Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden)

+6
Monnie
Pussycat
Tania
Teddyaapje
Susan
Annemie
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden) - Pagina 2 Empty Re: Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden)

Bericht  Annemie do 23 jun 2011 - 8:46

Nou ik ben dus gelukkig niet de enige waarvan het kindje nog uit de fles drinkt, tuitbeker moet hij bij ons ook inderdaad zijn hoofd helemaal naar achter doen. Toch maar eens zo'n rietjesbeker halen, had daar nog nooit van gehoord, ben benieuwd of hij dat wel snapt.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden) - Pagina 2 Empty Re: Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden)

Bericht  Bruintje Beer do 23 jun 2011 - 9:00

S. die heeft vanaf haar 1e jaar geen fles meer.
Ze drinkt vanaf die tijd melk uit een beker met rietje of rietjesbeker.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden) - Pagina 2 Empty Re: Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden)

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 9:03

@ Monnie: Nee zelfs ik kan er nauwelijks uit drinken, dus ga morgen maar eens die beker bij de hema scoren dan smile

Hij drinkt nu gewoon nog uit zn fles, sap uit een tuitbeker en soms gewone beker (met hulp)

Dus melk kan je dan ook beter uit een rietjesbeker of gewone beker laten drinken? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden) - Pagina 2 Empty Re: Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden)

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 9:35

D. is ruim anderhalf en drinkt 's ochtends ook nog uit de fles. Ze komt dan nog zo lekker tegen me aanliggen en dat vind ik zo'n fijn momentje I love you .

Op het consultatiebureau raadden ze het me de laatste keer af, ook omdat het de spraak niet ten goede zou komen. D. praat echter al goed voor de leeftijd en ik geloof niet dat de tien minuten dat ze zo'n fles in de mond heeft op een dag het praten negatief kan beinvloeden, eerlijk gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden) - Pagina 2 Empty Re: Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden)

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 9:45

Twellie schreef:D. is ruim anderhalf en drinkt 's ochtends ook nog uit de fles. Ze komt dan nog zo lekker tegen me aanliggen en dat vind ik zo'n fijn momentje I love you .

Op het consultatiebureau raadden ze het me de laatste keer af, ook omdat het de spraak niet ten goede zou komen. D. praat echter al goed voor de leeftijd en ik geloof niet dat de tien minuten dat ze zo'n fles in de mond heeft op een dag het praten negatief kan beinvloeden, eerlijk gezegd.

Zeg, doe eens niet zo eigenwijs :P . Ik had net iets heel aardigs over je getypt en dan krijg ik dit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden) - Pagina 2 Empty Re: Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden)

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 9:57

Niet zo eigenwijs doen wordt wel een beetje moeilijk, da's wel een centrale karaktertrek van mij smile. Maar waar heb je iets aardigs over me gezegd, dan ga ik het gelijk lezen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden) - Pagina 2 Empty Re: Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden)

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 9:59

Twellie schreef:Niet zo eigenwijs doen wordt wel een beetje moeilijk, da's wel een centrale karaktertrek van mij smile. Maar waar heb je iets aardigs over me gezegd, dan ga ik het gelijk lezen!

Laughing Bij de pijler Persoonlijk (topic over hoeveel vrienden je hebt).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden) - Pagina 2 Empty Re: Hoe drinkt jouw kindje zijn/haar melk? (vanaf 11 maanden)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum