken we daar pas over goed over na!)
.. 2 weken op vakantie zou moeten, naar welk land/plaats ga je dan heen? Australië, op bezoek bij mijn beste vriendin die daar al sinds begin januari zit...ik mis haar!
.. moest kiezen wat je gaat eten en drinken, wat neem je dan? op dit moment niets.. ben aan het werk... Maar vanmiddag bij de lunch ga ik voor een bagel Parmaham met verse jus
.. een cadeaubon zou krijgen van 100 euro, in welke winkel zou je die gaan besteden? Ikea
.. een huisdier zou moeten nemen, voor welk dier ga je dan? Poesje, maar wil vriendlief niet... Konijntje dan maar:)
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu op dit moment.. - Pagina 5 Empty Re: Als je nu op dit moment..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum