Onzinnig
+4
smooch
Kabouter
Zwoesj
juffie001
8 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Onzinnig
Jolie2 schreef:Wat grappig dat, dat samen gaat. Hoelang heb je erover gedaan om dat op te bouwen? Ik rook nagenoeg niet meer, misschien 3 sigaretten per maand. Vind het nog steeds lekker, maar ja het is niet goed.
Knap hoor! Ik heb het gedaan met MP3'tjes, start to run heet het. Dan leer je in 27 lessen 5 km hardlopen. Met snelle muziek om te rennen, en langzame muziek wanneer je een wandelpauze hebt. En zo steeds per les een stukje langer rennen. Daar doe je 10 weken over. En nu ben ik bezig met de 5 tot 10 maar mijn motivatie is weg, omdat de muziek van de 2e reeks echt zo slecht is, haha.
Gast- Gast
haha ja ik heb je boek al een hele tijd! Ik heb er ook wel veel aan. Maar het ontglipt me ook wel weer redelijk snel. Ik weet het wel, maar dan ben ik weer onderweg en is er geen goed alternatief voor handen of is er niets in huis en eet ik rare dingen en dan denk ik al snel achhh dan kan ik dit ook nog wel even eten en dan zit ik weer op het slechte pad. Terwijl ik me veel beter voel als ik dat niet doe.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:haha ja ik heb je boek al een hele tijd! Ik heb er ook wel veel aan. Maar het ontglipt me ook wel weer redelijk snel. Ik weet het wel, maar dan ben ik weer onderweg en is er geen goed alternatief voor handen of is er niets in huis en eet ik rare dingen en dan denk ik al snel achhh dan kan ik dit ook nog wel even eten en dan zit ik weer op het slechte pad. Terwijl ik me veel beter voel als ik dat niet doe.
Stom he? Ik heb hetzelfde. Dan heb ik echt een vreetbui/slecht eten bui, die wel 2 weken duurt! Raar hoe dat werkt in drukke tijden.
Gast- Gast
Merai schreef:Jolie2 schreef:Wat grappig dat, dat samen gaat. Hoelang heb je erover gedaan om dat op te bouwen? Ik rook nagenoeg niet meer, misschien 3 sigaretten per maand. Vind het nog steeds lekker, maar ja het is niet goed.
Oh ik zou echt willen dat ik dat kon! Soms heb ik zo'n zin in een sigaret maar ik ben bang dat ik dan gewoon weer begin dus ik durf het niet te proberen.
Oh nee dat ga ik straks ook niet doen, denk niet dat ik dat kan!
Gast- Gast
Dat praten over roken werkt echt als het pavlov effect op mij, wil er meteen 1 opsteken. Dat wordt nog wat straks! Maar ook ik kan het
Gast- Gast
Jen_ schreef:Merai schreef:Jolie2 schreef:Wat grappig dat, dat samen gaat. Hoelang heb je erover gedaan om dat op te bouwen? Ik rook nagenoeg niet meer, misschien 3 sigaretten per maand. Vind het nog steeds lekker, maar ja het is niet goed.
Oh ik zou echt willen dat ik dat kon! Soms heb ik zo'n zin in een sigaret maar ik ben bang dat ik dan gewoon weer begin dus ik durf het niet te proberen.
Dat is alleen voor de hele gedisciplineerden weggelegd
Edit: En uiteraard kun jij het!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Punk'd schreef:Fijne avond iedereen.
Mijn vriend wil computeren dus ik ga op de bank ploffen
doeii
Eigen pc? Dat is zo handig!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Merai schreef:Jen_ schreef:Merai schreef:Jolie2 schreef:Wat grappig dat, dat samen gaat. Hoelang heb je erover gedaan om dat op te bouwen? Ik rook nagenoeg niet meer, misschien 3 sigaretten per maand. Vind het nog steeds lekker, maar ja het is niet goed.
Ja he. Hoe lang ben jij nu gestopt?
Gast- Gast
Ik ga even roken.Jen_ schreef:Dat praten over roken werkt echt als het pavlov effect op mij, wil er meteen 1 opsteken. Dat wordt nog wat straks! Maar ook ik kan het
Gast- Gast
Jen_ schreef:Merai schreef:Jen_ schreef:Merai schreef:Jolie2 schreef:Wat grappig dat, dat samen gaat. Hoelang heb je erover gedaan om dat op te bouwen? Ik rook nagenoeg niet meer, misschien 3 sigaretten per maand. Vind het nog steeds lekker, maar ja het is niet goed.
Ja he. Hoe lang ben jij nu gestopt?
Al bijna drie jaar! Het gaat heel goed hoor maar op de een of andere manier houdt het me nu al een paar weken bezig. Soms denk ik dat er gewoon een moet opsteken om er achter te komen dat ik het helemaal niet meer lekker vind, maarja.. stel dat ik het wel lekker vind
Merai- Ratel
Oohh, ik ben jaloers op alle sportende mensen. Ik kan me er echt niet toe zetten zucht.. Ik wil mijn strakke lijf weer terug!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Haha dat doe ik ook zeker niet
Merai- Ratel
Ik heb gewoon echt dagen dat ik vergeet te roken en ook dagen dat ik heel veel rook. Ik denk dat ik gewoon niet zo verslavingsgevoelig ben maar het wel lekker vind.
Gast- Gast
Ik sport 3,5 uur per week en dat voelt wel goed maar echt resultaat zie ik niet. Hopelijk kan ik jullie binnenkort melden dat ik op mijn streefgewicht zit
Merai- Ratel
Merai schreef:Ik sport 3,5 uur per week en dat voelt wel goed maar echt resultaat zie ik niet. Hopelijk kan ik jullie binnenkort melden dat ik op mijn streefgewicht zit
Ik sport sinds 30 mei echt ontzettend veel en ben zo bang dat ik tijdens de eerste 'weging' niets in vet ben afgevallen terwijl ik me dan 6 weken heb lopen afpeigeren.
Ik doe 2/3x per week krachttraining (met losse zware dumbbells en barbells). 1x per week bodypump (dat is zeg maar de 3e keer van krachttraining als ik zin heb en anders doe ik gewoon de losse krachttraining) en ik loop 1a2x per week een half uur tot 40 minuten hard (met 2/3x een pauze van 1 minuut).. En dan rust ik die laatste dag hahaha.
Maar als ik in de spiegel kijk zie ik nog niet zo heel veel veranderen en de weegschaal blijft hetzelfde (nu kan dat omdat ik meer spier aan het opbouwen ben natuurlijk) maar stiekem ben ik gewoon zooo bang dat het allemaal voor niets is.
Gast- Gast
Het is toch nooit voor niets? Sporten is gezond! En 6 weken is nog niet zo heel lang natuurlijk. En bovendien zie jij jezelf elke dag dus misschien vallen veranderingen jou gewoon minder op.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Het is toch nooit voor niets? Sporten is gezond! En 6 weken is nog niet zo heel lang natuurlijk. En bovendien zie jij jezelf elke dag dus misschien vallen veranderingen jou gewoon minder op.
Heeft jouw vriend jouw BB? Ik zou je gister een ping sturen, maar ik moest opnieuw inviten, toen kreeg ik een berichtje van R
Gast- Gast
Haha zo grappig. Ja. er is ooit iets met synchroniseren mis gegaan met onze telefoons en toen is onze ping gewisseld geweest. Ik weet niet HOE dat kan, maar sindsdien krijgt iedereen die ik daar voor al in mijn ping had, R. ipv mij haha.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Het is toch nooit voor niets? Sporten is gezond! En 6 weken is nog niet zo heel lang natuurlijk. En bovendien zie jij jezelf elke dag dus misschien vallen veranderingen jou gewoon minder op.
Ja ergens weet ik het ook natuurlijk, maar ik hoopte stiekem dat toch al het vet als sneeuw voor de zon zou verdwijnen
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: