Onzinnig
+4
smooch
Kabouter
Zwoesj
juffie001
8 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Onzinnig
Minneke schreef:Ik moest lachen vanavond,tijdens een oudergesprek: Ik vertel aan een vader dat zijn dochter moeite heeft met het vervoegen van werkwoorden en geef als voorbeeld: 'Ze zegt bijvoorbeeld: de jongen heb..' Waarop vader me zo aankijkt:
Een minuut later zegt vader: 'Ja, mijn buurman heb ook dyslexie.'
En ik maar proberen mijn gezicht in de plooi te houden
Wahaha!
Ik heb verder zelf niets onzinnigs te melden, ik heb een dag gehad waarin ik alleen maar zinnige dingen gedaan heb
Gast- Gast
Fijn dat je vrede krijgt met je lichaam, dat mag ook, je lichaam heeft nota bene drie kinderen gebaard, daar mag je trots op zijn. Ik denk ook dat, tenminste ik merk dat, naarmate je ouder wordt je meer vrede krijgt met je lichaam. Ik snap niet dat ik vroeger zo onzeker ben geweest over mijn lichaam.
Wat goed dat je een borstverkleining laat doen, kan ik me heel goed voorstellen als je er zoveel last van heb.
Wat goed dat je een borstverkleining laat doen, kan ik me heel goed voorstellen als je er zoveel last van heb.
Gast- Gast
Haha dit is gewoon een tweede dagcafé Maar ik hou van onzinnige dingen! Onzinnig ding 1: Ik heb me gisteren een bloemensnijdertje aan laten smeren toen ik mezelf op een bosje bloemen trakteerde. Onzinnig ding 2: Ik heb afgelopen weekend echt de meest briljante rode vintage pumps gekocht, maar eigenlijk heb ik niks om er bij aan te trekken. Zelf vind ik dat wel een goede reden om nieuwe kleren te kopen, wat jullie?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben echt zo enorm niet strak op het moment. Door een longontsteking en een rugblessure heb ik een hele tijd niet kunnen sporten. Of in ieder geval niet optimaal, nu kan ik eindelijk weer, is het hockeyseizoen afgelopen. Dus nu heb ik een sportschool abonnement en dat vind ik dan wel weer leuk met mijn vriendinnen. Maar soms word ik er zo enorm moedeloos van dat ik gewoon een hele zak chips opeet "omdat ik toch al een papzak ben".
Right..
Right..
Gast- Gast
Merai schreef:Haha dit is gewoon een tweede dagcafé Maar ik hou van onzinnige dingen! Onzinnig ding 1: Ik heb me gisteren een bloemensnijdertje aan laten smeren toen ik mezelf op een bosje bloemen trakteerde. Onzinnig ding 2: Ik heb afgelopen weekend echt de meest briljante rode vintage pumps gekocht, maar eigenlijk heb ik niks om er bij aan te trekken. Zelf vind ik dat wel een goede reden om nieuwe kleren te kopen, wat jullie?
1. Die dingen zijn zeker niet onzinnig.
2. Dat vind ik ook
oohh en ik weet weer wat ik wilde zeggen! Op date naar burgers zoo:D dat is zo leuk! Heb ik ook eens gedaan, was erg romantisch haha!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik ben echt zo enorm niet strak op het moment. Door een longontsteking en een rugblessure heb ik een hele tijd niet kunnen sporten. Of in ieder geval niet optimaal, nu kan ik eindelijk weer, is het hockeyseizoen afgelopen. Dus nu heb ik een sportschool abonnement en dat vind ik dan wel weer leuk met mijn vriendinnen. Maar soms word ik er zo enorm moedeloos van dat ik gewoon een hele zak chips opeet "omdat ik toch al een papzak ben".
Right..
Ik denk dat jij de mooiste papzak bent Ik ben eigenlijk nooit strak geweest, zelfs ten tijden van mijn (ernstige) ondergewicht niet. Ik heb me er maar bij neergelegd.. verder ben ik namelijk wel heel lief
Merai- Ratel
Mijn vriend was ook romantisch vanavond..we gingen samen een ijsje halen bij de McDonalds .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik vind het leuk dat Jolie er is. Een toplichaam? Goed zo! Maar dat had je toch al?
Ik wilde niet hardlopen, had geen zin. Maar ben om 21u toch gegaan, en heb 35 minuten gerend. Daarna gedoucht en mijn haar gewassen, nagels gelakt, en nu zit ik aan de wijn
Ik wilde niet hardlopen, had geen zin. Maar ben om 21u toch gegaan, en heb 35 minuten gerend. Daarna gedoucht en mijn haar gewassen, nagels gelakt, en nu zit ik aan de wijn
Gast- Gast
Jolie2 schreef:Fijn dat je vrede krijgt met je lichaam, dat mag ook, je lichaam heeft nota bene drie kinderen gebaard, daar mag je trots op zijn. Ik denk ook dat, tenminste ik merk dat, naarmate je ouder wordt je meer vrede krijgt met je lichaam. Ik snap niet dat ik vroeger zo onzeker ben geweest over mijn lichaam.
Ja dat idee krijg ik ook wel hoor en ik heb er inderdaad drie kids voor terug. En ik ben dan niet zo, oh ik heb drie kinderen dus laat die overtollige kilo's ook maar zitten en ik doe voor de rest niks meer. Maar ik ben nu 28 en geen moeke die geen moer meer aan zichzelf doet.
En die borstverkleining ga ik doen als de kinderen wat zelfstandiger zijn want je mag een tijd niet tillen en met twee van die ukkies is dat nog geen doen, dus dat komt wel.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Ik vind het leuk dat Jolie er is. Een toplichaam? Goed zo! Maar dat had je toch al?
Dat klinkt goed! Proost
Merai- Ratel
Wat goed van jou Jen dat je lekker bent gaan rennen. Ik moet ook maar weer eens beginnen met start to run. Als ik niet zo lui was en zo van eten hield had ik vast ook zo'n mooi figuur als Jen en Jolie. Leuk koppel trouwens, Jen en Jolie .
Haha lief van je Merai, maar echt, It's not pretty underneath my clothes . Nee ik overdrijf. Maar ik heb gewoon net teveel narigheid gegeten en nu voel ik me dik. Er mag zeker wat af, maar ik ben nou ook weer niet geheel ontevreden.
Haha lief van je Merai, maar echt, It's not pretty underneath my clothes . Nee ik overdrijf. Maar ik heb gewoon net teveel narigheid gegeten en nu voel ik me dik. Er mag zeker wat af, maar ik ben nou ook weer niet geheel ontevreden.
Laatst aangepast door Powerbabe op do 23 jun 2011 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik ben echt zo enorm niet strak op het moment. Door een longontsteking en een rugblessure heb ik een hele tijd niet kunnen sporten. Of in ieder geval niet optimaal, nu kan ik eindelijk weer, is het hockeyseizoen afgelopen. Dus nu heb ik een sportschool abonnement en dat vind ik dan wel weer leuk met mijn vriendinnen. Maar soms word ik er zo enorm moedeloos van dat ik gewoon een hele zak chips opeet "omdat ik toch al een papzak ben".
Right..
Ohh ja dat heb ik ook! Als ik bijvoorbeeld op het werk een stuk taart eet, denk ik 'nu is het toch al verpest' en dan ga ik nog chips eten, pizza, een chocoladecroissant. De logica.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Wat goed van jou Jen dat je lekker bent gaan rennen. Ik moet ook maar weer eens beginnen met start to run. Als ik niet zo lui was en zo van eten hield had ik vast ook zo'n mooi figuur als Jen en Jolie. Leuk koppel trouwens, Jen en Jolie .
Haha ja leuk koppel he? Ik houd ook van eten hoor! Daarom eet ik door de week niks en in het weekend ga ik helemaal los hahahaha. Mensen vragen op mijn werk wel eens 'hoe blijf jij zo slank?' Ik zeg dan 'omdat ik niks eet' (dat is natuurlijk een slechte grap van mij) maar door de week eet ik gewoon goed, om in het weekend nergens op te letten, dat heft elkaar dan weer op zeg maar.
Gast- Gast
Merai schreef:Jen_ schreef:Ik vind het leuk dat Jolie er is. Een toplichaam? Goed zo! Maar dat had je toch al?
Dat klinkt goed! Proost
Tnx! Ik neem er nog 1
Gast- Gast
Jen_ schreef:
Ohh ja dat heb ik ook! Als ik bijvoorbeeld op het werk een stuk taart eet, denk ik 'nu is het toch al verpest' en dan ga ik nog chips eten, pizza, een chocoladecroissant. De logica.
Haha, precies, volkomen logisch.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Ik vind het leuk dat Jolie er is. Een toplichaam? Goed zo! Maar dat had je toch al?
Lekker Jen! Jij hebt toch ook een toplichaam! Nee ik had nog geen toplichaam, ik was gewoon heel slank. Nu weeg ik net 2 kilo meer, maar nu ben ik door lichaamsbeweging beter gevormd.
Maar 35 minuten aan een stuk door rennen? Wow! Rook je nog, gaat dat samen?
Gast- Gast
Jen_ schreef:Powerbabe schreef:Wat goed van jou Jen dat je lekker bent gaan rennen. Ik moet ook maar weer eens beginnen met start to run. Als ik niet zo lui was en zo van eten hield had ik vast ook zo'n mooi figuur als Jen en Jolie. Leuk koppel trouwens, Jen en Jolie .
Haha ja leuk koppel he? Ik houd ook van eten hoor! Daarom eet ik door de week niks en in het weekend ga ik helemaal los hahahaha. Mensen vragen op mijn werk wel eens 'hoe blijf jij zo slank?' Ik zeg dan 'omdat ik niks eet' (dat is natuurlijk een slechte grap van mij) maar door de week eet ik gewoon goed, om in het weekend nergens op te letten, dat heft elkaar dan weer op zeg maar.
Dat is misschien wel een goeie. Alleen nu zit ik volop in mijn tentamens en dan zit ik de hele dag in de UB, om 4 uur schreeuwt mijn hoofd dan gewoon om iets lekkers. En vaak kan ik me beheersen, maar te vaak ook niet. En als ik dan weer druk ben met van alles, dan denk ik niet eens aan ongezonde dingen en gaat het veel beter!
Gast- Gast
Jolie2 schreef:Jen_ schreef:Ik vind het leuk dat Jolie er is. Een toplichaam? Goed zo! Maar dat had je toch al?
Lekker Jen! Jij hebt toch ook een toplichaam! Nee ik had nog geen toplichaam, ik was gewoon heel slank. Nu weeg ik net 2 kilo meer, maar nu ben ik door lichaamsbeweging beter gevormd.
Maar 35 minuten aan een stuk door rennen? Wow! Rook je nog, gaat dat samen?
Ja ik snap wat je bedoelt, er is natuurlijk een verschil tussen slank en goed gevormd.
Ja ik ren 35 minuten aan een stuk, kan ook 45 minuten en rook nog! Dat gaat prima samen Maar na de zomer op de 1e werkdag na de vakantie stop ik. Het gaat me steeds meer tegen staan. Rook jij nog?
Gast- Gast
[quote="Powerbabe"]
2. Dat vind ik ook
oohh en ik weet weer wat ik wilde zeggen! Op date naar burgers zoo:D dat is zo leuk! Heb ik ook eens gedaan, was erg romantisch haha![/quote]
Jaah was het leuk! Ben benieuwd of ik Schotse hooglanders tegenkom... Ook heb ik al mijn hele leven dat ik graag sex wil hebben in de woestijn.. Denk je dat het gaat lukken haha
Merai schreef:Haha dit is gewoon een tweede dagcafé Maar ik hou van onzinnige dingen! Onzinnig ding 1: Ik heb me gisteren een bloemensnijdertje aan laten smeren toen ik mezelf op een bosje bloemen trakteerde. Onzinnig ding 2: Ik heb afgelopen weekend echt de meest briljante rode vintage pumps gekocht, maar eigenlijk heb ik niks om er bij aan te trekken. Zelf vind ik dat wel een goede reden om nieuwe kleren te kopen, wat jullie?
2. Dat vind ik ook
oohh en ik weet weer wat ik wilde zeggen! Op date naar burgers zoo:D dat is zo leuk! Heb ik ook eens gedaan, was erg romantisch haha![/quote]
Jaah was het leuk! Ben benieuwd of ik Schotse hooglanders tegenkom... Ook heb ik al mijn hele leven dat ik graag sex wil hebben in de woestijn.. Denk je dat het gaat lukken haha
Gast- Gast
Ik houd ook van lekker eten! Mijn vriend kan heerlijk koken en stopt me helemaal vol met allerlei lekkers.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Jen_ schreef:Powerbabe schreef:Wat goed van jou Jen dat je lekker bent gaan rennen. Ik moet ook maar weer eens beginnen met start to run. Als ik niet zo lui was en zo van eten hield had ik vast ook zo'n mooi figuur als Jen en Jolie. Leuk koppel trouwens, Jen en Jolie .
Dat is misschien wel een goeie. Alleen nu zit ik volop in mijn tentamens en dan zit ik de hele dag in de UB, om 4 uur schreeuwt mijn hoofd dan gewoon om iets lekkers. En vaak kan ik me beheersen, maar te vaak ook niet. En als ik dan weer druk ben met van alles, dan denk ik niet eens aan ongezonde dingen en gaat het veel beter!
Ja dat snap ik wel hoe dat werkt. Heb je 'mijn' boek al gekocht?
Gast- Gast
Wat grappig dat, dat samen gaat. Hoelang heb je erover gedaan om dat op te bouwen? Ik rook nagenoeg niet meer, misschien 3 sigaretten per maand. Vind het nog steeds lekker, maar ja het is niet goed.
Gast- Gast
Fijne avond iedereen.
Mijn vriend wil computeren dus ik ga op de bank ploffen
doeii
doeii
Gast- Gast
Jolie2 schreef:Wat grappig dat, dat samen gaat. Hoelang heb je erover gedaan om dat op te bouwen? Ik rook nagenoeg niet meer, misschien 3 sigaretten per maand. Vind het nog steeds lekker, maar ja het is niet goed.
Oh ik zou echt willen dat ik dat kon! Soms heb ik zo'n zin in een sigaret maar ik ben bang dat ik dan gewoon weer begin dus ik durf het niet te proberen.
Merai- Ratel
Punk'd schreef:Fijne avond iedereen.
doeii
Jij ook een fijne avond en plofze
Merai- Ratel