Onzinnig
+4
smooch
Kabouter
Zwoesj
juffie001
8 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Onzinnig
Ik heb echt zin om gewoon lekker onzinnig te kletsen.. Ik weet niet wat het is..
Volgens mij heb ik er wel vaker last van.. maar wil geen topicvervuilster zijn
Dus als je wat onzinnigs te melden heb.. Be my guest!
Volgens mij heb ik er wel vaker last van.. maar wil geen topicvervuilster zijn
Dus als je wat onzinnigs te melden heb.. Be my guest!
Gast- Gast
Re: Onzinnig
Dat heb ik ook al de hele avond en ik vervuil wel onzinnig topics:P.
Ik heb teveel (ongezond) gegeten vandaag en nu zit ik vol.
Ik heb teveel (ongezond) gegeten vandaag en nu zit ik vol.
Gast- Gast
ik heb weer heel hard gesport vanavond en tot mijn grote verbazing begin ik het nog echt heel leuk te vinden ook
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Sinds ik een hond heb en daardoor erg veel lichaamsbeweging heb ik echt een toplichaam. Ik was vandaag sinds lange tijd weer aan het winkelen en ben nog nooit zo tevreden geweest met mijn lichaam. Helaas, werd ik iets minder blij van mijn haar.
Gast- Gast
Ja powerbabe ik merk het.. topicvervuilster.. Ruim je rommel eens op haha..
Nee ik begon het net echt te merken en toen dacht ik.. Ach maken we toch gewoon een rommeltopic aan.
Ohhhhhh bitterballenn weetje hoe lekker.. jumm
Nee ik begon het net echt te merken en toen dacht ik.. Ach maken we toch gewoon een rommeltopic aan.
Ohhhhhh bitterballenn weetje hoe lekker.. jumm
Gast- Gast
Ik moest lachen vanavond,tijdens een oudergesprek: Ik vertel aan een vader dat zijn dochter moeite heeft met het vervoegen van werkwoorden en geef als voorbeeld: 'Ze zegt bijvoorbeeld: de jongen heb..' Waarop vader me zo aankijkt:
Een minuut later zegt vader: 'Ja, mijn buurman heb ook dyslexie.'
En ik maar proberen mijn gezicht in de plooi te houden
Gast- Gast
Ik ben ook slecht bezig vandaag. Ik heb al 2 keer taart gegeten, had (hoe slecht dan ook) daarom geen zin meer in mijn avond eten, waardoor ik nu al bijna een pakje tuc koekjes op heb gegeten en ik heb er maar een wijntje bij ingeschonken :geek:
Laatst aangepast door Mama_van2 op do 23 jun 2011 - 9:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Ik heb zin in een bittergarnituurtje, maar helaas
Oewww als je gaat bestellen, doe ook een portie voor mij
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Maar eigenlijk is het best sneu...Minneke schreef:Ik moest lachen vanavond,tijdens een oudergesprek: Ik vertel aan een vader dat zijn dochter moeite heeft met het vervoegen van werkwoorden en geef als voorbeeld: 'Ze zegt bijvoorbeeld: de jongen heb..' Waarop vader me zo aankijkt:
Gast- Gast
Ik heb zin om heel hard te gillen..mag dat hier ook?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Kabouter schreef:Ik heb zin om heel hard te gillen..mag dat hier ook?
jaaa kom maar op
Gast- Gast
bittergarnituur maar dat zou zonde van t harde sporten zijn
juffie001- Fluisteraar
Ok..houdt allen uw oren dicht.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Zo dat lucht even op..
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Zo dat lucht even op..
Kabouter- Kletskop
Minneke schreef:Ik moest lachen vanavond,tijdens een oudergesprek: Ik vertel aan een vader dat zijn dochter moeite heeft met het vervoegen van werkwoorden en geef als voorbeeld: 'Ze zegt bijvoorbeeld: de jongen heb..' Waarop vader me zo aankijkt:
hahaha mijn vriend en ik liggen hier in een scheur.. Wat erg!!
Gast- Gast
zolang t maar een opluchting is hou ik mijn oren wel even dicht kabouter!
juffie001- Fluisteraar
ik ga morgen naar burgers zoo met mijn vriend.. Hij neemt mij mee op date romantisch toch
Gast- Gast
Punk'd schreef:ik ga morgen naar burgers zoo met mijn vriend.. Hij neemt mij mee op date romantisch toch
Wat lief! Kom alleen maar naar Ouwehand..dan kan ik je spotten.
Kabouter- Kletskop
Punk'd schreef:ik ga morgen naar burgers zoo met mijn vriend.. Hij neemt mij mee op date romantisch toch
oow wat lief! dat is echt heel romantisch
juffie001- Fluisteraar
Minneke schreef:Ik moest lachen vanavond,tijdens een oudergesprek: Ik vertel aan een vader dat zijn dochter moeite heeft met het vervoegen van werkwoorden en geef als voorbeeld: 'Ze zegt bijvoorbeeld: de jongen heb..' Waarop vader me zo aankijkt:
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Jolie2 schreef:Sinds ik een hond heb en daardoor erg veel lichaamsbeweging heb ik echt een toplichaam. Ik was vandaag sinds lange tijd weer aan het winkelen en ben nog nooit zo tevreden geweest met mijn lichaam. Helaas, werd ik iets minder blij van mijn haar.
Ik word ook (in kleding) steeds blijer weer van mijn lichaam. Ik moet nog wel een paar kilootjes kwijt, maar dat komt wel goed. Straks heb ik ook weer meer beweging.
Gast- Gast
Knap dat het je gelukt is, want ik was waarschijnlijk in lachen uitgebarsten Soms doe ik weleens de 'hand voor de mond' truc, als ik mijn lachen niet in kan houden. Of ik doe net alsof ik gaap
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Weetjewel schreef:Jolie2 schreef:Sinds ik een hond heb en daardoor erg veel lichaamsbeweging heb ik echt een toplichaam. Ik was vandaag sinds lange tijd weer aan het winkelen en ben nog nooit zo tevreden geweest met mijn lichaam. Helaas, werd ik iets minder blij van mijn haar.
Ik word ook (in kleding) steeds blijer weer van mijn lichaam. Ik moet nog wel een paar kilootjes kwijt, maar dat komt wel goed. Straks heb ik ook weer meer beweging.
Goed om te horen. In de horeca ga je zeker afvallen! Ik werk ook vaak voor mijn vriend en daardoor komt het ook, je bent dan uren achter elkaar actief in de weer. Ik ben niet afgevallen, maar ik ben gewoon helemaal strak.
Gast- Gast
Jolie2 schreef:Weetjewel schreef:Jolie2 schreef:Sinds ik een hond heb en daardoor erg veel lichaamsbeweging heb ik echt een toplichaam. Ik was vandaag sinds lange tijd weer aan het winkelen en ben nog nooit zo tevreden geweest met mijn lichaam. Helaas, werd ik iets minder blij van mijn haar.
Goed om te horen. In de horeca ga je zeker afvallen! Ik werk ook vaak voor mijn vriend en daardoor komt het ook, je bent dan uren achter elkaar actief in de weer. Ik ben niet afgevallen, maar ik ben gewoon helemaal strak.
Strak zal ik nooit meer worden, met name mijn buik niet. Maar daar begin ik steeds meer vrede mee te krijgen.
Ik zal dan wel over een paar jaar een borstverkleining gaan doen, want dat wordt gewoon niet veel minder en heb er ook last van. Ik had zomaar zin afgelopen week om kleren te gaan passen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: