Dagcafé
+24
Julia
Caroow
Minx
Atelier Madame
VeryCherry
Serena
Suus
L!ND@
Tullow
Curious
Merai
Zwoesj
Sjaantje
Lynn_
Happydobby
ExpressoB
Jordana
Try
Chocolate Cookie
Lotus
Burn
Qiara
May
Moezie
28 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Jouw stoere jongens wel.ProudMama schreef:Als/ dan 'fouten' is gewoon het dialact van het eiland.Smikkell schreef:Naast het feit dat je ALTIJD als/dan fouten maak, denk ik dat gewoon. Twee jongens die houden van slootje springenProudMama schreef:Waarom dat dan? Ben ik meer een jongensmoeder als een meisjesmoeder?
Haha, dit eiland ligt tussen rivieren, daar spring je niet over hoor.
Gast- Gast
Vertel eens iets nieuws...Smikkell schreef:Ja, het ging niet helemaal lekker en haal de inhoud van mijn post zelf behoorlijk onderuit.Alex schreef:Smikkell schreef:Naast het feit dat je ALTIJD als/dan fouten maakt, denk ik dat gewoon. Twee jongens die houden van slootje springenProudMama schreef:Waarom dat dan? Ben ik meer een jongensmoeder als een meisjesmoeder?
Gast- Gast
Toch wel he, Smikkie
Ik vond je grap trouwens niet lullig ofzo hoor, ik snapte hem eerst alleen niet. Maar ik probeer nu gewoon lekker te genieten van mijn meisje en beter te worden, zodat ik voor de volle 100% voor een tweede kindje kan gaan en er ook voor diezelfde volle 100% voor te kunnen zorgen.
Ik vond je grap trouwens niet lullig ofzo hoor, ik snapte hem eerst alleen niet. Maar ik probeer nu gewoon lekker te genieten van mijn meisje en beter te worden, zodat ik voor de volle 100% voor een tweede kindje kan gaan en er ook voor diezelfde volle 100% voor te kunnen zorgen.
Gast- Gast
Fijn en dapper!Alex schreef:Toch wel he, Smikkie
Gast- Gast
Ik nog 7 posts tot nieuwe status.. (Edit; 3, had mezelf wat onderschat).
Oh: Geer en Goor op een varkensfokkerij op rtl4
Haha
Oh: Geer en Goor op een varkensfokkerij op rtl4
Haha
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Fijn en dapper!Alex schreef:Toch wel he, Smikkie
Ja, maar ook wel tegenstrijdig. Ik wil het zó graag. Het doet soms gewoon pijn als ik mensen om me heen zwanger zie zijn, ik ben dan echt jaloers en dat wil ik helemaal niet, want zo was ik nooit.
Gast- Gast
Mijn kwartjes zijn op, internet valt zo weg...
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Mijn kwartjes zijn op, internet valt zo weg...
Met stuivers verder gaan?
edit: mijn batterij raakt leeg, dus ik ga zo lekker naar bed.
Mijn zusje logeert hier en die zal morgen wel weer veelste vroeg wakker zijn.
Mijn vriend gaat morgen naar Defqon.. en die zal mij dus ook wel vroeg smsen
Laatst aangepast door Jade op vr 24 jun 2011 - 10:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
StenenJade schreef:Zininzon schreef:Mijn kwartjes zijn op, internet valt zo weg...
Gast- Gast
SchelpenSmikkell schreef:StenenJade schreef:Zininzon schreef:Mijn kwartjes zijn op, internet valt zo weg...
Gast- Gast
Ik voel me echt zo'n michelin poppetje met mijn dikke handen, buik, benen en voeten.
Kan je nagaan hoe het maandag en dinsdag wordt
Gast- Gast
Moet ik eerst de postduif naar zee sturen om schelpen op te halen..
Zininzon- Ratel
Tja, Pinnen/ Chippen/ Paypal/ Ideal zullen ze in Twente vast niet kennen...Smikkell schreef:SchelpenSmikkell schreef:StenenJade schreef:Zininzon schreef:Mijn kwartjes zijn op, internet valt zo weg...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik voel me echt zo'n michelin poppetje met mijn dikke handen, buik, benen en voeten.
Dat wordt helemaal niks.
Gast- Gast
@ PM: voetjes in afwasteiltje met koud water en jezelf besproeien met water uit een plantenspuitje
Oja, en veel ijs eten.Dik ben je toch al
Oja, en veel ijs eten.
Zininzon- Ratel
Waterijs mag misschien, ben op dieet he?!Zininzon schreef:@ PM: voetjes in afwasteiltje met koud water en jezelf besproeien met water uit een plantenspuitje
Gast- Gast
Slaap lekker Jade..
Ik moet zo ook naar bed. Mijn zonnescherm wordt morgenochtend geplaatsten ik word moe van mijn eigen grappen
Ik moet zo ook naar bed. Mijn zonnescherm wordt morgenochtend geplaatst
Zininzon- Ratel
SuikervrijProudMama schreef:Waterijs mag misschien, ben op dieet he?!Zininzon schreef:@ PM: voetjes in afwasteiltje met koud water en jezelf besproeien met water uit een plantenspuitje
Gast- Gast
Zininzon schreef:Slaap lekker Jade..
Ik moet zo ook naar bed. Mijn zonnescherm wordt morgenochtend geplaatsten ik word moe van mijn eigen grappen
Ja, ben jij je grappen ook zo zat?
Gast- Gast
Grappen? Waar?Zininzon schreef:Slaap lekker Jade..
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: