Dagcafé
+24
Julia
Caroow
Minx
Atelier Madame
VeryCherry
Serena
Suus
L!ND@
Tullow
Curious
Merai
Zwoesj
Sjaantje
Lynn_
Happydobby
ExpressoB
Jordana
Try
Chocolate Cookie
Lotus
Burn
Qiara
May
Moezie
28 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ja, dan moet ik ze zelf maken, maar heb niet van die ijsmaak- dingetjes.Smikkell schreef:SuikervrijProudMama schreef:Waterijs mag misschien, ben op dieet he?!Zininzon schreef:@ PM: voetjes in afwasteiltje met koud water en jezelf besproeien met water uit een plantenspuitje
Oja, en veel ijs eten.Dik ben je toch al
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, dan moet ik ze zelf maken, maar heb niet van die ijsmaak- dingetjes.Smikkell schreef:SuikervrijProudMama schreef:Waterijs mag misschien, ben op dieet he?!Zininzon schreef:@ PM: voetjes in afwasteiltje met koud water en jezelf besproeien met water uit een plantenspuitje
Die heb ik wel! Voor het maken van kinderijsjes
Gast- Gast
Owww lekker een danoontje ijsje........
Danoooooooonnnntjeeee Powwwweeeeerrrrrrrrrrrrrrrr
Danoooooooonnnntjeeee Powwwweeeeerrrrrrrrrrrrrrrr
Gast- Gast
Wie schopt me naar bed?Ik moet morgen om 7 uur op om vervolgens tot half 12 's avonds te feesten.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Kinderijsjes? Ik hou mijn kindjes lekker warm hoor, lijkt me beter....Alex schreef:ProudMama schreef:Ja, dan moet ik ze zelf maken, maar heb niet van die ijsmaak- dingetjes.Smikkell schreef:SuikervrijProudMama schreef:Waterijs mag misschien, ben op dieet he?!Zininzon schreef:@ PM: voetjes in afwasteiltje met koud water en jezelf besproeien met water uit een plantenspuitje
Die heb ik wel! Voor het maken van kinderijsjes
Gast- Gast
*schopt toetje*
En Danoontjes zijn niet diet-proof!
En Danoontjes zijn niet diet-proof!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Kinderijsjes? Ik hou mijn kindjes lekker warm hoor, lijkt me beter....
Gast- Gast
toetje_ schreef:Wie schopt me naar bed?Ik moet morgen om 7 uur op om vervolgens tot half 12 's avonds te feesten.
*SCHOP*
Hup, je bed in!
Gast- Gast
toetje_ schreef:Wie schopt me naar bed?Ik moet morgen om 7 uur op om vervolgens tot half 12 's avonds te feesten.
misschien kom je mijn vriend nog tegen..
en het is trouwens tot 11 uur Heb al gehoord dat het daarna nog 2 uur kan duren voordat je in de juiste bus zit/van het terrein bent.
sterkte!
Gast- Gast
Haha, ik wens de voeten van toetje sterkte
Zininzon- Ratel
Zo, ik lig lekker op bed, die baby's denken via mijn ribben te kunnen ontsnappen. Dus plat is wel ff lekker.
Gast- Gast
Jade schreef:toetje_ schreef:Wie schopt me naar bed?Ik moet morgen om 7 uur op om vervolgens tot half 12 's avonds te feesten.
en het is trouwens tot 11 uur Heb al gehoord dat het daarna nog 2 uur kan duren voordat je in de juiste bus zit/van het terrein bent.
sterkte!
Ja goed, 11 uur loopt iets uit. Dan denk je dat het afgelopen is en.. zullen we er nog eentje doen dan? bladiebla, ja ik ken het, ga er voor de 4e keer heen. Met een beetje geluk zijn we om 1 uur thuis.
Mijn voeten wens ik trouwens ook veel succes, ik wil m'n allstars aan maar hij geeft heul veul regen..
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Jade schreef:toetje_ schreef:Wie schopt me naar bed?Ik moet morgen om 7 uur op om vervolgens tot half 12 's avonds te feesten.
sterkte!
Ja goed, 11 uur loopt iets uit. Dan denk je dat het afgelopen is en.. zullen we er nog eentje doen dan? bladiebla, ja ik ken het, ga er voor de 4e keer heen. Met een beetje geluk zijn we om 1 uur thuis.
Mijn voeten wens ik trouwens ook veel succes, ik wil m'n allstars aan maar hij geeft heul veul regen..
Ben benieuwd of biddinghuizen net zo;n groot succes geeft
Gast- Gast
Jade schreef:toetje_ schreef:Jade schreef:toetje_ schreef:Wie schopt me naar bed?Ik moet morgen om 7 uur op om vervolgens tot half 12 's avonds te feesten.
sterkte!
Ben benieuwd of biddinghuizen net zo;n groot succes geeft
Ik vrees ervoor, maar we zullen zien. En anders ga ik nooit meer heb ik net besloten al die feesten kosten me een fortuin.
Toet- Lady Post-a-lot
In ieder geval wens ik je heeeel veeel plezier Toetje!
En je kunt het altijd zelf nog leuk maken
Ik ga nu ook slapen! Slaap lekker alvast voor iedereen
En je kunt het altijd zelf nog leuk maken
Ik ga nu ook slapen! Slaap lekker alvast voor iedereen
Gast- Gast
Nogmaals slaap lekker Jade
Zininzon- Ratel
Goedenavond!
Heb even geborreld in de stad, maar ben maar op tijd naar huis te gaan, morgennacht moet ik feesten
Hoe is het hier?
Heb even geborreld in de stad, maar ben maar op tijd naar huis te gaan, morgennacht moet ik feesten
Hoe is het hier?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: